Odaya döndüğümde giyinmemiş olduğunu gördüm.Dolabima yönelip boxer ve kıyafet çıkardım.Ona uzatıp giy bunları dediğimde havluyu Bi anda üstünden atınca altında boxeri olduğunu unutup hızla arkamı dönüp gözlerimi ellerimle kapattım."N-napiyorsun?"
Dediğimde erkeksi kıkırtısını duydum.
Sonra ses kesildi.Tam arkama dönüp naptığına bakacakken belime kollarını sarması ile onu hafiften itekledim."Biraz sana sarılayım lütfen"
Dediğinde bıraktım.Az sonra ayrılırdim zaten.Biraz öyle beklerken bana iyice yaslanmasiyla şeyini hissettim.Gözlerim kocaman olurken sanki tutulmuştum.Kıpırdayamıyor ama hissediyordum.
Ellerini tişörtümün ucuna getirip yukarı çekip çıkardı.Tekrar bana sıkıca sarıldı.Sirtima öpücükler kondururken ben öylece kalakalmiştim.
"Seni çok seviyorum Herkesten çok seviyorum Emre bana bir şans ver lütfen.." Diye mırıldandı.
Sonrasında elleri yukarılara doğru ilerledi göğüslerime dokunurken altımda ki hareketlenmeyle içim de titredi.Onu istemiştim...Onu arzuluyordum tam da şuan da..
Ama ben ilişkiye hazır değildim ki..Gözlerimi kapatıp kafamı geri attım.Onun omzuna yaslanmıştı başım. içimde ki arzu duygusu yükseliyordu.
"Yapma Batuhan kendime hakim olamıyorum yapma" dediğimde boynuma öpücükler kondurdu.
"Bana Bi şans ver Emre o zaman bırakırım seni" Dediğinde
"Ihh beni nasil etkiliyorsun?" Diye mırıldandığımda
"Sende beni istiyorsun Emre'm Sende benim gibisin bende düzdüm yani senin gibiydim ama sonradan sana karşı birseyler hissetmeye başladım bize Bi şans ver beraber olalım bir olalım hayatımızın sonuna kadar.."
Elleri bu sefer aşağılara kaymişti.Kalktiğini hissederken kendimi oldukça fazla kasıyordum.
Kendimi bıraksam şuan Batuhanla sevişiyor olabilirdik.."Tamam verecektim zaten yapma dayanamıyorum.."
"O zaman dayanma bırak kendini bana beraber olalım bu gece.." Diye kulağıma fısıldarken eşofmanimi aşağı kaydirmişti.İnleyerek kafamı omzuna daha sert bastirdim.
"Olmaz..Olmaz daha Olmaz hazır değilim buna"
Hazır değilim demiştim ama şuan icimde öyle duygular vardı ki. yan taraftaki yatakta sevismek hemde Batuhanla.. Ahh düşüncesi bile güzel gelmeye başladı...
"Bence oldukça hazırsın bebeğim" Dedi.O da biliyordu istediğimi o yüzden zorluyordu beni.Ağzimdan ona seni istiyorum dememi bekliyordu.İtirafimi bekliyordu.
İnleyip kolunu tuttum.Eşofmanimi tamamen sıyırmışti.Yerde duruyordu şuan ama daha bacaklarımdan cikarmamistim.
Boynumu emmesiyle gözlerimi açtım bacaklarımı eşofmandan kurtarıp hızla Onu yatağa ittim.Üstüne çıkıp boynunu emmeye başlayınca direk inlemeye başladı.
Gözlerim arzuyla boyanmişti.Onu çok istiyordum.Ama sabah buna hazır Bi şekilde uyanır miydim bilmiyorum..
Boynunu bırakıp gözlerine baktım.Artik onun da gözlerinde arzu vardı.beni yana itip üstüme çıktı.
Dudaklarıma yapişinca kanatana kadar dudağımı hirpaladi.Ama kanamaya başlayan dudağımı ikimizde önemsemiyorduk şuan.Bacaklarimi ona sardım.Aramizda tek engel vardı o da boxerlerimizdi.Dudaklarımı öpmeye devam ederken tekrar yer değiştirdim.Göğsünü öpmeye başlayınca tekrar inledi.Bi yandan da güzel kaslarıni okşuyordum.Saçlarima elini attı ve okşamaya başladi.
Aklıma şuan Batuhanla seviştiğimiz geldi.Sonra okuldakiler bizi öğrenirse düşüncesi geldi aklıma.Gözlerim kocaman olurken hızla üstünden kalktım.
Yanaklarım kizarirken yine onun erkeksi kikirtisini duydum.
"Senin de beni İstediğini biliyordum aşkım"
"Az önce naptik biz?" Diye şaşkinca mirildandiğimda
"Sevişme aşamasına çıktık"
Gözlerimi ona çevirdim rahatça uzanmış yatıyordu sadece boxerla."Keşke devam etseydik"
"Saçmalama! Okul seviştigimizi öğrenirse bizi rahat bırakmaz! Tamam seni sevgilim olarak kabul ettim ama bizi öğrenirlerse ne yapacağız biz?"
Diye korkuyla mirildaninca
"Bence Bi sorun olmaz sen beni seviyorsun ben seni bunda ne var ki? Çok abartiyorlar seni sevmem suç mu?""Hayır suç falan değil ama korkuyorum işte" Dediğimde
"Korkmana gerek yok.Bizde gizli ilişki yaşarız sevgilim.Kimseye demeyiz kimseye çaktırmayız.Sadece aşağıdaki grup ve ikimiz biliriz.Bu da bizim özelimiz olur" diyip gülümseyince içim biraz da olsa rahatladı."Çok sexsiysin.Sevişmemize devam mı etsek?" Dediğinde hâlâ boxerla olduğumu fark ettim.Yüzüm yanarken "Batuhan seni azdirdim mi?" Diye mirildanmayi unutmamiştim.
"Evet! Beni azdirip Bi anda bıraktın içimde kaldı gel sevişelim" diyip kolumu çekiştirince kıkırdadım.
Çocuk gibiydi.
"Çocuk gibisin ama olmaz daha hazır değilim"
"Hehe Az önce bana 'dayanamiyorum' diyip beni yatağa atanda ebemdi zaten" dediğinde gözlerim kocaman oldu.Ciddi ciddi onu istemiştim.Aslinda sevisecek olduğumuzu düşününce azmiştim.
Bir iki adım geri gidip isteğimi bastırmaya çalıştım.Ama Karşımda sexsi bir şekilde boxerla oturan Bir Batuhan varken bu çok çok zordu.
Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım.
Sonra odaya gidip hızlıca kıyafet seçtim ve banyoya girdim........
Oy vermeyi ve beğenmeyi unutmayın ❤️❤️ sonraki bölümde görüşürüzz 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay olmak nasıl bir duygudur? (+18)
Teen Fiction!! Kitap çok fazla +18 sahne içermektedir.!! bacaklarımı kavrayarak beni duvara daha çok bastırdı.Dudaklarımı istila ederken karşılık vermekte zorlanıyordum. Altımda hissettiğim sertlik nefes almamı bile engelliyordu.Beni bu kadar arzuladığını bilme...