sedap rupanya

4.4K 25 0
                                    

Baru Nisa tahu, kalau perbuatan itu sebenarnya sedap. Selama ini dia telah menganggap siapa yang melakukannya itu sebagai bodoh, kerana menyakit dan menyeksakan. Mana tidaknya, setiap mereka yang melakukan itu, Nisa dengar mereka akan mengerang ngerang dan merintih rintih seperti orang yang dalam kesakitan. Memang Nisa sendiri yang mendengarnya, ibu, mak Alang Mijah dan kak Nira telah mengerang  dan merintih ketika sedang melakukan perbuatan yang seperti itu. Maka itu Nisa menganggap perkara tersebut hanyalah sebagai menyeksa dan memudaratkan sahaja.

Tetapi sejak Nisa mengenali kak Juli, banyak juga yang telah dia belajar, dan dia tahu berkenaan dengan prrkara perkara yang ada berkaitan semacam itu. Memang kak Juli liar orangnya, sebab itu perkara perkara yang seperti itu banyak yang dia tahu. Sebagai seorang remaja yang sedang meningkat naik, memang Nisa juga mudah terpengaruh dengan perkara perkara yang berkenaan. Dari sebab itu jugalah yang telah menjadi penyebab yang menemukan dia dengan kak Juli. Bermula dari hanya perkenalan biasa, kemudian menjadi semakin rapat pula. Dari rapatnya hubungan antara mereka, sedikit sebanyak ada juga perkara perbadi yang terdedah di kalangan mereka.

Kak Juli ini susah juga hendak di kata, sifat dan wataknya perempuan. Tetapi dia boleh melayan kedua duanya, lelaki dan perempuan. Sebab itulah dia boleh rapat dengan Nisa, yang kebetulan Nisa ini pula pada ketika itu  sedang berada dalam keadaan terumbang ambing. Dari situlah dia mula mengenali dan terus merapati Nisa. Kini Nisa sudah seperti pasangan lesbian kepada kak Juli. Namun kak Juli sekarang sedang mengasuh Nisa untuk kembali kepada fitrahnya sebagai seorang perempuan. Kerana sebelum ini, Nisa sangat membenci lelaki. Dia menganggap semua lelaki sama, suka menyakiti dan menyeksa perempuan.

Ini semua adalah berdasarkan pengalaman masa lampaunya, sebagaimana yang telah di ceritakan oleh Nisa sendiri kepada kak Juli. Perkara itulah yang telah menghantuinya hingga kini. Semasa zaman kanak kanaknya dulu, Nisa melihat arwah ayahnya sering memukul ibunya bila sahaja berlaku pertengkaran di antara mereka. Selepas ayahnya meninggal, ibunya tidak mahu untuk berkahwin lagi, tetapi ibu telah berkawan pula dengan beberapa orang lelaki. Dengan lelaki lelaki ini, walaupun memang mereka tidak pernah mencederakan ibu, tetapi mereka telah menyakiti dan menyeksa ibu dengan cara yang lain pula. Itulah antara yang membuat Nisa benci dengan lelaki.

Di depan mata kepalanya sendiri lelaki lelaki itu telah menyakiti ibunya. Mulanya memang mereka seperti menyayangi ibunya itu, tetapi dalam pada itu mereka telah menyakiti dan memyeksanya pula. Nisa melihat lelaki lelaki itu mencium dan mencumbui ibunya, kelihatan nya seperti baik, penuh dengan kasih sayang. Kemudian mereka mencumbui dan terus  menggomol ibunya , itu pun masih lagi baik juga, walaupun Nisa mula melihat dan mendengar ibunya itu sudah tidak boleh tahan hingga mendesah desah dan merintih rintih kesakitan.

Hinggalah Nisa melihat lelaki lelaki itu telah menyula inunya dengan zakat zakar mereka yang besar besar dan panjang panjang ke dalam faraj ibunya. Nisa melihat begitu sakit dan terseksa ibunya ketika itu, bila dia merintih rintih dan mengeluh ngeluh. Tetapi lelaki lelaki itu gila, semakin ibunya merintih dan mengerang, semakin bersemangat dan bernafsu mengerjakan dan menujah nujah ibunya dengan zakar mereka, Hingga akhirnya ibunya pun tidak tahan lalu memekik. Itu pun lelaki lelaki itu masih tidak faham, mereka tidak mahu melepaskan ibu. Mereka terus mengulangi menujah faraj ibu lagi dengan zakar mereka hingga ibu memekik berulang ulang.

Memang ketika itu Nisa pun hairan melihat ibu. Kelihatannya dia begitu terseksa sekali, tetapi dia tetap juga melayan lelaki lelaki itu. Memang Nisa juga merasa pelik, kerana bila di luar mereka boleh berbual dengan baik baik dan mesra, hingga boleh bergelak ketawa. Tetapi bila nerdua sahaja bersama ibu, mengapa mereka menjadi ganas dan kejam. Mengapa mereka suka menyula ibu, dan menyeksa nya dengan membuat ibu merengek rengek dan mengerang ngerang hingga dia memekik. Mengapa di siksa ibunya berulang ulang. Cukuplah sekali, kenapa perlu banyak kali, kesihan ibu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 12, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

sedap rupanyaWhere stories live. Discover now