...
Aradan bir hafta geçmişti ,ben uyanalı tam bir hafta. Ateş halkı uyandığımı öğrenmiş bunu büyük bir coşkuyla karşılamışlardı. Bazen sokakta gördüğüm insanlar benim ne kadar babama benzediğimden bahsederdi. tabi bugüne kadar bir haftada neler neler görmüştüm. Ateş krallığı eski yerine evador dağının yanına kurulmuştu. Sarayın yer altından direkt yer yüzüne çıkması için güçlü büyüler devreye sokulmuş. Saray yenilenmiş temizlenmiş ve biz kraliyet olarak içine yerleşmişiz. Halk da eski evlerine kavuşmuş yani kimse sokakta kalmamış. Selina doğa krallığının prensesi olunca bir süre orada kalmış. Ama sonradan anneme destek olmak için buraya taşınmış. Abim sık sık su krallığına gitse de aslında o da günün çoğunu saraydaki odasında geçiriyor. Alaza gelince annesiyle babasının evleri sarayın az ilerisinde. Oldukça gösterişli bir evleri olduğunu söylemeliyim. Yani yakın oldukları için ve alazın da kraliyet ,işlerini gönüllü olarak üstlenmesi üzerine alaz da sarayda kalmaya başlamış. Tabi bir de ejderhalar var, sparks artık dağın dışına çıkıyor ve periler onu gördüğünde biraz korksa da zamanla bunu alışmış olmalılar. Beni 6 ay boyunca göremediği için bu hafta içerisinde görüştüğümüzde neredeyse üstüme atlayacaktı ki bu çok riskliydi. Ayrıca diğer ejderhalarla arasını düzelmiş olması hepimizi mutlu etti. Earth ve sparks genel olarak beraber takılsalar da diğer ejderha kardeşleri ile de görüşüyorlar.
Bana gelince ben de bu durumlara alışmaya başlamış, prenses olarak sürekli bir görgü kuralı içerisinde olma kısmına uyum sağlamaya başlamıştım. İçimde yatan savaşçı ve hırçın kişiliğimi savaşta bırakmış kibar ve nazik bir hanımefendi olarak hayatıma devam ediyordum. O kadar çok olay üstüne böyle rahatta olmak beni şaşırtsa da alışmaya başladığım doğruydu. Sağlığım daha da iyiye gidiyor savaşın tüm yan etkileri üstümden çekiliyordu.
Bugün ise büyük günlerden biriydi. Krallığın başına abimin değil benim geçeceğim annem tarafından açıklanacaktı ve halk bunu nasıl karşılayacaktı emin değildim. En son babaannem bunu yaptığında halk bir süre bu durumu kabullenememişti. Annemin açıklamasından sonra insanların yüz ifadesindeki değişimi gerçekten merak ediyordum.
Şu anda annem odasında hazırlanıyordu. Ben çoktan hazırlanmıştım abimle selinanın ise terastan konuşma sesleri geliyordu. Hepimiz en şık taçlarımızı takmıştık. Prenses ve prens olarak bunlar maalesef ki zorunluluktu. Saray kıyafet kurallarını ezemezdik. Ve hepimiz kendi elementimizi yansıtmalıydık. Mesela selina genelde çiçekli şeyler tercih eder ve taçları yaprak şeklinde gümüşlerden ve taşlardan oluşurdu. Abimi mavi haricinde bir renkle görmemiştim. Onun tacında ise kocaman mavi bir taş vardı. Benim tacımın desenleri alev şeklinde olmakla beraber ortasında duran büyük kırmızı taş ona ayrı bir hava katıyordu. Aklımdan bunları geçirirken arkmadan annemin sesi yankılandı.
Amaris:
-hazır mısınız?
Arkamı döndüğümde ne kadar güzel olduğunu bir kez daha fark etmiştim. Uzun mavi beyaz tül bir elbise giymiş. Saçlarını hafif dalgalandırmış, başına ise muhteşem bir taç takmıştı. Tacın işlemeleri harika gözüküyoru. Üzerinde mavi ve kırmızı taşlardan bir sürü işleme vardı ve en ortada kocaman mavi bir taş duruyordu.
Melina:
-çok güzel görünüyorsun anne.
Amaris:
-o senin güzelliğin melina. Benim elbisemin kırmızısı giymişsin.
Melina:
-anne kız uyumumuz oldu.
selina:
-neredeyse herkes toplandı o halde.
Ne zaman geldiklerini fark etmesem de abimle selinanın bir anda yanımızdan sesi duyulmuştu.
Yamaç:
-hayatımda olan tüm kadınlar mükemmel gözüküyor.
Melina:
-bizi şımartıyorsun abicim.
Yamaç:
-sorun yok prenses.
alaz:
-herkes toplanmış.
O sırada gelene bakmıştım. Alaz tabii ki her zamanki yakışıklığıyla karşımda duruyordu. Yavaşça yanıma yaklaştı ve elinde olan bir kutuyu bana uzattı. Daha kutuyu açamadan kulağıma eğilerek:
alaz:
-bunu bir evlilik teklifi olarak algılama ateş perisi, sana yapacağım teklifi böyle sade yapmazdım. Her şeyin en iyisini hakediyorsun.
Yavaşça geri çekilerek kutuyu açtı içerisinde kırmızı bir taşı olan oldukça büyük bir yüzük vardı. Yüzünü yavaşça parmağıma geçirirken.
Alaz:
-insanlar senin kraliçe olacağını düşünüyor, bu yüzden evleneceğine inanmaları gerek. Otoriten sarsılsın istemeyiz ateş perisi.
Amaris:
-iyi düşünmüşsün alaz, aferin. Yamaç sen de selinaya hemen bi yüzük getirt. Madem o kadar kararlısınız çocuklar iki taraf da en yakın zamanda evlenmeli. Krallığın başına geçmek için bu gerekli aynı zamanda zorunluluk.
Yamaç:
-haklısın anne.
Anneme bir bakış attıktan sora yavaşça sarayın dışına doğru ilerlemiştik. Annem önden alazla ben annemin sağından yamaçla selina ise annemin solundan yürüyordu. Sarayın kapısında çıktığımızda halkın sarayın önünde doluştuğunu fark etmiştim. Annem merdivenlerin başında durduğunda biz de yanından belirmiştik. Yandan birkaç görevli anneme bir mikrofon getirdi ve annem önce halka el sallayarak ardından ise gülümseyerek konuşmasına başladı.
Amaris:
-sevgili halkım...uzun zaman sonra kızımın yeniden hayata uyanışıyla brilikte artık yönetimde bazı değişikliklere gitmeye, krallığımız için yeni ve güzel adımlar atmaya ve bunlara sizle paylaşmaya karar verdik. Kızım uyurken bile düşlediğimiz bazı fikirleri kararlaştırdık ve bugün hepsini açıklayarak size yeni yönetimimizi sunacağız.
Annemin konuşması burda bir süreliğine noktalandığında halktan çığlık sesleri gelmeye başlamıştı bile. Bu coşku umarım kraliçe olacağım söylendiğindede devam ederdi. Yan tarafta canlı yayın yapan bir kanal bile vardı. Evren şu an pür dikkat bizi izliyor olmalıydı.
Amaris:
-eğer argon ölmeseydi. Eminim ki o da böyle olsun isterdi. Sizin huzurunuzda kararlarımızı açıklıyorum. Ailece yaptığımız toplantıda Kızım Melina Sparks'ın ateş krallığının yeni kraliçesi olmasına karar verdik. Ben kraliçelikten çekiliyorum ve tahtı kızıma bırakıyorum.
Bir süre halktan ses çıkmamıştı. Arada bir güülmseyenler vardı ve bazıları buna mutlu olmuştu. ama bazılarının da suratı düşmemiş değildi. hala gelen çığlık sesleri ise azıcık mutlu olmama sebep olmuştu. Annem konuşmasına devam etmeyi yeğledi.
amaris:
-Kızım şu an evlilik arifesinde olduğundan dolayı tahta geçme işlemlerini biraz erteleyeceğiz. Ama size ikinci büyük bir haberim daha var. Saygılarınızla oğlum Yamaç Sparks'ın da su krallığının yeni kralı olacağını duyurmak isterim. Babamın tahtı bırakacak varisinin kalmaması bundaki en büyük etken değil sayın halkım. Babam kız kardeşim hayattayken de krallığını oğluma bırakmayı düşünüyordu. Ve de öyle yaptı. Şu anda Resmi olarak Su Krallığının Kralı Yamaç, Ateş Krallığının Kraliçesi ise Melina'dır. dinlediğiniz için teşekkürler.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
yeni bölüm...
size nasıl gidiyor? burada pek olay olmadığı için sıradan bulabilirsiniz. ama emin olun gelecek bölümlerde bizi çok tuhaf bir olay bekliyor olacak.
iyi okumalar<3
-melina..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Krallığı Ve Son Koruyucular
Fantasíaiki koruyucu, yok olan bir krallık, saklanan gerçekler ve ortaya çıkması bir çok acıya sebep olacak sırlar... ateş krallığının yıkılmasından sonra ateş koruyuculardan kimsenin kalmadığına inananlar ve gerçeklerin zıtlığı... gizli bir görevle başlaya...