İlk Okul Günü

32 1 0
                                    

"Anne saçmalama bu kadarını kazandım ya sen ona dua et."

"Tamam buda iyi lise ama fen lisesi varken...bu pek içime yatmadı"

"Annee!" deyince odamdan çıktı.Şuan ne oldu bilin bakalım.Anadolu lisesini kazandım ama annem fen lisesi varken niye Anadolu,komşunun çocuğu fen lisesini kazanmış bla bla bla...

Neyse deyip kankama mesaj attım. 'Kanka neresini kazandın?' Anında cevap geldi 'Anadolu Lisesi.' Dediği an sevinçten yatakta zıpladım sonra annem aşağıdan bağırınca boğazımı temizleyip yerime oturdum.

      Okulların açılmasına 1hafta var ve ben çok heyecanlıyım.
Pazartesi,Salı,Çarşamba,Perşembe,Cuma,Cumartesi ve Pazar.

      Güzel bir duş aldım ve not defteri suluk vb.herşeyi çantaya tıktıktan sonra dolabım kapaklarını açtım.  'Imm söyle bakalım dolap,bugün ne giysem?'diye yine mal mal konuşmaya başladım.Annem"Esila yinemi kendi kendine konuşuyorusun?"diye annemin sorusu gelince "Evet" diye bağırdım ve dolapla bakışmaya devam ettim.Heh buldum.Siyah pantolon beyaz kısakollu tişört üstüne kısakollu giydiğim için siyah beyaz bir hırka onun üstünede mor bir şişme bot.Annem mutfak kapısına yaslanmış şekilde "Oo Esila hanım ne bu güzellik?" "Anne pijamaylamı gideyim?" Dedim ve ayakkabılarımı giydim.

Belki herşey bundan ibaretti.Tozlu Yollar.Yaprakları dökülmüş olan ağaçların sallanışı,yaprakların hışırdayışı...Oh be,en sonunda varabildim  ve hemen okula daldım.Ne yani okul zamanında hasta olmak istemem değil mi? Hemen Masal'ı aradım.2.çalışta açtı."Oo sen bu numarayı bilir miydin?" Dedi "Masal daha dün konuştuk" deyince bozulduğunu hissettim ve arkadan iki el hissettim bağırmaya çalıştım ama ağızımı kapadı.Arkama döndüğümde Masal olduğunu görünce Masal'a pis bir bakış attım.Ve çığlık atarak koşmaya başladım.Niye bağırıyorsa?Ve bir çocuğa çarptım ama öyle değil o yere düştü ben orda sap gibi duruyorum.Neyse çocuk bana bakmaya başladı.Masal'a baktığımda koşmayı bırakmıştı.Ah Masal bunların hesabını sonra soracağım senden...

Öğretmen ders anlatmayı brıakmış bende uyumaya devam ediyordum ve son dersteydik biliyor musunuz? Cümledeki asalete bakar mısınız ve 1 ve 0.Herkez çantalarını aldığı gibi bağırarak koşmaya başladık tabi bizde Masal'la koştuk ve eve kadar yarış yaptık

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TOZLU YOLLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin