Amerikadan gelmiştim orda oturuyorduk annem ve babam la konuşup yatılı bir okulu gitmek istediğimi söyledim.Onlar bayağı düşündüler çünkü onların tek çocuğuyum ve benden ayrılmak istemiyorlar.yinede ben bişey isteyince dayanamazlar ve eninde sonuda benim istediğim olur.Annem ve babam peki bir şartla okulunu biz seçeceğiz dediler ben kabul ettim.bana bir ev ve araba aldılar.Her ay banka hesabıma 7000 bin civarında para yatıyor ve okul parası düzenli olarak ödeniyordu.o gün geldi okulların açılmasına bir hafta kaldı.uçağa binip annemlere el salladım.dinlenmeye başladm hostesin sesiyle irkildim.Soluma baktım AMAN TANRIM yanımda bir taş mp üçle şarkı dinliyordu.ona bakarken benim onu izlediğimi anladı ve bana bakarak benim adım(SELİM)dedi; benimkide (selin)dedim.içimden nereye gidiyorsun demek geldi.seslimi söylemiştim acaba?
SELİM:İSTANBULA yatılı okula dedi.Peki sen istanbulda ne yapıcan?
SELİN:bende yatılı okulu gidicem
SELİM:OKULUN adı ne?
SELİN:SSLLMM
Bizim okul gerçektenmi ne güzel aynı okula gitmemiz süper.Ben selimi size anlatmadım
Uzun boylu siyah saçlı çimen yeşili gözlerinde kayboluyordum.zeki olduğu her halinden belliydi.üstünde beyaz üstüne yapışan sıfır kollu badi. altında beyaz darpaça pantolon ve göz alıcı bir supra baştan aşağıya kadar taz olmuş.ona aşık olmuştum esnemesi bile süprdi.yedi sekiz saat oldu.uçaktan indik. SELİM sağa sola baktı. Ben noldu dedim .
SELİM:cüzdanım yok dedi
Ben:kayıpmı ettin dedim
SELİM:bilmem ama bulumıyorum dedi.Eyvah!
Ben:NOLDU ?DEDİM MERAKLI sesle...?Selim:evsiz kaldım.evimin kartı cüzdandaydı.
Onu böyle bıramazdım benim evime gelebilirsin dedim zaten evde tek korkuyordum.babam herşeyi düşünmüştür. Boşver. Seni rahatsız etmiyim.dedi.hayır ne rahatsızlığı ozman borcumu öderim.yarın alışverişe gitmeyi.düşünüyorum sende gelip yardım et borcunu ödemiş olursun::.9)9
Arkadaşlar şuan uykum var.devamı yarın beğenmeyi unuttmuyın ve düşüncelerinizide yazın :::):):):):):):):):)::)::):;);););););));););););)İşte ilk tanışma böyle başladı.devamını yazmamı isterseniz yorum yapın.yorumlarınız benim için önemli