AHOJ JENOM PRO ÚVOD PŘÍBĚH JE VYMYŠLENÝ
_______________________________________Ahoj tady jsem já max, rozhodla jsem se že si budu psát deník o tom co se zrovna děje, těším se až sem napisu něco zajímavého tak zatím.
_______________________________________
Ahoj tady jsem znova já max, už mi týden není dobře a bolí mě srdce a blbe se mi hýbe s rukou a mamka řekla že to je nebezpečné že musíme jet do nemocnice. zrovna teď jsme na cestě, no já se docela bojím doktorů, no už jsme tady tak jdeme.
_______________________________________
Ahoj nemá se cenu představovat vždyť mě už znáš, momentálně jsem po rengenu a prej si mě tu nechají počkat teď mi mamka řekla že zítra půjdu na operaci to ne..... prej jsem na hraně smrti, ale vždyť jsem mladá.
_______________________________________
Ahoj teď to bude delší jsem po operaci a nemůžu nic dělat takže se nudim, řekli mi že mám nemoc na kterou se dá umřít a že se mi za to děti můžou smát takže úkol je, tajit to. Upřímně nikdy jsem nelhala Kate, počkat vy nevíte kdo to je Kate. Kate je moje kamarádka už 10 let a nikdy jsme si nelhali takže tohle bude hodně těžký. no ale zítra jdu už do školy takže to bude zajímavý, mám omluvenku na telak z osobních důvodů ale už teď vím že se mě všichni budou ptát proč, nejhorší je že zítra necvičí ani Steve, steve je můj Kluk chodime spolu už 3 roky a začátky byli zajímavý. Před moji mámou jsme to tajili a potom nás načapala když jsme se libali no jo byl to velký trapas, zrovna mi mamka přinesla oběd tak já jdu jist tak pa.
_______________________________________
No ahoj tady zase já max, momentálně jsem ve škole a je to tu divný. Kate mi řekla jenom ahoj a celou dobu se baví s tou mrchou Amber, amber je školní mrcha která všechny pomlouvá. Kate se s ní nikdy nebavila proto nechápu proč se s ní baví když říkala zeje hrozná. Už musíme jít na telak tak se vám ozvu.
______________________________________
Ahoj dopadlo to s prominutím na prd,
Kate se na mě dívá a potom něco šeptá Amber takže už nejsme bestie...
Ale přišla nová holka Abby a všichni se jí smějou tak po škole se zeptám jestli nechce jít na zmrzku.
______________________________________
Ahoj tady jsem já a Abby, s Abby jsme nejlepší kamarádky a tenhle deník už je plný, tak až se moje nemoc zhorší budu vás informovat tak zatím ahoj!!!
ČTEŠ
Utajená nemoc
RandomDívka jménem max v 15 letech dostala smrtelnou nemoc a cela její rodina se rozhodla že to zataji, max má hodně těžký život. všechny kamarádky ji zradili, ale jedná holka to dokáže změnit☺︎︎ předem vám říkám že příběh nebude mít úplně nejvíc šťastný...