Bu günnnnnnnnn ne yapıcaz
Ebemi yapı- küfür yok :) (piç smile)
Evetğğğ çocuklarğğğ bugünnğğğ edebiyatğğğ dersindeğğğ- NEDEN AKLIMA Bİ ANDA BİZİM EDEBİYAT HOCASI GELDİ LAN!? Neyse...
Bu gün 'cringe' fotoğraflara bakıp, 'cringe' olmayan yorumlar yapacağız. Buyrun efendim, derse geçelim.
Evet. Iıııııı burda bir hüzünlü kek var. BU ÇOCUĞU KİM AĞLATTI LAYYĞNYYĞYNNN!!!? Sakin. Relax ol Azra relax ol................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Ohhhhh sakinleştim yiiiaaaaa. Tamam şimdi diğer fotoğrafa geçiyoruz.
ABiĞiİğĞ KaDıNğNĞnĞN DoğğRUUURuRUĞĞĞ SöYLiYOr sHaHaĞĞĞ
Aynen abi! Ben bunu 1. Sınıfta söyledim inanmadılar. Artık nasıl perfect bir insansam küçükken bile beynim çalışıyormuş. Şak şak şak şak...
Olabilir...
Annem de o sırada şey diyordur "sus konuşma eşşek sıpası ben doğurmıyacaktım baban ille de doğur dedi. Bak doğurdum da ne oldu! Anca başımıza uyuşturucu kaçakçısı oldu! İt köpke!" JŞWÖDKEMD...
D0ru...
Yok knk sıkıntı yok sen devam et...
Ne kaaa komik,
Ne kaaa eğlenceli,
Ne kaaa boktan bir espri...HADİ KARDEŞİM GÜLE GÜLE...