6.Bölüm - teklif

296 19 26
                                    

Elif'in ağzından

Sinan'ın soyledikleri kalbimi kırmıştı. Ne yani bunca zamandır yaşadığımız herşey sadece menfaat çıkarı mıydı?
O an aklımdan bunları geciriken sinan beni dürttü.

Sinan:Aloo, Elif burda mısın?
Elif:He şey dalmışım kusura bakma.
Sinan:İstersen seni evine bırakıyım saat geç oldu.
Elif:Kendim giderdim zahmet etme.
Sinan:Hadi hadi yeme beni bal gibi de bırakıyım istiyosun.
Elif:pff uğraşamicam seninle gerçekten Sinan!
Sinan: Düş önüme o zaman fıstık.

Aniden çıkıştım.

Elif:Bana bidaha fıstık falan deme.
Sinan:Ne oldu ya birden
Elif: kız arkadaşın var senin farkında mısın? Biz de ne kardeşiz ne arkadaş nede sevgili, o yüzden bana karşı daha dikkatli konuş.
Sinan: Tamamm bu kadar alınacağını bilmiyodum.
Elif:Kimi kandırıyorsun sen ya, ne olcak işte bütün erkekler aynısınız.

Önümde dikilen Sinan'ı kenara ittim sonra çantamı da alıp evden çıktım.Arkama bile bakmamistim şanslıydım ki taksi de tam önümde durmuştu vakit kaybetmeden bindim ve derin bir nefes aldım.

Hödük işte, neymis öküz ölmüş de ortaklik bitmiş de... Allah'ım ya insan en azından şey der görüşürüz kendine iyi bak falan ama kalkmis bana öküzden ortaklıktan bahsediyo

Şoför: Bişey mi dedin kızım?
Elif:he yok ben öyle kendi kendime şey yapiyodum

Off her yerde de rezil olamazsin be Elif.

Sinan'ın ağzından

Neden böyle davrandı ki şimdi, sonuçta anlaşmamız vardı yani...yoksaa yumuşak tavırlarımi yanlış anlayıp umitlendi mi ya?? Kız milleti işte olum senden etkilenmemesi tuhaf kaçardı zaten neyse bir daha karislasmayiz heralde boşuna dert edinmeye gerek yok.

Elif konusunda kendi kendimi avuttuktan sonra salona geçtim ve sevgilisiyle bulusmasindan ağlayarak gelicegini bildiğimden onu teselli etmek için ve ben demistim demek için anneme konuşma hazırlığı yapiyordum,derken annem geldi.

Gamze: oğlum sen yatmadın mı daha?
Sınan:Uyku tutmadi ya
Gamze: İyi ben yorgunum yaticam sana iyi geceler.
Sinan:senin yüzün düşmüş sanki annecim ne oldu iyi geçmedi mi yemek?
Gamze: Boşver
Sinan:Aaa ben senin oğlunum çekinmene gerek yok.
Gamze: Engin...
Sinan:onun yüzünden mi bu haldesin
Gamze:Beni aldatmış
Sınan:Yok ben bunun-

Kapıdan çıkıyordum ki annem tuttu.

Gamze: Değmez oğlum...Sen haklıydın hata yaptım.
Sinan: Başından beri anlatmaya çalıştım sana ama ben yinede seni üzmemek için bu bir ay boyunca mutluluğuna ortak oldum.
Gamze:bu konu burda kapansın lütfen,onun ne adını duymak istiyorum nede başka biseyini sende sakin ol ben zaten gerekeni yaptım, hayatimiza kaldığımız yerden devam edicez tamam mı?
Sınan: olması gerektiği gibi merak etme anne herşey eskisi gibi olucak.

ve alnından öptüm

Anneme iyi geceler dileklerinde bulunduktan sonra kendimi hemen yatağa attım ardından mırıldandım, sonunda bu iş de bitti belki biraz uzun sürdü belki biraz uğraştırdı beni ama tatlıya bağladım her zaman ki gibi, olum Sinan sen nesin ha gamze hanım bi daha sözümden çıkmaz heralde yani onun yerinde ben olsam oğlumun lafını ikiletmezdim valla.

kahkaha attim.

Telefonu elime aldım ve cenki aradim çünkü bu olanların hepsinden yalnızca onun haberi vardı, daha fazla kişinin duymasına tahammülüm olamazdi annemin ikinci kere evlenme skandali ve üvey kardes rezilliğinin yayılması en son istiyecegim şey olurdu.

DİPSİZ KUYUM~lyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin