Part 5. - Kék.

4.3K 128 11
                                    


A fejem széthasad a fájdalomtól és valami nagyon hangosan zúg a lakásom egyik sarkában. Ekkor eszmélek rá, hogy valószínű a telefonom az, amit tegnap este elhajítottam mérgemben a nappali túloldalára.
Nem foglalkoztam vele, behunytam a szememet és próbáltam még vissza aludni egy kicsit. Pár perc múlva újra hangosan megszólalt a rezgés és zengett tőle az egész lakás ismét, a fejemmel együtt.
Felültem az ágyon és nagyon lassú mozdulatokkal elkezdtem kimászni belőle. Úgy éreztem, hogy a padlóra fogok zuhanni és a satnya képemmel fogom tompítani az ütést.
Kutyapózba ereszkedtem, mint egy igazi idióta és lassan mászni kezdtem a nappali felé. A telefon újra rezegni kezdett, és nem tudtam elképzelni, hogy ki a faszom kereshet engem vasárnap reggel kilenckor.
Végre elértem a kanapéig, felvettem a telefont és homályos tekintetemmel próbáltam kiolvasni, hogy kinek a nevét írja ki.

Bejövő ívás
Benjamin Taylor

- Ó a picsába. Én ezt fel nem veszem.

A csörgés abba maradt, majd pár másodperc után újra csörögni kezdett.

Bejövő hívás
Benjamin Taylor

- Oké Alice, felveszed, nyugodt maradsz, megtudod mit akar és leteszed.

Remegni kezdett a kezem mikor rányomtam a bejövő hívás fogására.

- Halló.

- Jó reggelt Miss Morgan.

- Hello.

- Gondolom nem én ébresztettem fel a késői hívásommal, mert gondolom már fent van órák óta és gondolom hogy dolgozik a reklámterveken, amiket az este folyamán kértem öntől.

- Hatalmasat téved Benjamin.

- Ezt mégis, hogy értsem?

- Mi az, hogy hogy értse? Úgy értse ahogy mondom. Betűzzem talán le magának?

- Rendben, látom még mindig tart az óvodás szintű viselkedése.

- Igen, ahogy magának is tart a még mindig egy seggfej vagyok viselkedése.

- Messzire megy Morgan. Azonnal kérjen tőlem bocsánatot.

- Hát azt baszhatja.

- Tessék?

- Amúgy sem értem mit foglalkozom magával ma, mikor vasárnap van. Ha gondolja hívja fel David-et és beszélje meg vele, na szevasz.

Ezzel kinyomtam a telefont és gyorsan repülő üzemmódba kapcsoltam hogy még véletlenül se tudjon felhívni.
Benjamin Taylor maga volt a megtestesült karót nyelt fasz. Igazat adok Ellának, miszerint lehet csak egy kiadós szopás és baszás kellene neki, attól tutira lehiggadna.
Kimásztam a konyhába, készítettem magamnak egy kávét és csendben megittam. Aprókat kortyolgattam, majd eszembe jutott Trevor. Már csak egy hét, vagyis öt nap van a nagy randevúnkig, és már most totálisan izgatott vagyok miatta.
Nem akartam vissza kapcsolni a telefonomat, de érdekelt, hogy írt e nekem valami üzenetet tegnap este óta.
Óvatosan rányomtam a kis repülőgép ikonra majd felvillant a kép és vagy három email is érkezett Mr. Kurva nagy faszfejtől.

„Azonnal kezdjen neki a munkának vagy...."

„ Ha nem lesz meg az anyag esküszöm, hogy kirúga...."

„ Holnap reggel nyolckor várom az irodámban és ajánlom, hogy...."

Egyik emailt sem nyitottam meg, hanem rögtön ki is töröltem őket. Megnyitottam a randi appot és rögtön az üzenetekre mentem.
Hevesen dobogni kezdett a szívem mikor láttam, hogy egy kettes villog Trevor neve mellet.

„ Szia Tündérke, mi a helyzet? Hogy alakult az esti buli? Egész este rád gondoltam, hogy mennyire várom már hogy végre találkozzak veled."

A szívemen folyt a cukormáz annyira édesnek gondoltam ezt a srácot. Írtam egy üzenetet Ellának, hogy van e kedve eljönni velem vásárolni valami szexi fehérneműt.

*

Két órával később már egy belvárosi plázában sétáltunk. Kijöttünk a boltból és félre álltunk egy pillanatra, hogy szemügyre vegyük a vadonatúj tanga kollekciómat. Élénk sötétkék csipkével és a hozzá illő melltartóval.

- Ez baszott jó, Trevornak végig kőkeményen állni fog a farka az egész randi alatt, ha csak elhinted neki azt, hogy mi van rajtad.

- Ne legyél már ilyen, nem akarok ribanc lenni.

- De azért hagynád, hogy megkeféljen, nem?

- Persze hogy hagynám, de akkor sem akarok ribanckodni neki.

- Nem is kell annak lenned. Annyira. A randi előtt írj neki, hogy lesz rajtad valami kék is, aztán ha a randin megkérdezi, hogy hol van kacsints rá, és ennyi, mentek is szobára kefélni.

- Nagyon dögös ez a tanga, esküszöm kicsit be is gerjedtem tőle.

- Helyes, helyes.

- És amúgy is, hogy ha ott leszek...

- Hé nézz már oda ki van ott.

- Hol?

- Ott, az öltönyösnél.

Ekkor ledermedtem, mert megakadt a szemem, Mr. Kurva nagy faszfejen, Benjamin Tayloron, amint éppen rászabnak egy gyönyörű korom fekete öltönyt. Komoran bámult előre, és magát tanulmányozta a tükörben.

- Azta, mennyire szexi. – Suttogta Ella.

- Ezt meg hogy érted?

- Úgy értem, hogy kibaszott szexi ebben a fekete öltönyben.

- Mi van tetszik neked a pasi?

- Tetszeni tetszik nagyon, de nem esetem a barna haj, a szőke pasikra bukom, tudhatnád.

- Tudom. Amúgy tényleg nem rossz. Egészen emberin fest ebben az öltönyben.

- Húha, de piros lett az arcod. Inkább neki mutatnád meg az új csipkés kék tanga bugyidat?

- Úristen, dehogyis. Sosem engedném neki, hogy lássa.

- Gondolom azt sem engednéd neki, hogy érzékien és lassan lehúzza rólad, majd a hatalmas nyelvével beléd nyaljon.

- Ella baszki, fejezd be.

Tovább bámultam Mr. Kurvára szexi faszfejet, mire hirtelen rám kapta a tekintetét. Hosszasan elidőzött rajtam majd egy apró és kaján mosolyt villantott a száján. Azt hittem rám mosolyog, de csak ekkor eszméltem fel, hogy a tangával a kezemben bámulom őt mereven, tátott szájjal, egy pláza közepén.

- Szerintem húzzunk innen a faszba.

- Miért?

- Mert észrevett és egy tangával a kezemben állok itt, mint egy idióta picsa.

Gyorsan elmentünk a másik irányba, remélve, hogy többet nem találkozunk össze vele, pláne azok után, ami este, hajnalban és reggel történt.
Bementünk egy smink boltba, ahol vagy harminc percet töltöttünk el a sok rúzs, smink és körömlakk válogatással.
Miután végeztünk beültünk egy kávézóba megpihenni, enni egy süteményt és inni egy finom habos kávét.
A pultnál álltam és vártam a rendelésünket mikor mellém lépett egy erős jellegzetes illatú férfi.

- Kell egy kis utánpótlás az agyi szintjének megfelelő gyerekprogram és a tanga vásárlás között?

Felpillantottam és ott állt felettem Benjamin. Arrogáns és seggfej volt, mint mindig és szívem szerint felpofoztam volna. Röhögött magában, mint egy idióta mert azt hiszi, hogy most megnyert egy csatát. Felszívtam magamat és vissza szóltam.

- Igen kell, azt javaslom te is igyál egy kávét mert a faszfejek és seggfejek gyűlése ma sokáig fog tartani, és úgy tudom, hogy neked foglalt helyed van az ilyen eseményeken.

Vakrandi az ördöggel. +18Donde viven las historias. Descúbrelo ahora