Part: Babalık testi.

3.5K 195 59
                                    

Iy okumalar~


Medya: Ateş Aslan

×××××

Sonra aklına gelen şeyle Ateş eline makas aldı ve uyuyan kızının başını okşadı.

"Test için kesmek şart"

Kendi başına mırıldandı ve siyah saçlarından birazcık kesti, küçük pakete koydu üzerine ise L harfini yazdı.

Kendi saçlarından'da birazını kesti ve başka küçük pakete koydu üzerine A harfi yazdı.

Evdeki görevliye paketleri vermişti ve babalık testi için hastaneye götürmesini söyledi.

Kızının yanına uzandı, Laranın bebek kokusu odaya çıkmıştı, emziğini emerek uyuyan küçüğe son kez bakarak gözlerini kapattı.

Gece dörte uyanan Lara karşısındaki adama baktı 'Açım' diye düşünen küçük bebek babasının yanağını okşamaya başladı emziğini kenara attı. Ateşin uykusu derindi ve kızının yüzünü elediğini bile bilmiyordu, yada bilmezden geliyordu?

Bebek sinirlenmeye başladı bu sefer yüzüne tokat atmaya başladı.

Ateş yorgun şekilde gözlerini açtı internete çocuklara 3 4 saatten sonra mama vermesi gerektiği yazıyordu ama kızı uyursa tam uyur sanmıştı.

Yanıldı...

"Tamam tamam vurmayı kes"

Gözlerini ovarak yorgun şekilde Ateş yerinden kalkti ve odadan çıktı bebek başarıyla gülümsedi.

On dakika sonra babası mamayla geldi ve kızına mamasını verdi, oturmak için sandalyesini çekti Lara mamasını bitirmeye başlayınca uykuya dalmaya başladı aynı zamanda, ruhu büyükte olsa bedeni küçüktü.

Ateş bunu fark etti gülerek küçük ellerinden şişeyi aldı ve yanağını okşadı, yanına yeniden uzandı esneyerek gözlerini kapattı.

Sabah kızından erken uyanan baba rutin işlerini bitirdi ve kızını bataneye sararak kucağına aldı. Uykusu derin olan küçük emziğini emerek uyuyordu ve neler olacağından habersizdi.

"Efendim kahvaltı hazır" diye ses duyuldu, Ateş aşağıya iner inmez hizmetlilerden biri konuştu.

"Kahvaltı yapmıyorum şoföre arabayı hazırlat ve sesiz olun" hizmetli bebeğe bakarak başını salladı.

Kızını kucağından indirmeden babasının evine gelen Ateş olayı babasına anlattı. Torununa sevinen dede oğluna kızmadı zaten kızsa bile elinden bir şey gelmezdi. Bu yüzden olaya sevinmekle yetindi.

"Dün çalışanlardan birini babalık testine yolladım cevabı gelirse söylersin. Eğer benim kızımsa nüfusuma alıcam eğer kızım değilse Merte yeğenini geri verin"

Bay Vural başını salladı. Hayırsız diye babası boşuna demiyordu.

"Torununun ismi ne?"

Ateş omuz silkti "Annemin ismi olsun"

Bay Vural güldü "Clara mi? Oğul sence de garip değil mi?"

Ateş yerinden kalktı ve kanepede uyuyan kızına baktı, uykusunda dudakları kalkan bebeğe gülerek göz devirdi.

"Lara baba, Clara değil Lara Aslan, benimle aynı günde doğmuş nüfusa geçirirken unutmayın"

Ateş kapıya doğru adım atınca babası seslendi "Bakıyorumda, kızın olduğuna emin gibisin" kurnaz yaşlı sırıttı ama Ateş sessizce babasının evini terk etti.

Benim Babam Kötü![Düzenlemede]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin