21

1K 59 54
                                    

Bu partner konusuna hepimiz çok fazla tepki gösterdiğimiz için Yekta hoca tepkilerden kurtulmak için Hafsa ile partnerliğimin kesin olmadığını söylemişti. Böylelikle içim biraz olsun rahatlamıştı.

SERRA : Benim aklım almıyor ya! Hafsa ile partner olmak ne demek??

HAKTAN : Sen geçen Yekta hocayla kavga ettin ya sırf ondan yapıyor.

SERRA : Bu kadarı da fazla ama! Cidden fazla!

HAKTAN : Aşkım sakin ol.

Serra'nın gözlerinin dolduğunu fark ettiğimde onu kendime çekip saçlarından öpmüştüm.

HAKTAN : Bak biz tekrardan partner olucaz ben eminim buna. Sadece bir süre böyle devam edecek.

SERRA : İyice diziyi batırmaya çalışıyor artık! Yeter yaa!! Reytingler düşüyor diye ikide bir seneryoyu değiştirip duruyor. Sanki böyle yaptığı için düzelecek!

HAKTAN : Ya gel buraya sarıl sevgiline sıkıca. Düzelicek hepsi! Söz veriyorum sana.

Bir elimle Serra'nın yanağımı okşadığımda gülümsemişti.

HAFSA : Ben senaryodan haberiniz var sanıyordum. Size sürpriz olmasına bende şaşırdım.

HAKTAN : Eminim öyle olmuştur. Ama ben sana söyliyim Hafsa ya, bizi öyle kolay kolay ayıramazsın.

HAFSA : Benim kimseye ayırmaya niyetim yok. Sadece bir teklif sunuldu ve bende kabul ettim.

SERRA : Ha bu arada Haktan sen Hafsa ile tanıştığını söylemiştin? Nereden tanışıyorsunuz sevgilim?

HAFSA : Evet Haktan anlat bakalım. Nereden tanışıyoruz biz?

Hafsa'nın gözlerinin içine bakıp Serra'nın elini dahada sıkı tutmuştum.

HAKTAN : Eski bi arkadaşım! Çok konuşmuşluğumuz olmadı zaten. Bir iki kere aynı ortama gelmişizdir.

Ben bunları söylerken Hafsa'nın gözleri dolmuştu. Ama ben ne söylersem sonuna kadar hak etmişti. Onunla yaşadığımız eski anlardan bahsedip Serra'nın canını sıkmayı hiç istemiyordum.

SERRA : Neyse benim sahnem başlayacak sevgilim. Gitmem lazım şimdi.

HAKTAN : Tamam ama önce bir öpücük almam lazım!

Serra beni yanağımdan öptüğünde gülümsemişti.

SERRA : Oldu mu Haktancım?

HAKTAN : Oldu baby! Çok güzel oldu hemde!

Serra yanımızdan gittiğinde Hafsa ile baş başa kalmıştık.

HAFSA : Neden nişanlı olduğumuzu anlatmadın sevgiline? Korkma sizi ayırmaya çalışmam. Düğün günümüzde beni terk ettiğinde sildim seni.

HAKTAN : O konuyu sakın açma! Serra'nın bundan asla haberi olmayacak. Tamam mı?

HAFSA : Geçmişini ne kadar saklayacaksın ondan? Yaptığın şerefsizlikleri!

HAKTAN : Kusura bakma ama o gün seni terk etmekle, hayatımı kurtardım!

HAFSA : Bebeğimi kaybettim senin yüzünden! Şimdi yüzsüz gibi ne konuşuyorsun?

HAKTAN : Başkasından hamile kalıp bebeğin benden olduğunu söyledin! Düğün günü bunu öğrenmeseydim bir yalancıyla evlenmiş olacaktım.

HAFSA : Başka çarem yoktu! Sen beni o kadar güzel seviyordun ki, benim bebeğime çok güzel sahip çıkarsın diye düşündüm. Yalnız kalmaktan çok korktum Haktan!

SET AŞKI ~ HakSer (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin