තාමත් සූටි පස්චාත් බාගෙට ලී කෑල්ලකින් තල තල හිටපු ඩෑඩී එයාගෙ වැඩේ ටිකකට නැවැත්තුවෙ ගෙදර ඩෝර් බෙල් එකෙ වැදුන සද්දෙට...
👨: "මම කවුද ආවේ කියල බලල එන්නම්... ඔතනින් හෙල්ලෙන්නෙ එහෙම නෑ හරිද..."
පැත්තකට විසි වෙලා තිබුනු මගේ සූටි කලිසම් කෑල්ල මගෙ අතට දෙන ගමන් මට ටිකක් සැර කරපු ඩැඩී කෙලින්ම දොර පැත්තට ගියේ මම මගේ සූටි පස්ස අත ගාන ගමන්ම කලිසම ඇදගන්නකොට....
🧔: "කොහොමද බේබි..."
👨: "හොදයි ඩැඩී... ඩැඩීට මහන්සිද..."
🧔: "ඔව් බේබි චුට්ටක් මහන්සි... කෝ සුදූ..."
👨: "ආහ් ඉන්නව යමුකො ඇතුලට... එයා ලොකු හපන්කමක් කරන්න යනකොටම තමා මං අද අල්ලගෙන ආවෙ..."
🧔: "ඇයි මොකෝ වුනේ..."
දොරකඩ ලග සිද්ධ වෙන කතාබහට හොරෙන් කන දීගෙන හිටපු මගේ මොලේට මීටර් වුනා මට දැන් වෙන්න යන්නෙ මොකක්ද කියන එක...
ගොනාගෙන් වැටුන මිනිහට ගහ ඇන්න වගේ සීන් එකක් තමා මටත් දැන් වෙන්න යන්නෙ කියන එක තේරුන ගමන්ම මම කෙලින්ම උඩ තට්ටුවට දුවන්න හැදුවා..
ඒත්
මං ඒ වෙනකොටත් පරක්කු වැඩී...
🙍: "ඩැඩී මට වුන දේ පැහැදිලි කරන්න පුලුවන්... ප්රොමිස් මගේ වැරැද්දක් නෑ..."
_____________________________
පොඩ්ඩක් පැටලෙනව ඇති ඔයාලට චරිත ටික..
ඒක ඊලග චැප්ටර් එකෙන් පස්සෙ හරියයි...මම චරිත වලට ඉමෝජියක් දාන්න ඕනෙද??
ඔයාලට චරිත පැටලෙනව වගේ නම් චරිතෙට මොකක් හරි ඉමොජියක් දාන්නම්...තෑන්ක්ස් මගේ පිස්සු විකාර කතාව කියවනවට හැමෝටම...
ලියන්න පටන් ගද්දි හිතුවෙ නෑ මෙච්චර හොද ප්රතිචාර හම්බෙයි කියලා...
රෑන්කින්ග්ස් ගොඩක් ඇවිත් තිබ්බා❤...
ඒ ටික දැන් පෙන්නන්නෑ අන්පබ්ලිශ් කරලා පබ්ලිශ් කරපු නිසා සැක්🥲ඊලග එක 🔞
Kinky_vkook_🥀
YOU ARE READING
Threesome (ᴋᴀʟᴜᴋᴜᴍᴀʀᴀ×ᴍᴀʜᴀꜱᴏɴᴀ×ʏᴀᴍᴀʀᴀᴊᴀ) [Onhold]
Humorකිසිවෙකුත් නොදත් යමරජුගේත් මහසෝනාගේත් කලුකුමාරයාගේත් අසම්මත ප්රේමවෘතාන්තය... (අත තියාගෙන ඉන්න බැරිකමට ආතල් එකට ලියපු විකාර කතාවක් බව කරුනාවෙන් සලකන්න)