*7.Bölüm*

409 48 44
                                    

Roxette - Lea Michele & Jonathan Groff (Glee Cover)

Listen to Your Heart

*

Birinci görevden sonra şampiyon olan veya olmayan herkese bir rahatlama gelmişti. Bir cumartesi günü panoların hepsine asılmış olan 'Yule Balosu' afişleri dikkatleri kıyafet arayışına itmişti. Kıyafetini bulanlar için ise bulması daha zor bir arayış vardı, bir kavalye. Kendilerine eşlik edecek kişiyi seçerken seçici olan Beauxbatons kızlarından önüne gelene soran Durmstrang erkeklerinden ve daha fazlasından oluşan bir karmaşaydı.

"Sizce saçımı nasıl yapsam?" diye sordu Katherine. Draco elinde atıp tuttuğu yeşil snitchi son kez tutup cebine kaldırdı. At arabalarının içindeki şömineli dinlenme odasında oturup Felix'in dersten çıkmasını bekliyorlardı ki böylece beraber yemeğe gidebilirlerdi. "Bilmem, nasıl yapmak istiyorsun?" diye sordu Etienne. Katherine sevgilisine şakadan hafifçe vurdu. "Bilsem size mi sorarım, hayatım?"

"Çok agresifsin. Git bir Etik dersine gir." Katherine gözlerini devirdi. Yine de Etienne'e sokulurken Draco'ya baktı. "Gerçekten, ne yapacağız? Bir aydan az zaman kaldı. Yeterli olacak mı?"

"Bilmiyorum. Annem bana resmi cüppe gönderdi. Yanıma almayı unutmuştum." Katherine, Draco'ya umutsuz vakaymışçasına baktı. "Umutsuzsun."

"Çok teşekkürler ya, iltifatın için." Gözlerini deviren bu sefer Draco oldu. Katherine gözlerini kıstarak ona laf attı, "Saçlarını da küçükken yaptığın gibi yapsana baloda, inek yalamış gibi. Eminim Potter çocuğu bayılır."

"Potter çocuğu neye bayılıyor?" Felix, Draco'nun yanındaki tekli koltuğa atladı. "Bu arada hatırlatında bir daha Bitki Bilim dersine giderken aslında gitmemem gerektiğini hatırlatın." Draco güldü, "Bazen seninle nasıl akraba olduğumuzu sorgulayasım geliyor." Katherine'e laf atmaktan da geri kalmadı. "Etienne seni görüp beğendiyse eğer Potter, benim ayaklarıma kapanır."

Katherine geri cevap verecekken Etienne onun susması için yanağını öptüğünde genç kız cevap veremedi.

Beauxbatons'taki ilk günlerinden beri arkadaş olan Draco, Katherine ve Felix; okullarının gözdeleriydi. Draco Malfoy ve Felix Dumont aynı zamanda da kuzenlerdi. Üç binanın birleşimi, herkesin girmek istediği arkadaş grubu... Felix ile aynı binada bulunan Etienne ise Katherine sayesinde aralarına katılmıştı ve böylece arkadaş grupları büyümüştü.

Şimdi ise arkadaş gruplarına girebilecek yeni bir isim vardı ve bu isim okullarının çok ama çok dışındaydı, Harry Potter. Potter ve Evans ailelerinin dedikoduları dışında bakıldığında Harry tam Draco'nun kalemiydi. Bu turnuva işi olmasa ve onu rastgele bir zamanda görseydi kesinlikle aynı derecede etkilenirdi. Fakat Harry'de, Draco'yu etkileyen başka bir şeyler de vardı. Bunları öğrenmek için annesine sorması gerekiyordu, basit kitaplarda bulacağı bilgiler değildi.

"Hadi, yemeğe gidelim. Acıktım."

-----

"Violet gitti mi?" Raven'ın sorusunu ağzı dolu olduğundan dolayı kafasını aşağı yukarı sallayarak onayladı. "Chudley Cannons ile maçı var. Zaten kalabildiği kadar kaldı."

"Gitmeden önce birkaç fotoğrafını imzalasaydı keşke. Satardık burada." dedi Lou, çorbasını içerken. Violet ile her karşılaştığında bu teklifte bulunurdu... Ve Violet çoğu zaman bu teklifi kabul ederdi. Para konularında her şeyi kabul etmesi gerektiğini arkadaşları Weasley ikizlerinden öğrenmişti. "Bu kadar ticari düşünmeyi bırakmalısın."

"Asla."

Sonrasında Raven, Lou ve Alek derslere girmek için yelkenliye döndüklerinde Harry, Hogwarts'ta kaldı. Elindeki snitchi açmanın bir yolunu bulması gerekiyordu ve bunu sakin kafayla yapabileceğini biliyordu.

Celeste | DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin