13.Fejezet

174 1 0
                                    

-Faszom ki van!- Maya erősen becsapja szekrényének ajtaját.            -Miért pofázik ilyenekről az a tetves ember!

-Nem tetves mert kopasz-mondja Katie a szekrényében kutatva

-Akkor az a tojás fejű!- hátával nekidől a szekrényének,és az ablakon keresztül nézi az udvaron lévő diákokat

-Ne is gondolj rá! Rá kellett volna hagynod! Utánna még rád száll!- keresett könyvét kiveszi a szekrényből,majd bezárja azt.

-Akkor is felmérgelt! -mormog magában

-Hali- nagy mosollyal az arcán üdvözli Stephanie a lányokat

-Haliii-mondja mélyített hangon Katie,és kajánul néz Mayara

-Szia -dob egy rövid mosolyt a barna hajú lány felé a morcos lány

-Talán valami gond van?-érdeklődik a lány.Észrevehető hogy Mayat valami nyomasztja.Az irodalom órájuk nem közös,és ma még nem
is beszéltek egymással,így nem tudja hogy miért van feldúlva a lány

-Á csak Mr.Williams.

-Az irodalom tanárod?

-Igen.

-Kedves ember.A család barátja.

-Kedves?!!!-Maya vérre ismét forr az ereiben      -Az egy faszfejű kopasz Harry Potter! -Stephanie meglepődik és egy kicsit meg is ijed.Katiere pillant,mire a lány csak megrántja a vállat.

Stephanie Mayat nézi,Maya pedig őt.Egymás szeméből olvasnak,és egyszerre mosolyodnak el,majd fordítják el fejüket zavarukban.

-Én mentem enni-Katie megpaskolja Maya vállát,rákacsint,aztán elmegy.

-Szóval...-Maya Stephanie kezéért nyúl,de ő elhúzza azt.Nem ezt a reakciót várta.

-Ömm...-megszólal a csengő Stephanie elviharzik.Megint.Maya ismét egyedül marad a gondolataival.Miért húzta el a kezét? Lehet hogy még nem akarja felvállalni. Járnak ők egyáltalán? Lehet hogy Stephanie szégyelli Mayat.De akkor miért csókolta meg? Gondolhatta hogy Maya nem csak csókolózni akar vele.

-Szia.Talán haragszol rám? -lehet hogy Stephanie menstruál és csak hisztis hangulatban van.De azért Maya dob neki egy üzenetet,csak a biztonság kedvéért.

-Szia.Nem.Miért? -érkezik a tömör válasz

-Csak mert a folyosón elhúztad a kezed...azt hittem hogy haragszol rám.

-Jaj nem.Csak siettem az órára😊 -vagy Maya ismét beképzeli,vagy tényleg hazudik neki Steph.
-Tetszet ma a felsőd😊😉 -Maya nem bírja ki hogy ne mosolyogjon az üzeneten.

Olyan egy órán keresztül folyt a csetelés közöttük,míg el nem köszöntek egymástól.

-Minek örülsz?- kérdezi Maya édesanyja

-Mert?

-Mert magadban mosolyogsz.Bolond szilvát ettél?

-Nem,dehogy -Nem dehogy.Csak egy lány akivel csókolózott azt írta neki,hogy tetszik a felsője.

-Csaj?-kérdezi a nő,de nem fordítja el a tekintetét a TV-ről

Maya lefagy.Persze nyíltan leszbikus,de még nem coming outolt a szüleinek.Nem tudja hogy mit válaszoljon.

-A fiúknak túl nagy az egójuk hogy megdicsérjenek egy lányt

-Az már biztos-zavarában kacagni kezd ,majd inkább vissza megy a szobájába.

A szerelmes focis lányWhere stories live. Discover now