Damien
A szemközti asztalnál üldögélő női társaságból a barna szépség már akkor felkeltette az érdeklődésem amikor beléptek a bár ajtaján. Fene nehéz a születésnapodat egyedül tölteni, nem kívánom senkinek. Na meg az olyan barátokat se akik nekem vannak.
Fűt, fát ígérnek, hogy majd milyen bulit csapunk, meg így isszuk le magunkat, úgy isszuk le.. aha, erre tessék itt vagyok egyedül ebben a kibaszott bárban, őket meg mintha elnyelte volna a föld.
Egyszer csak azt veszem észre a lány csapat félrészegen kioldalog, de a barna nincs velük. Meglátom hátrafelé támolyogni, két csávó viszi inkább.
Felállok és odasietek.
- Samantha, a fenébe, azt hittem sose talállak meg. – A karomba vonom, nem ellenkezik, alig van magánál. A picsába ezek a seggfejek beginázták.
- Haver! – szólal meg az egyik, már ellenkezne, de megáll a levegő a tüdőjében még mielőtt egy büdös mukkot szólhatna.
Na igen, van előnyé, ha akkora vagy, mint egy két ajtós szekrény. A két kis mitugrász olyan gyorsan eltűnik, hogy a padló is porzik utánuk, de nem elég gyorsan. Az ajtóban még mielőtt kiérnének, megállítja őket a két kidobó. Egyikőjüknek odaszóltam amikor a barna szépségért siettem.
Apropó szépség, semmi ereje nincs, teljesen elvesztette az eszméletét. A karjaimba kapom és kiviszem. Berakom a kocsimba. Még jó, hogy egy kortyot se ittam. Mondjuk kocsival jöttem, ha itt lettek volna Tomék akkor se iszom, szülinap ide, szülinap oda.
De inkább a barnasággal a hátsó ülésen kéne foglalkozni. Irány haza.
Kamill
Mi a fene? Úristen! Hol vagyok? Mi történt???!!
- Nyugodj meg Szépségem, biztonságban vagy. – hallatszik egy búgó hangtól a háttérben.
Te jó isten, hasogat a fejem. Nem bírom kinyitni a szemem! Ahh, mi történt? A válaszokat úgy tűnik Mr. Mélyhang fogja szolgáltatni.
- Valszeg most kicsit kétségbe vagy esve. Nyugi, nem történt semmi rossz dolog veled hála égnek. Az a két kis mitugrász fasszopó beginázott de nem volt idejük elvinni. Már valszeg a rendőrségen ücsörögnek. Elhoztalak hozzám, semmit nem csináltam veled, aludtál egy napot, majd most felébredtél.
Jesszusom, emlékszem, hogy hoztak ki italokat és Sandráék mondták, hogy bátran igyunk, hiszen ez a mi esténk, de utána semmire. Jesszusom, csak úgy otthagytak? Milyen barátok ezek? Picsába velük...
- Van melletted víz. De segítek inni, kelleni fog most bőven neked. – egy kéz csúszik a testem alá és megemel. Erős, izmos azt ki tudom venni.
Wooow, egyre kíváncsibb vagyok ki ez a hős megmentő.
A hűvös pohár érintése az ajkamon jól esik és nyakaloma vizet, mintha nem lenne holnap. Kicsit lecsorog az arcomon, az ujjaivalfelitatja és becsúsztatja az ujjait egy kicsit a számba. Hirtelen levegő vetélthallok felöle, az ujjai eltűnnek én pedig visszazuhanok az ágyra és újraelmerülök a sötétségben.
Damien
Jesszusom, szedd össze magad Damien. A csaj totál szarul van, ne a farkaddal gondolkozz, csak most az egyszer.
Bezárkóztam a fürdőszobába, a farmerem csak úgy dudorodik az előbbi kis közjáték miatt. Állok mint a cövek az ajkaitól már. Olyan finomak és puhák érintésre, milyen lenne, ha a farkam köré szorulna... nem, most aztán nem. Először muszáj megbizonyosodnom róla, hogy rendben lesz. Aztán hogy utána mi történik, az egy teljesen másik dolog. De addig is a kis havert el kell intéznem, mert nem parádézhatok előtte álló cövekkel.
ESTÁS LEYENDO
Első találkozás (novella)
Romance[18+][erotikus novella][lassú update] Damien és Kamill még csak most találkoztak, de már forr köztük a levegő. 🏅#1 - erotikus (többször) 🏅#1 - mature (többször) 🏅#1 - szex (többször) 🏅#1 - hun 🏅#1 - bdsm