t e n

279 35 1
                                    

Uveče


Kao Mandy obučena otvorila sam Emmi vrata te mi se ona široko nasmeši."Hej",kaže i zagrli me na kratko."Ponela sam čips,iako si ti rekla da ne trebam da ponesem."


"Onda je dobro što me nisi poslušala",kažem nasmejano dok me ona gleda zbunjeno."Nisam stigla...morala sam brzo da odem.Jay je bio tamo i Zayn bilo je smešno."


"Okej",kaže."Tebi je ovde lepo."


"Hvala",kažem i povučem Emmu unutra,pre nego što zatvorim vrata."Da li si brzo snašla da dođeš ovde?"


"Moj brat Liam me doveo,on je slučajem znao",kaže Emma i ja klimnem."Moj brat spada u grupu popularnih u školi,i skoro niko ne zna da sam mu ja sestra.A samo je jedan stepen iznad nas."


"Oh,okej",nasmejem se."Pa udji u moj raj."


Sa Emmom idem prema sobi da joj pokažem.


Iznenađeno gleda po sobi i okrene se jednom u krug."Prelepo",kaže i ja se nasmejem.


"Hvala",zahvalim se ponovo i sednem na krevet.


Emma sedne pored mene i nasmeje se.


"Emma...ja,mogu da ti kažem tajne,jel tako?",upitam tiho."Sigurna sam da su kod tebe sigurne...moje tajne,jel?"


"Naravno",kaže Emma i pogleda me zabrinuto."Šta je bilo Mandy?"


"Obećaj mi,da se nećeš naljutiti na mene ili slično,okej?",upitam tiho i nervozno se igram krajem perike."Ti mi se činiš jedina kojoj mogu da kažem i kada saznaš onda...ne znam."


Emma stavi svoju ruku na moju i nasmeje se."Zbog čega bih trebala biti ljuta?Sve je dobro,okej?Jednostavno kaži šta ti je na srcu."


"Znaš,Emma...",kažem i ustanem.Okrenem leđa Emmi i skinem periku sa glave."Ja nisam Mandy Moore.U stvari sam jedna od popularnih u školi,koja zbog glupe opklade,izdržala,da glumi štrebera",skinem svoje štreberske-naočare sa nosa i skinem glup džemper sa sebe,tako da sam samo ostala u brus i obične farmerice."Ja sam Reece",kažem i okrenem se prema njoj.


Iznenađeno me pogleda i razgolači oči."Reece?",upita i pomalo je vrisnula."O.Moj.Bože.Ovo nisam očekivala,ja...ti...zašto?"


"Kao što sam rekla,zbog glupe opklade",kažem i sednem pored nje."Stvarno sam te zavolela,Emma,ne želim nikako da se ovo naše prijateljstvo uništi,zato što sam to za opkladu skrivala.Nisam mogla da zamislim kako si ti tako dobra i super prijateljica.Obećavam ti da,kad-smem da budem ponovo ja ,da ćemo da ostanemo prijateljice.U buduće ću te štititi od Jay'a i Sean'a,iako će me verovatno posle toga maltretirati.Ako to urade,baš me briga.Danas sam preko WhatsApp pozvana na privatnu žurkui smem da povedem neku osobu...i želela bih tebe,Emma.Ideš sa mnom na žurku kod Miles'a?"


"Ovo je tako nestvarno",kaže još uvek iznenađeno."Šta će luzer na žurku kod Miles'a?"


"Prestani da se sažaljevaš",kažem i uspravim se."Tebi bi novi stil bio dobrodošao."


"Šta ćeš da uradiš...?",upita sumnjivo.


"Obućićeš moju odeću,onda ću te ja našminkam,da ti napravim frizuru,da skinem naočare i videćeš da nisi luzer kao što ti misliš",nasmejem joj se."Pa...tebi bi stajao slatki stil sa dokoljenicama.Ma sigurno bi ti stajale super.Možda izgledaš kao ružno pače,Emma.Ali i ti možeš da izgledaš kao prelep labud."


Fake-Nerd || »Zayn Malik || Prevod na srpskomTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang