"Fizan şu masaya baksana." Didemin sesiyle dalgın bakışlarımı ona çevirdim. "Ne?"
Yanıma yaklaşıp fısıldadı. "İyi misin sen? Sabahtan beri kafan başka yerde. Orkun beyin gözü üzerinde."
"Yok bir şey." Deyip cam kenarındaki masaya ilerlediğimde ayaklarım olduğu yere çivilendi sandım. O buradaydı.
Aktan Alahan.
Omuzumda bir el hissetmemle yerimde sıçrar gibi oldum.
"Fizan neyi bekliyorsun?" Bu sinirle sorulan sorunun sahibi Orkun beyden başkası değildi. "Derhal masayla ilgilen."
Derin bir nefesi içime hapsedip yavaş adımlarla masaya yürüdüm. Duruşundaki sertliğe nazaran laubali bir gülümseme vardı dudaklarında.
"Ne işin var burada?" Diye sorduğumda elimdeki mönüyü dikkat çekmemek için önüne bıraktım.
"Hoşbuldum Fizan." Dedi iğneleyeci bir sesle.
Dudaklarımı birbirine bastırdığımda çaktırmadan omzumun üzerinden arkama baktım. Orkun beyin keskin bakışları hala üzerimdeydi. Siktir git be adam.
"İşyerime ne cüretle gelirsin?"
Önündeki mönünün sayfalarını açıp bakındığında cıklayarak konuştu. "Ne kadar ayıp. Müşterilere böyle mi davranıyorsun sen?"
"Bana bak," sesim istemsizce yükseldiğinde dişlerimi sıktım. "Hemen şimdi def oluyorsun buradan!"
Beni kaale almayan bir hali vardı. Mönüyü sertçe kapattığında "Sade kahve." Dedi sahte bir gülümsemeyle.
Gözlerimi sinirle yumduğumda başka çaremin olmadığı aklıma geldi. Birkaç dakika içinde istediği kahveyi getirdiğimde önüne bıraktım.
Geri döneceğim sırada "Paradan haber var mı?" Diye sordu. Sesi gayet ciddiydi.
Dövmeli parmaklarıyla kahveyi kavrayıp dudaklarına götürürken aynı sessizlikle onu izliyordum sadece.
"Dalga mı geçiyorsun sen? O parayı bulamam dedim sana."
Yanımdan geçen bir başka garsonla bakışlarımız kesiştiğinde bana tuhafça baktı. Duymuş muydu acaba?
Sesimi kısık tutmaya çalışıp "Sohbet edecek vaktim yok. İşime dönmeliyim." Dedim diken üstünde.
"Peki o halde." Arkasına yaslandığında cebinden 200 tl çıkartıp masaya bıraktı ve ayağa kalkıp uzun boyuyla yanımdan geçmeden önce "Akşam seni buradan alırım. Konuşacağız." Deyip hızla cafeden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FERİŞTAH +18
Literatura FemininaAhhh... ahhh daha hızlı... lütfen hepsini içime sok! ahhhh..