Baf!Jsem Elis Raddler a dneska nastupuji na Bradavickou školu čar a kouzel.Total se tam netěším! Za zmínku stojí i to,že ,,slavný" Harry Potter,, zabil" mého otce Toma slavnějšího pod jménem Voldemort.
Vyrůstala jsem u Malfoyů,kteří mě naučili hodně věcí do života.
Nastupuju do vlaku,kde je úplně plno.Musím do kupéček! Kupéčka sou best,no,ale dost o kupé.
,,Draco nemačkej se tak na mě nebo.."
,, Nebo co? "
,, Ty víš,že jsem silnější než můj otec a taky, že nemám slitování!!"
Posunuli sme se do vagónu a našli kupé kde seděla jedna bledá holka.
Rozpráskla jsem dveře od kupé. Holka se mě strašně lekla a já na ni zařvala:
,, Vypadni ty kůže líná!!"
Draco mě okřikl a řekl,že ji mám nechat být.
,, Draco odkdy seš taková měkota?"
Nasadil šibalský pohled a pousmál se.Většinu holek tenhle pohled dostane na kolena. Dívčina se červenala a dávala si vlasy za ucho. Zeptala sem se jí jestli vůbec ví kdo sem. Odpověděla mi opravdu uvážlivě.:
,,Nafintěná uječená hnusná blondýna"
To neměla dělat! Draco ztuhl,věděl,že bude zle.Vyndala jsem z opasku hůlku,napřáhla jsem se a užuž sem pomalu vyslovovala zaklínadlo avada...
Dívka se svíjela na sedadle a nasadila psí oči
,,Na mě nic neplatí"
Stáhla jsem ruku a dala jí hůlku pod bradu. Dívce tekl pot z tváře,asi si uvědomuje, že s ní bude ámen.
S hůlkou pod jejím krkem jsem jí do ucha zašeptala:
,,Elise Raddle, těší mě"
Odpověděla mi:
,, P-p-prosím,nech mě žít"
Najednou se ozval Draco :
,, Elis,panebože musíš někoho zabít hned první den? Dej jí šanci!"
,, já druhou šanci NIKDY nedávám!"
Naklonila sem se k ní a řekla :
,,Avada ke..."
Draco mě zarazil.Už sem byla opravdu vytočená a zeptala se ho:
,,co se s tebou kruci děje?! Nějaká bábovka!"
Nevydržela jsem to a vyslovila jsem :
Avada kedavra!!!
Dívka byla rázem mrtvá
Draco se plácl po čele a zeptal se:
,,Kam to tělo schováš?!"
Pošeptala sem mu do ucha :
,, jen spí",,pojď jinam Draco"
Zvedli jsme se a šli sme do jiného kupé.
Byli jsme sami,kolem nás projela paní s vozíkem a zeptala se nás,jestli chceme nějakou cukrovinku.Draca překvapilo,že sem milím hlasem odpověděla: ,,jeden balíček Bertíkovích fazolek, prosím" Ta paní se na mě zadívala a řekla,, ovšem,někoho mi připomínáš" a podala mi balíček sladkostí. Draco odsek,, to je možný,ona má slavnýho tatínka,pana Toma Raddlera,vy ho možná znáte pod jménem Voldemort." Ženská málem spadla,když Draco řekl to jméno.Nestačila jsem ani vyslovit děkuju a ta ženská už byla pryč. Z vedlejšího kupé se nic neozvalo, takže ta ženská asi tu holku nenašla.
Konečně!Konečně sme dojely a vystoupily z vlaku.Nastoupily sme na povozy koní a jely směrem k jezeru či co to je. Cestou sme se s Dracem poštuchovaly a ta cesta uběhla jako voda v jezeře. Nastoupily sme do kývajících se lodiček s ještě víc kymácejícími lucernami.Pluli sme ani ne 20 minutek a objevila sem se před obrovskými školními dveřmi a ňáká paní nás pustila dovnitř,všichni se hrnuli do vnitř a ta paní vzala svoji hůlku a přidržela si ji u krku.Najednou zařvala,, ehm....utište se prosím studenti,jsem profesorka McGonnagalová. Nyní se prosím seřaďte do řady a klobouk určí do jaké koleje se zařadíte. Doufám,že půjdu s Dracem do Zmijozelu,a upřímně si myslím,že to ani jinak nebude. Už volá nějaká děcka,je na řadě Harry,půl hodiny ten klobouk dumá,achjo , taková nudáá.Klobouk navrhla,že by Harry mohl do Zmijozelu,ale Potter nachtěl. Toje dobře,protože už je nařadě Draco! McGonnagalová na něho ještě ani nenasadila klobouk a už řve Zmijozel!Všichni tleskají. A kruci,řekla moje jméno,nasadila mi klobouk a ten nademnou dumal víc než nad Pottrem. Dokonce se mě i ptal na jakou kolej chci jít a já bez váhání zařvala ZMIJOZEL! Všichni se lekli a já slyšela Brumbála polknout. Klobouk nejistě odpověděl no tak tedy dobrá! Ať je po tvém! ZMIJOZEL! Když sem si šla sednout byl slyšet hlasitý potlesk u Zmijozelu,ostatní plácali rukama jak lachtani. Přisedla k Dracovi a pustila se do jídla...
Doufám,že se líbí! :D pokud chcete další díl,požaduji aspoň 2 voty.
Budu ráda za jakoukoliv podporu.
Vaše El#šiška
ČTEŠ
Elise Riddle - Harry Potter Cz
FanfictionElise Raddler ja dcera slavného Voldemorta a je možná ještě zlejší než pán zla , ale nepřitahuje ji žít věčně a temná magie obecně jako pána zla. Stane se něco víc mezi ní a Dracem? Ovlivní většinu světa aby se k nim přidaly? Nebo přestoupí do Nebel...