final

540 51 49
                                    

medyaya shout out u bırakıyorum çünkü bu sarki beni yasanmis bitmis guzel her şeyi  bir film seridi gibi gözümün önünden geciriyor gibi hissettiriyor
oyle cok guzel bir his veriyor

Hava yeni kararmış ve biraz da sogumustu. Kamp kliselerle dolu bir şekilde devam ediyordu daha doğrusu devam edemiyordu. Sunsun ikilisi bir tarafta çadırlarını kurmaya calisirken jaywon bir kenarda sarilarak oturmustu. Heejake ikilisi ise yakacak toplamaya gidip ortadan kaybolmustu.

Niki bulunduğu ortama bakip diğer ikilinin hala heeseung ve jake in donmedigini fark etmemesine sasiriyordu. Sonunda dayanamayarak hyunglarina seslenmisti.

"Farkinda misiniz bilmem ama Heeseung hyung ve Jaeyun hyung hala gelemedi"

Sunoo hemen icinde kayboldugu cadirin icinden basini cikarmis ve tedirginlikle Nikiye bakmaya baslamisti. "Ne demek hyunglar hala gelmedi"

Sunghoon sakin bir sekilde "Büyük ihtimalle bir agac dibinde cilvelesiyorlardir. Endiselenmeyin cikarlar simdi" demisti.

Hemen ardindansa yanindan Sunoo panikle konusmustu. " sacmalama sevgilim birazdan hava kararacak hemen donmeleri gerek"

"Ne duruyoruz o zaman hadi arayalim cok uzakta degillerdir zaten. Hadi askim kalksana "
Jay basinda onun kalkmasını bekleyen sevgilisinin ellerinden tutarak hizla kalkmisti.

Herkes ayaklaninca hep beraber onlari aramaya cikmislardi.
Biraz aradiktan sonra yağmur yagmaya baslamis ve 5 genc islanmayacaklari bir yerde beklemeye baslamisti.

Neyse ki yagmur fazla yagmadan hemen dinmis ve onlarda dikkatli adimlarla heejake ikilisini aramaya kaldıkları yerden devam etmislerdi.

Biraz ilerledikten sonra çokta kotu gorunmeyen ama buraya oylece birakildigi belli olan bir otobusle karsilasmislardi.

Ilk basta hepsi tedirgin olsalar bile icinden el ele cikam heeseung ve Jake i gorunce rahat bir nefes vermişlerdi.

Tabii Sunoo hic durmamis ve hızla heeseung ve jake in onune gecip ikisini azarlamaya baslamisti. Diger 4 genc ise hala ne oldugunu anlamayıp panikle onlari azarlayan Sunoo ve heejake in haline gülmemek için kırk takla atiyorlardi.

Islanmış saclari ve hafif kizarmis dudaklari ile yagmurdan kacip sığındıklari otobuste olanlar fazlasıyla belli oluyordu. Ancak bunu o an tek fark edemeyen Sunooydu.
....

"Herkes hazir mi?"
"Eveett haziriz heeseung hyung "

"Bir dakikaa tamam hazirim bende"
Sunoo etrafa üzgün gozlerle bakarak "Keske biraz daha kalabilseydik" demisti. Sunghoon arkasindan yaklasarak yavasca beline sarilmis ve daha sonra tekrar gelebileceklerini söylemişti.

Heeseung "Herkes tamamsa cikalim" demis. Herkes elindeki eşyaları arabalara koyup yavasca kamp alanindan ayrılmışlardı.

Heeseung arabayi kullanırken Jake yaninda oturmus radyoyu karistirip guzel bir şarkı bulmaya calisiyordu.
Niki ise arka koltukta yayilabildigi kadar yayılmışti.

Jake yan koltugunda araba kullanan sevgilisine bakmis ve gulumseyerek onu izlemeye baslamisti.
Suan yan camdan gözüken gun batimi pembe bulutlar ve bu guzel manzaranin onunde sadece jaeyun a ozel olan bir manzara vardı ve Jaeyun 2.30 saatlik yol boyunca bu manzaranin tadini cikarmaya kararliydi.
...

"Sevgilim... Uyan hadi... Jaeyun'um.."
Jake her ne kadar yol boyu Heeseung u izlemek istese de ortamdaki hava onu iyice mayistirmis ve uyuyakalmasiyla son bulmustu.

Simdi ise hava kararmis ve Heeseung Jake i uyandirmaya calisiyordu. Ancak uyanmayinca onu kucaklayarak eve çıkarmış ve odalarina birakmisti. Kalan eşyaları da iceri kapinin yanina bıraktıktan sonra odaya geri dönmüştü.

Ama yatağın uzerinde bıraktığı sevgilisini yerinde bulamamis banyodan gelen takırtılari fark edince üstünü degistirmeye başlamıştı.
Tshirtunu giyerken acilan kapiyla gulumsemisti.

Jake kapiyi acar acmaz karsisinda gördüğü ciplak geniş omuzlarla yutkunmus ve hipnoz olmus gibi yavas adimlarla heeseung un yanina gitmisti.

Onune gectiginde gozu saclarina takilmis ve tshirtunu giyerken dagilan saçlarını duzeltmek icin parmak uclarina çıkmıştı.

Tek eliyle heeseungun koluna tutunurken diger eliyle saçlarını duzeltmis isi bitince de elinin sacindan yavasca yuzune kaymasina izin vermişti.

Ortamdaki atmosferin degisen havasi ikisini de etkisi altina almıştı bile.
Yavasca yaklaşan yüzlerinde minik birer tebessüm yer edinmişti bile. Birkac saniye sonra dudaklari resmen birbirine cekilmis ve ask dolu bir opusme baslatmislardi.

Nefesleri duzensizlesmeye baslayinca yavasca dudaklarını ayirmislar ama bu kez da alinlarını birlestirmisler birbirlerinin nefeslerini solumaya baslamislardi. Simdi ikisi de daha fazla gülümsüyordu.

"Seni cok seviyorum Sim Jaeyun. Hislerimi sana uzun uzun anlatmak isterim ama anlatabilecek kelimelere bu dünya üzerindeki hic kimse sahip değil. Sana olan askimi yalnizca hissettirebilirim."

"Oyleyse bana askini hissettir Lee Heeseung"

BİTTİ SAKA GİBİ AGLİYCAM SİMDİ BAYA BAYA BİTTİ 🥺🥺
fici okuyan herkese çok teşekkür ederim bilerek duzeltmedigim yazim yanlislarina, yetersiz anlatimima ragmen okudugunuz icin tesekkur ederim 💘💖💗💞

fam'i hic kimsenin okumayacagini hatta sadece birkac bölüm sonra sıkılıp yazmayi birakacagimi inanarak yazmaya baslamistim asla final baslikli bir bolum yayinlayabilecegime inanmıyordum ama oluyor suan

ilk ficim sayilir fam o yüzden bu bölümü yazmak benim icin coook  zordu suan bunu yazarken bile gidip başlığı silmek istiyorum ama bir yandan da final yapmak zorundayım bu sene sinav senem ve fam i burda finale cok yakin bir sekilde birakip sizi bekletmek istemedim, yarim birakmakta hic icime sinmiyordu ve yazicak bir seyde kalmadi açıkçası
her neyse
ozel bölüm yazabilir miyim hicbir fikrim yok hatta siz ozel bolum ister misiniz onu da hic bilemiyorum ama yazmak isterim çünkü diger bebeklerimden de biraz bahsetmek istiyorum

her neyse sizi coook seviyorum okudugunuz icin coook teşekkür ederim🥺❤️💘♥️💘💞💝💞











of gitmek istemiyorum agliyorum suan cidden cok asiri baglanmisim galiba 🤧🤧🤧

fam | heejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin