„Ne haragudj, hogy nem írtam egész nap, csak rengeteg dolgom volt. Küld el a picsába azt a kretén főnöködet, ki ő, hogy így beszéljen veled? Ha egyszer találkozni fogok vele esküszöm neked, hogy úgy pofán baszom majd, hogy csak lesni fog a nyomorultja."„ Azért verekedni még nem kellene. Nem haragszom, csak nem tudtam hova tűntél el."
Küldés.„Csak nem aggódtál értem Tündérke?"
„ Fogd be"
Küldés.„ Akkor áll még a jövőheti péntek esti randink?"
„ Hogy ne állna"
Küldés.„ Tudod mi áll még?"
„ Mi?"
Küldés.„ A farkam.
„ Mocskosul perverz vagy Trevor."
Küldés.„ Csak annyira, amennyire te is mocskos vagy Sofia."
Másnap vidáman mentem be dolgozni mivel péntek van. A péntek esték arról szólnak általában, hogy Ella és én kicsípjük magunkat és elmegyünk bulizni és iszogatni.
Ma este is erre készülünk, így a boldogságom határtalan, mint a csillagos ég.
Gyorsan telt a nap, egész délelőtt rohangáltam, ügyeket intéztem és végre megkaptam az elő terveket Davidtől.
Délután háromig voltunk bent a munkában, majd elindultunk haza mindketten.
Mikor hazaértem csináltam egy kis vacsorát magamnak, hogy bírjam az estét és a sok alkoholt, majd elmentem lezuhanyozni. Megmostam a hajamat majd mikor megszárítottam, sűrű göndör fürtöket varázsoltam rá. Szőke göndör hajam úgy omlott le a vállamon, mint a délutáni aranyórában egy gyönyörű vízesés. Szolid, de még is erősebb sminket vittem fel az arcomra, őzike szempillákat festettem magamnak és egy halvány rózsaszín rúzzsal zártam az alapot.Este kilenckor állt meg Ella a lakásom előtt egy taxival. Szaladtam le a lépcsőn mikor megrezzent újra a telefonom. Három rezgés volt.
Szélsebesen kikaptam a táskámból a készüléket és olvasni kezdtem Trevor üzenetét.„Érezd jól magad ma este Tündérke."
„ Neked mi a ma esti program?"
Küldés.„Szerintem én is találkozom az egyik haverommal, iszogatunk, dumálunk, semmi extra."
„ Érezd te is jól magad."
Küldés.Bedobtam a táskámba a telefont és már kint is voltam Ellánál.
- Nagyon dögös vagy ma este bébi. – Jegyezte meg.
- Te is az vagy, mint mindig.
- Ma este oda basszuk magunkat rendesen, egy faroknál nem állok meg.
- Perverz állat.
Elindult a taxi és nagyjából tizenöt perc múlva már a klub bejáratánál álltunk és vártuk, hogy beengedjenek minket.
Átnézték a táskainkat és miután ezzel végeztem mér bent is voltunk. Üvöltött hangosan a zene és szinte azonnal átjárta a testemet a szórakozás és a kikapcsolódás.- Gyere, igyunk. – Kiáltotta Ella.
A bárpulthoz mentünk és kikértünk magunknak fejenként három tequilát és kettő áfonyás vodkát. Koccintottunk és be is gurítottuk a tequilákat. Az alkohol kegyetlenül égetni kezdte a torkomat, de jól esett a nehéz munka hét után. Ella egy percet sem akart már várni a tánccal, így a vodkát is azonnal legurítottuk.
A táncparkett közepére húzott és megállás nélkül rázni kezdtük a seggünket. Fekete kötött mini ruhám feljebb csúszott a combomon, amitől még szexisebbnek éreztem magamant.
Megállás nélkül táncoltunk vagy egy órán át, mire ki kellet mennem a mosdóba. Ellát otthagytam táncolni, én pedig igyekeztem átvágni a sűrű ember tömegen.
Mikor végre bejutottam az egyik szabad fülkébe vettem pár mély levegőt és igyekeztem kifújni magamat a tánc okozta fáradtságtól.
Miután elvégeztem a dolgomat és kimentem kezet mosni, megszólalt a telefonom ismét. Azt hittem, hogy esetleg Trevor írt, de tévedtem. Egy email jött Mr. Kurva nagy faszfejtől.Feladó: BenjaminKingTaylor @ gmail.com
Címzett: AliceMorgan @ gmail.com
Tárgy: AZONNALMorgan, átküldtem magának az apám által kért tervek konstrukcióit. Most azonnal küldje el a vázlatait és a terveit, hogy minél hamarabb elkezdhessem a megfelelő minőségű munkát.
Azt hittem dobok egy hátast az email láttán. Mit képzel ez, hogy péntek este mikor nincs munka idő, dolgozni fogok?
Mivel már dolgozott bennem a sok alkohol rányomtam a válasz gombra és gépelni kezdtem.Feladó: AliceMorgan @ gmail.com
Címzett: BenjaminKingTaylor @ gmail.com
Tárgy: Maga hülye Benjamin?Tájákoztatásul közlöm magával Benjamin KING????? Taylor, hogy pénteék este van. NIiiNCS MUNKA IDŐU MÁR. A vázlatokat majd megkapja hétfőőn.
Másoudszor pedig, ha máér ekkora KING maga, akkor kezdjen neki maga a terveknek egyedül, rám vár még egy pár pohár tequlia.
Üdvüzlettelll, a nEM személyeés csicskáéja, Alice Morgaon.
Küldés.Eltettem a telefont a táskámba és szaladtam is vissza Ellához, aki nagyon élte éppen a ritmus és úgy rázta a seggét, mint egy pornós kurva. Imádtam amikor így viselkedett.
Mellé álltam és próbáltam minél hamarabb kiverni a fejemből Benjamint.
Nagyjából négy órával később, kibaszott részegen estem be a lakásom ajtaján. Taxival hazavittem Ellát, majd magamat is, és próbáltam egy biztos pontot találni a test tartásomban, hogy ne ájuljak el.
Becsuktam az ajtót és leültem a padlóra. Ledobtam fekete magassarkú boka csizmámat és a falnak döntöttem a fejemet.
Mikor a szoba már nem forgott velem, annyira, megpróbáltam felállni, de ekkor észrevettem egy email jelzést a telefonomon.Feladó: BenjaminKingTaylor @ gmail.com
Nagy nehezen feloldottam a kijelzős és rányomtam az emailre.
Úgy látom maga éppen egy tizenéves kamasz szintjén van jelenleg, az agyi szintje meg éppen, hogy megüti egy első osztályos kisgyerekét.
Ideges lettem, éreztem, hogy megy fel bennem a pumpa. Mit képzel ez magáról?
Kikerestem a nevét a telefon könyvből és tárcsázni kezdtem. A hatodik csöngés után végre felvette és beleszólt.- Mit akar?
- Magának mi a fasz baja van velem? – Üvöltöttem.
- Beszéljen pontosabban miss Mor..
- Ne Miss-ezzen itt nekem maga seggfej. Mi baja van magának, hogy nem hagyja békén az embert? Maga kibaszottul nagy faszfej. – Annyira hangosan üvöltöttem, hogy szerintem még a szomszédok is hallották.
- Jobb lesz, ha most azonnal leállítja magát vagy...
- Vagy mi lesz? Kirúgat? Hát tegye meg bazdmeg, de velem nem fog szórakozni egy ilyen hatalmas faszfej, mint maga Benjamin.
A telefont kinyomtam és elhajítottam a szoba másik sarkába. Elmásztam az ágyamig valahogy, és felmásztam rá. Nem kellet több öt percél, el is aludtam azonnal.
ESTÁS LEYENDO
Vakrandi az ördöggel. +18
Romance- Nahát Miss Morgan, de nagy lett a szája hirtelen. - Eddig is nagy volt. - Azt el is hiszem, a hátam mögött, gondolom. - Nem tudom ezt miért mondja. - Azért mondom mert a szemembe még sosem mondott semmi hasonlót. - Mindennek eljön egyszer az id...