Bölüm 16 - Matthews vs. Knight

234 24 4
                                    

Bölüm 16 - Matthews vs. Knight

Kennan'ın Bakış Açısı

"Akşama görüşürüz?" Tripp gergin bir şekilde sordu. Başımı salladım ve gülümsedim. "Elbette tribünlerde olacağım."

"O zaman geliyor musun?" Sordu ve beni kollarına aldı.

"Evet Tripp, bunu zaten planlamıştık. İyi misin?" Bütün gün gergin olduğu için sordum.

"Evet iyiyim, sadece oyun için heyecanlıyım." Dedi ve hızla dudaklarımı ısırdı. "Annen burada."

"Tamam iyi hadi gidelim." İç çektim ve beni arabaya doğru götürdü.

"Merhaba Bayan Verges." Koltuğuma otururken kibarca söyledi.

"Lütfen Tripp bana Bianca de." dedi ve güldü.

"Tamam o zaman, sonra görüşürüz." Yanağımı öptü ve kapım kapandı.

Sessiz bir araba yolcuğu sonrası annem konuşmaya başladı ama ben söylediklerine gerçekten dikkat etmiyordum. Tripp öğle yemeği sırasında Marty'yle arasını düzelttiğini söylemişti ve dürüst olmak gerekirse bundan memnundum. Bu, artık daha fazla drama olmayacağı ve hepimizin hayatımıza devam edebileceğimiz anlamına geliyordu. Ama bana bir şey söylemesi gerektiğini söylediğinden beri çok gergindi. Onun gergin olması beni tedirgin ediyordu ve gergin olmaktan nefret ediyordum.

"Kennan evdeyiz." Dedi annem ve omzumu dürttü.

"Ah, tamam o zaman." Dedim ve arabadan indim.

"İyi misin bebeğim? Tüm yol boyunca dalgındın." Evin yolunu tutarken dedi.

"Trip benden bir şey gizliyor." Kapıyı açarken iç çektim.

"Siz sadece bir haftadır çıkıyorsunuz. Eminim sana söylemediği çok şey vardır. Bu sana yakında söyleyeceği anlamına gelmez. Rahatla Tripp çok iyi bir çocuğa benziyor ve ben eminim ki bilmek istediğin her şeyi zamanı geldiğinde sana anlatacaktır." Gitmeden önce yanağımı okşadı.

"Tripp!" Manny kotuma yapışırken dedi.

"Evet, Manny." Kıkırdayıp buklelerini karıştırdım.

"Oyun?" Sızlandı ve ben onun somurttuğunu biliyordum.

"Ne oynamak istersin?" Ayakkabılarımı çıkarıp çantamın yere düşmesine izin verirken sordum.

"Süper kahramanlar!" Güldü ve beni merdivenlerden odasına doğru çekti.

Güldüm ve beni çekmesine izin verdim. Odasına gittiğimizde yere oturduk ve süper kahramanları oynamaya başladık. Tabii ki o kazandı çünkü ona ne zaman saldıracağımı biliyordu. O sinsi küçük bir serseriydi ve ona bildiği her şeyi öğrettiğimi söylemekten gurur duyuyordum. Kim bilir ne kadar oynadıktan sonra babamın eve geldiğini duydum ve artık maça gidecektik.

"Haydi Manny, Tripp'in maçına gitme zamanı!" Dedim ve o alkışlarken ayağa kalktım.

"YAY! Haydi abi gidelim!" Kıkırdadı ve beni bir kez daha kendine çekti.

"Selam beyler!" Aşağıya indiğimizde babam dedi.

"Merhaba baba." İkimiz beraber söylediğimizde hepimiz güldük.

"Üstümü değiştireceğim ve gideceğiz!" dedi, aceleyle yukarı çıkan ayak seslerini duydum.

"Tripp'in evinde kalacaksın, değil mi?" Arabaya binerken annem sordu.

"Aynen!" dedim ve kafa salladım.

"Korunmayı unutmayın Kennan." Gözlerimi devirirken alaycı bir şekilde dedi.

Dark Moon Sürüsü (boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin