Pohled Loly^^
Když už tak bádám jsem asi tuším že jsem už v 9 měsíci, hádám že budu rodit tak za týden možná dva... no nevím uvidím, ale když budu mít hodně stresu tak ... prostě dostanu kontrakce a začnu pomale rodit s toho přemýšlení mě vyděsilo velké spadnutí pánviček a hrnců kdo ví co dál ''Haló je tu někdo ?'' zařvala sem přes celý dům kde sem byla jediná ''Mike jsi už doma ?'' místo toho mě někdo vzal ze zadu dal mi něco k nosu a pak sem cítila jak sem zavírala oči a slyšela velký a zdá se temný smích ..
O pár hodin později
Objevila sem se někde kde byla tma vypadalo to jako .. sklep kde umřelo spoustu upírů 'cítila' sem zápachy jako kdyby tu někdo umřel nechápala sem to ...
Pohled Mike^^
Když sem došel domů nikdo tu nebyl cítil sem tu upíra který tady byl .. naštval sem se ! A opravdu sem nevěděl co dělat .. cítil sem upíři pach a běžel sem do lesa tam sem se proměnil a běžel za tím pachem doběhl sem někam kde sem to neznal, ale cítil sem ten známí pach jak už Loly tak i Dave, Děláte si srandu ?! Dave mi vzal moji holku s mým potomkem...
Vtrhl sem tam zadním vchodem osvobodil Lolu ''Lolo proměň se opatrně, a rychle běž domů tam se ti nic nestane už tam je Megan'' ''Nemůžu tě tu nechat'' začala brečet, utřel sem jí slzy,''Utíkej'' dal sem jí pusu a znova mírně, ale i potichu zařval ''Utíkej!'' proměnil sem se a běžel ven ze sklepa a viděl sem Dave jak tam je .. myslel si že Lola je ještě dole, ale to byla chyba
Pohled Loly^^
Musela sem ho tam nechat proměnila sem se a běžela, ale začala sem pomalu rodit 'No to snad né ! '' zaklela sem si v hlavě a běžela co nejrychleji bála sem a taky sem pomalu rodila byla sem doma Megan už byla připravená na porod asi věděla co dělat. ''Lolo dýchej '' Megan mi tohle řekla dýchala sem co sem mohla.
o pár hodin později
Porodila sem 'prý zdravého syna' dala sem mu jméno Jeremy o pár minut sem ho dala do inkubátoru který koupila Megan pro případ nouze, pak došel Mike a bála sem se o něj ... ''Mám pro tebe překvapení Miku'', ''Jaké ? '' ''Pojď za mnou'' dovedla sem ho za jeho synem a řekla ''tohle je tvůj syn Jeremy'' Obejmul mě.
Tohle je vše s tohodle partu <3 :) ještě dnes vytvořím nový a bude další část ... ! :) sem ráda že si to čtete ! :)
ČTEŠ
Upíří Vs Vlkodlaci
VampireAhoj! Jmenuju se Lola je mi 19 Let, chodím na Fotografickou školu, je to škola pro upíry, vlkodlaky nesnášíme pokud nás kousnou ihned umřeme, máme šanci se vrátit zpět mezi živé, ale těžce, musí nás najít člověk a dát nám krev ať už svojí nebo někoh...