Capitolul 16 -Sorry-

397 15 4
                                    

Scuza-ti cuvintele deocheate. Inca astept intrebari pt. interviu.

Enjoy:)

M-am intors incet si l-am vazut pe Harreh' cum ma privea dezamagit. M-am uitat la el cu ochii in lacrimi si am soptit:

- Imi..Imi...pare...rau

Apoi am izbucnit in hohote de lacrimi.

.

.

.

Peste 5 ani.

Am sorbit tacticoasa din cafeaua cu lapte si mi-am indreptat tigara spre gura. Derek, sotul meu se apropie si ma saruta pe obraz.

- Buna dimineata, Chels. Cum ai dormit? Te-a mai trezit Hellen?

-Nu, iubire.

M-am ridicat de la masa si m-am indreptat spre baie. M-am privit in oglinda si am oftat: parul meu roscat era acum de un portocaliu spre blond, ochii mei albastrii spre verzii erau mai spalacitii, iar corpul meu suplu avea o umflatura imensa in jurul abdomenului. Acolo traia Hellen. 

- Inca 3 luni si o sa ne cunoastem, scumpo, am soptit si mi-am mangaiat burta. In schimb, Hellen mi-a raspuns cu o lovitura. Am gemut si mai m-am privit odata in oglinda. Nu mai eram aceeasi. Am sfeclit-o cu Karinna si Deena, care sunt impreuna cu ai doi din One Creation, iar de Harry n-am mai auzit de cat la TV.  In schimb, m-am casatorit, deci, am o relatie stabila,  si o viitoare familie.

M-am pieptanat, iar apoi m-am imbracat, cu ce ma mai incapea.

- Ma duc eu sa i-au lapte, iubire, am strigat.

- Esti sigura? Adica, esti insarcinata.

- Derek, iti por progenitura in pantece de 6 luni. Cat de tampita ma crezi?

A ras si a venit spundu-mi ca nu sunt tampita, iar apoi m-a sarutat.

Am plecat pe jos spre mini-market. Am luat 2 cutii de lapte si 4 briose. Ce? Foametea bortoaselor. Am iesit si mi-am atintit privirea spre noul meu Samsung Galaxy S VIII. Apoi am simtit cum cineva intra in mine. Apoi totul s-a intamplat cu incetinitorul. Am scos un tipat ascutit si am cazut pe burta. Am simtit o durere ingrozitoare. O NU! HELLEN! Am inceput sa plang si sa imi mangai burta. Mi-am ridicat privirea spre idiotul din cauza caruia mi-am pierdut copilul.

- Idiotule! i-am spus fara sa ma uit cine e ****-** ***** **-** de ********* ******* ********** ********* sa ** *** ******.

- Stii, n-ar trebui sa ma injuri asa doar pentru o simpla cazatura. Iar Samsung-ul ti-l platesc eu.

- Da-l dr*cu de Samsung, am spus uitandu-ma la telefonul facut jumari, sunt 80% sanse sa imi fi pierdut copilul. 

M-am ridicat si am incremenit. Ala e Harry?

- Harry?

- Chelsea?

Am incuvintat si am inceput sa fug spre casa. M-am dus la Derek si am mers imediat la spital. Iar Harry cu noi. Am facut analize iar dupa am asteptat. Doctorita intra in camera. 

- Condoleante, fu tot ce a spus, iar eu am izbucnit intr-un plans isteric.

Just give your heart One Direction [One Direction Fan FicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum