Üstümde son kalan boxeri çıkartıp duşa kabine yürüyüp içine girdim.Buğulu kapısını çekip kapattım.Suyu ılık ayarlayıp suyun dolmasini beklemeye başladım.Bi anda kapı açılınca panikle kapıya doğru baktım.ama Buğulu camlar yüzünden pek bişey göremedim.Ama içeride birisi vardı.Silüeti belliydi.
"Hey çıplağım burda! Banyodan çık her kimsen!" Diye sessizce ama öfkeli sesimle konuştum.
"Benim ben"
Diyen batuhanla gözlerim kocaman oldu.Bi dk ben kapıyı kilitlemeden girdim buraya Batuhan da peşimden geldi.Onun karşısına çırılçıplak çıkmak istemiyordum daha."Batuhan çık banyodan çırılçıplağım beni böyle görme"
"Emre bakmayacağım beraber duş alalım lütfen"
Biraz düşündüm alt taraflarıma bakmayacağına söz verirse kabul ederdim.Eğer bakarsa çok utanırdım ben.
"Tamam ama söz ver bakmayacağına"
"Söz sevgilim yüzünden başka bir yerine bakmayacağım ama istersen sen bana bakabilirsin"
Dedi ve sonrasında bir kaç hışırtı sesi duydum.Soyunuyordu sanırım.Gerçi sadece boxeri vardı da neyse.
Buğulu camı açtığında gözlerimi kapattım.içeri girip Buğulu camı kapattı.
"Gözlerini aç sevgilim"
Gözlerimi açtım direk onun gözleriyle karşılaştım cidden yüzümden başka biryerime bakmiyordu.
"Çok güzelsin vücuduna bakmasam Bile senden etkileniyorum."
"Çok..Çok yakınsın haberin olsun şeylerimiz değecek birbirine şimdi" Diye mirildaninca kahkaha attı.
"Benden utanmana gerek yok ben senden utanmıyorum istersen bana dokunabilirsin" Diyince ellerimi kaslarına götürdüm.Okşamaya başlayınca inledi ve kafasını geri attı."Kasların çok iyi"
"Ben orama demedim oranın biraz daha alt kısmına dokunmak istersen dokunabilirsin dedim" Diyince
Hızla elimi geri çektim.
Her kelimesinde fesat birseyler geçiyordu yani.
Tekrar kahkaha attı bende koluna vurdum hafifçe.
"Şöyle şeyler söyleme daha hazır hissetmiyorum her kelimende fesat şeyler geçiyor"Bana yaklaşip dudaklarıma öpücük kondurdu geri çekilecekken onu tekrar kendime çektim ve öpüşmemizi derinleştirdim.
Ben ne ara böyle olmuştum?
Onun dudaklarına doyamaz hâle gelmiştim.Tadi bana inanılmaz güzel geliyordu.
Onu kendime çekip dudağına yapişinca dudakları yukarı kıvrıldı. Bana karşılık verdi.
Sonrasında ne için burda olduğumuzu hatırladım ve ondan ayrıldım.
"Duş alalım yeter bu kadar" Diyince tekrar bana yaklaştı.Geri çekilip
"Olmaz Batuhan hadi duş alalım Bi daha ki sefere"Üzgünce dudaklarını büzünce dayanamayıp dudaklarına minik bir buse kondurdum.
Dolmuş hatta taşan suyla hızlıca o tarafa dönüp suyu kapattım........
Oy vermeyi ve beğenmeyi unutmayın❤️❤️ sonraki bölümde görüşürüz 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay olmak nasıl bir duygudur? (+18)
Teen Fiction!! Kitap çok fazla +18 sahne içermektedir.!! bacaklarımı kavrayarak beni duvara daha çok bastırdı.Dudaklarımı istila ederken karşılık vermekte zorlanıyordum. Altımda hissettiğim sertlik nefes almamı bile engelliyordu.Beni bu kadar arzuladığını bilme...