Herkes keyifli okumalar dilerim umarım seversiniz bölümü..
Bölüm şarkısı : Sezer Sarıgöz & Tekir - Sarılsak mı artıkEyşan Demir'i görmeyi beklemiyordu. Demir'in ona attığı aşk dolu bu bakış karşısında uyanmıştı. Demir yaklaştı adım adım. Eyşan'a öyle bir kilitlenmişti ki Ceyda buna daha fazla dayanamadı kaçar gibi odasına gitti. Tabii Demir'in ona patlamasından da korkmuyor değildi. Ceyda gittiğinde Demir de Eyşan'ın dibine kadar gelmişti.
' Çok güzel konuştun. Bir kez daha anladım sana neden aşık olduğumu. Seni çok seviyorum Eyşan.'
' Sen ne zaman geldin? Ben neden fark etmedim? Yani şey ben öyle konuştum ama sen kızdın mı? Ceyda hamile ya üzülmemesi kırılmaması lazım. Off ya ben çok kötü konuştum. Ne olursa olsun o bir anne ve ben - '
Eyşan'ın konuşmasını yarıda kesen hamle Demir'den geldi. Eyşan'ın susmayacağını anlayınca onu çekip öptü. Eyşan şoka uğradı bu ani hareket karşısında ne itiyor ne se karşılık veriyordu Demir'e. Bir süre öylece kaldı sonra kendisi de bu öpücük karşısında kayıtsız kalmayarak ona karşılık vermeye başladı. Demir Eyşan'dan gelen karşılıkla daha da derinleştirdi öpüşmeyi. Uzun zaman sonra ilk kez bu kadar yakınlaşmıştı Eyşan'la ve bunun tadını çıkarmak istercesine öpüyordu onu. Sanki bıraksa gidecek gibiydi. Bir süre sonunda ayrıldıklarında Demir hala Eyşan'ın kollarını tutuyordu bırakmak istemiyordu. Eyşan konuşmak istedi dudaklarını araladı.
' Neden öptün ki şimdi beni?'
' Susmuyordun. Konuşuyordun '
Eyşan Demir'i ittirip sahte bir sinirle baktı ardından cevap verdi.
' Terbiyesiz. Susmuyor diye öpülür mü?'
' Kabul et böyle susturmak en iyisiydi.'
' Yoo hiçte bile. Hem sen bi git uzaklaş '
' Ne var ya. İyiydik böyle '
' Karnım aç benim. Kahvaltı hazırlıycam'
' E tamam birlikte hazırlarız.'
' Anlaştık. Hadi o zaman'
Birlikte mutfağa girdiler. Sanki her şey çok normalmiş gibiydi. Hiç sorunu olmayan iki sevgili gibi birlikte güzel bir kahvaltı hazırlamaya devam ettiler. Bir süreliğine de olsa ikisi de sorunlarını unutmuş ve kendilerini bu ana kaptırmışlardı. Demir telefonuna uzanıp güzel bir şarkı açtı. Eyşan Demir'in açtığı şarkıya karşılık gülümsedi.
Aşk Serseri Bir Kuş
Bazen İstesende Tutamazsın
Aç Kanatlarını Bırak Korkuların Orda Kalsın
Biz Seninle Sonsuz OlalımHer Sabah Yanında Uyansam
Gözlerinde Yakamoz Olsam
Ömrümü Ömrüne Doladım
Bırak Sen De KaybolayımHer Sabah Yanında Uyansam
Gözlerinde Yakamoz Olsam
Ömrümü Ömrüne Doladım
Bırak Sen De KaybolayımŞarkı bittiğinde kahvaltı hazırlıklarının da çoğu bitmişti. Eyşan Demir'e dönüp konuştu
' Sen böyle şarkılar dinler miydin ya?'
' Ben kulağa hoş gelen tüm şarkıları dinlerim Eyşan hanım.'
' Bende öyleyim ama ne yalan söyleyeyim şaşırdım. Sende daha çok arabesk takılacak bir tip var da.'
' Arabesk de dinlerim. Yani yerine göre'
' İyiymiş. Neyse sen git Ceyda'ya seslen bari. Kahvaltısını yapsın o da. Bebek acıkmıştır artık.'