~4~

48 2 0
                                    

Sınıfımin önününe gelmiştik sınıfımin kapısında durdum ve arkamı döndüm bana gülümseyerek bakan suhoo'ya baktım.

J-"Görüşürüz suhoo"

S-"Görüşürüz jigi "

Sınıfa girdiğimde taejoon un sırıtarak telefona baktığını gördüm yanına oturduğunda hala beni fark etmemişti.

J-"Teajoon?"dedim bana baktı ve telefonda son bir mesaj gondedi ve bana döndü.

J-"Taejoon kütüphanedeki alfa kimdi "

T-"Şey benim ... Eşim "

J-"Ne ara  eşini buldun"ben ona şok içinde bakarken o bana sırıtıyordu .

T-"Sende eşini bulmuşsun bakıyorum"

J-"Yani evet buldum " teajoon un gülüşü gittikçe büyüyodu.

J-" Ne gülüyosun be "

T-"Hiç"

J-"Seni döverim taejoon! gel buraya kaçma "

T-"Yaklada göriyim jigi "

1 saat koşuşutumadan sonra ikimizde nefes nefeseydik

J-"Teajoon peki eşinin adı ne?"

T-" Min Yon-Kook"

J-"Bizim sınıfta degilmi o"

T-"Maalesef 11-B de"

J-"Bidakka suhoo da o sınıfta degilmi?"

T-" Galiba neden şaşırdın?"

J-"Bı ara onları yan yana görmüştüm acaba arkadaş yada kuzen olabilirler mi ?"

T-"Doğru neyse ders başlıyor "

Ders başlamıştı ama ben ders hariç her şeyi düşünmüş bir çıkış yolu aramıştım. Bizi öldürmeye geleceklerdi ozaman napicaktik . Suhoo seni koruyucam dedi ama nasıl ya beni korurken kendi zarar görürse. Kiraliçe
Viktoryayi kim öldürdü üzerimize suç attı kimse onları bulucagim .

40 dakika içinde içim içimi yemiş napicami düşünmuş durmuştum.

T-"Jigi!"

J-"Efendim "

T-"Bı saattir sana bağırıyorum duymuyosun ne düşünüyorsun kara kara?"

J-"Hiç dalmışım öyle "

T-"Senin hiçlerin bana işlemiyor dökül "

J-"Taejoon gerçe-"

T-"Jigi bişey varki kara kara düşünüyorsun"

J-"Tamam anlaticam"

J-" Şimdi benim delta olduğumu çoğu kişi biliyo ve 18 yaşında tahta gecicez "

T-"Eee"

J-"Yani biz tahta geçmeden öldürmeye çalışıcaklar yani savaş cikicak"

T-" Ne! Neden savaş çıkacakmış"

J-"Yani vampirlerin kiralicesi viktoryayi bizim öldürdüğümüzü saniyo yani intikam almak istiyo"

T-"Ama Viktorya yi biz öldürmedim ki neden işin aslını bilmeden savaş aciyoki "

J-"Bilmiyorum ama suhoo beni koruyacağını söylüyor ben ise ona zara gelicek diye korkuyorum ."

T-" Jigi benim bildiğime göre savaş çıkar ama berabere biter "

J-"Yani"

T-"Yanisi,jigi vampirlerin kiralicesi ile görüşüp onunla konuşun belkide ikna olur  ve savaşlar biter"

J-"Ama vampirler kiralicesi ile nasıl konuşacak "

T-"Onuda bı zahmet siz bulun "

J-"Tamam suhooyla konuşurum "

T-"O zaman eve gidelim "

J-"Olur bu gün napicaksin "

T-" Aynı şeyleri "

J-" Ayni şeyler derken ?"

T-"Of tamam kook la buluscaz "

J-"Neyse iyi görüşürüz sonra"

T-"Ben kook u beklicem sen istersen eve git "

J-"Tamam" dedikten sonra eve doğru yürümeye başladım ve taejoon un dediklerini düşünüyorum acaba vampirler kiralicesi kabul eder miydi yada savaş çıkarımı diye düşündüğüm sırada suhoo'nun sesini duydum ve düşüncelerinden sıyrıldım.

S-"Jigi"

J-"Efendim"

S-"Kahve içmeye gidelim mi?" Bu soruya şaşırmadım çünkü eşi olucak kişiyi tanımak istemesi Doğal.

J-"Olur"

Bı kahveciye girdik ve dayanamayıp sordum.

J-" Şey teajoon bana bazı şeyler söyledi ve sordu  söylemek istiyorum "

S-" Evet dinliyorum"

J-"Bu sene savaş olmadiya savaş 1 sene sonraya  ertelendi "

Evet anlamında kafasını salladı

J-"Sence vampirlerin kıralıcesi ile anlaşa bilirmiyiz sence "

S-"Bilmiyorum ama etmeye bilir Viktorya yi bizim öldürdüğümüzü düşünüyorlar onlara açıklamalıyız "

J-" Tamam"

S-" Neyse bu konuları konuşmaya gelmedim birbirimizi tanıyalım diye geldim "

" J- başla ozaman "

S-" Peki, ben park Lim-Suhoo 17yaşındayım kral ve kraliçe'nin tek oğluyum herzaman bir deta gibi yetiştirilen bir çocuktum en yakın arkadaşım gibi olan kuzenim min yon-kook herzaman destekcim olmuştu çocukluğumu pek yasiyamadim ve bundan sonrada yaşayamam"

J-"Yon-kook senin kuzenin mi?"

S-" Evet "

J-""biliyormusun Teajoon ile kook eşlenimiş "

S-" Teajoon ve ikisi eşmiş evet kook biseyler söyledi ama kim olduğunu söylememişti öğrendiğim iyi oldu "

J-"Sıra bende,ben kim jigi 17 yaşındayım ve buraya gelene kadar 4 okul değiştirdim babam iş gezisi diye çıkıp oraya taşınıyoruz ama galiba bu son gezisi olcagibi  ve bende çok çocukluk yaşamış biri değilim bne 5 yaşındayken dedem öldü 8 yaşında kuşum oldu ve balığım 12 yasinday Ken diğer dedem ve babannem öldü böyle işte "

" S- az şey yazmamış sin "

J-" Yani zor dönemler geçirdim "

Evet burda jigi ve suhoo'nun hayat hikayelerini öğrendiniz.

Ve arkadaşımla kitapları birleştirmeyi düşünüyoruz o vampir tarafını yaziyo hesabı ;sare_bircan0632
Kitap adı ; ~portal~

Birleşik olucagi için onunkinide okuyun daha iyi anlarsınız.

!!!arkadaşlar neden okuyup geçiyorsunuz? neden takip etmiyonuz? Neden oy vermiyonuz? Neden yorum yapmıyonuz? Neden bana fikirlerinizi yazmiyonuz? !!!

Üzüyor, evt okuyonuz ama neden yukardakileri yapmıyonuz ?

•Kanlı Ay•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin