Er was eens een klas genaamd 2A. In die klas zit er een meisje genaamd Alysa, Alysa heeft zo een grote dick dat elke jongen jaloers is. Elke les plast Alysa op iedereen, omdat ze dat leuk vindt, ook deed ze dat tijdens wiskunde maar meneer BH vond het niet zo leuk. Hij begon te schreeuwen terwijl iedereen vergast werd, maar Alysa is natuurlijk longestdickqueen, dus had Alysa natuurlijk een gasmasker mee.
na wiskunde kwam my ginger queen Feline naar Alysa toe en ze zei "OMG ALYSA IK WEET HET NIET ZEKER MAAR VOLGENSMIJ STAAT HIDDE BUITEN MET ZIJN NIEUWE BOYFRIEND..." Alysa rende naar buiten om te kijken wie haar plek had ingenomen..., maar toen ze op het schoolplein aan kwam kon ze haar ogen niet geloven... Alysa moest er helemaal van huilen en rende de wc in. Toen ze in de wc zat hoorde sara opeens helemaal kreunen en persen, ze was aan het poepen.
Alysa was er helemaal klaar mee en besloot alvast naar haar les te gaan. in de duitse les kwam hidde opeens binnen, meneer beffen zei: ''wat kan ik voor je doen mijn beste bbc jongen" hidde negeerde hem en liep naar Alysa toe, Alysa zei "OMG HIDDE WIL JE ME EINDELIJK TERUG?'' waarop de rest van de klas op in gingen met dat hidden HUN boyfriend is. Er ontstond een heel gevecht tussen alle klas genoten, maar opeens schreeuwde hidde kei hard: "EY WEES EFFE KANKER STIL KANKER NPC'S" en er viel een dodelijke stilte... hidde vertelde "luister, ik wil helemaal niet jullie boyfriend zijn, ik heb al iemand ANDERS" en hij liep naar Benjamin toe en ging op zijn schoot zitten. De rest van de klas werd emo e ze begonnen zichzelf te snijden terwijl er overal cum vloog door het lokaal vloog.
en dat beste mensen was het droevig verhaal van longestdickqueen
JE LEEST
The sad story of the longest dick queen
ActionDit verhaal gaat over 1 van de avonturen van de klas 2A veel lees plezier en hou die handjes uit je broek😉