Bir hafta sonra
"Bugün burada çalışmak nereden esti?" diye sordum Gediz'e. Güzel bir mekana gelmiştik. Bahçesi çok güzel ve sakindi."Bilmem. Ben burayı çok severim. Sen de gör istedim. Beğenmedin mi?" diye sorunca, başımı salladım olumsuz anlamda.
"Hayır hayır yanlış anlama. Yani ortam o kadar güzel ki, matematik çalışarak hakaret etmiş gibi olacağız." dediğimde, sesli bir şekilde güldü.
"Haklısın. Bu ortamda ders çalışmak biraz güç." dedi ve kolunu masaya koyup, çenesini avucuna yaslayarak bana baktı. "Ne yapmalı istersin peki?" diye sordu direkt gözlerime bakarak. Gözlerimi kaçırıp etrafta gezdirdim bir süre. Kenardaki bisikletler dikkatimi çekti ve yüzümde bir gülümseme belirdi.
"Bisiklete binmeyi biliyor musun?" diye sordum. Yüzüme beni anlamadığını belirten bir bakış attı ve iki kolunu masaya dayadı bu kez.
"Evet de, bu nereden çıktı şimdi?" diye sorunca ayaklandım ve hemen ilerideki yere doğru yürüdüm.
"Bak. Bisikletler var burada. Bisiklete binelim. Hava da çok güzel." dedim gülümseyerek. Onun da yüzünde gülümseme belirirken başıyla onayladı.
"Tamam binelim. Ama önce şu kitaplarını toplayalım. Sonra da içeriden bisiklet için bilet alalım." deyince sevinçle el çırptım.
"Bu çok güzel olur. Uzun süredir bisiklete binmemiştim." dedim ve çantamı toplamaya geçtik birlikte.
....
"Kullanmak ister misin?" diye sordu Gediz. Kendimden çok emin değildim. Uzun süredir bisiklete binmemiştim. Bu yüzden bir kaza çıkarıp, günü mahvetmek istemiyordum.
"Sen kullan. Ben şuraya otururum." dedim, arkasındaki yeri göstererek. Önce o bisiklete bindi. Daha sonra da ben arkasındaki yere oturdum. Ellerimi de kenarda bir yerlere koydum. Bisikleti sürmeye başlamadan bana baktı.
"Ellerini belime koy. Yoksa düşebilirsin." dediğinde, ellerimi çekinerek beline koydum. "Sıkı tutun." dediğinde, kollarımı beline sardım, çok sıkmayacak şekilde. "Hazır mısın?" diye sordu, başını hafif arkaya çevirerek. Önce başımla onayladım ama daha sonra belki görmeyecegini düşünerek, biraz yüksek sesle bağırdım.
"Evet sonsuza kadar evet!" diye bağırdım. Dediğime bir kahkaha attı ve bisikleti sürmeye başladı. Yüzümde büyük bir gülümseme vardı. Kendimi çok huzurlu ve mutlu hissediyordum. Hayatımda geçirdiğim en güzel anlardan birini yaşıyordum.
Gülümsemekten kendimi alamazken, başımı gökyüzüne çevirdim ve rüzgarın yüzüme çarpmasına izin verdim. Başımı önündeki bedenin sırtına dayadım ve etrafı izlemeye, anın keyfini çıkarmaya devam ettim.
Ya bunlar çok tatlı oldular böyle 🥺💙
Yorumlarınızı bekliyorum ✨️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENİŞTE BEY (BxB)
RomanceAblamın sevgilisine aşık olmak mı? Kesinlikle gelecek planlarımın arasında değildi. ... Eşcinsel içerik.. 24.09.2022 - 25.02.2023