JEDEN

671 20 21
                                    

[ ROZDZIAŁ PIERWSZY ]
Mikaelsonowie i ceny

Nowy Orlean był lepszy, niż sobie wyobrażała Aleksandra

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Nowy Orlean był lepszy, niż sobie wyobrażała Aleksandra. Nie wiedziała nawet, że musi jechać do tego miasta, dopóki nie pojechała.

Rodzina Mikaelsonów spędzała dużo czasu w biegu, a Nowy Orlean był miejscem, w którym udało im się spędzić najwięcej czasu. I było to miejsce, które stało się niezapomniane dla wszystkich, z pewnością najlepsze miasto, w jakim kiedykolwiek byli.

Tętniące życiem miasto Luizjana słynie z nieustannego życia nocnego, imprezowania, tętniącej życiem sceny muzycznej i wyjątkowego pikantnego jedzenia, które odzwierciedla harmonię między historią Francji, Ameryki i Afryki.

Ta już nie taka młoda czarownica podążała za Mikaelsonami od niesławnego dnia, w którym poznała Niklausa Mikaelsona – teraz jej męża – w którym została rozpoznana jako towarzyszka tych samych, bardziej zwanych bratnich dusz, raczej rzadkiego , osobista i znacząca więź.

Mikaelsonowie, tak zwani Alexandra, również przybyli do Nowego Orleanu w roku 1810, a następnie osiedlili się tam, będąc rozpieszczani przez większość ludzi ze względu na ich pozycję w wyższych sferach.

Każdy musiał przyznać sobie, że ulgą było wreszcie móc mieszkać w jednym miejscu, bez konieczności ciągłego uciekania w obawie przed własnym ojcem. Ale to było dzięki Aleksandrze i jej magii.

Po przemianie w wampira, nowy wampir odkrył, że jej magia wciąż pozostaje taka sama. A jeszcze silniejsza, potężna i rozwinięta.

Kontrola krwi była dla heretyka stosunkowo łatwa. Ale stało się to dopiero po pierwszej śmierci Aleksandry, kiedy przekształciła się w pięknego białego wilka, który jest dość rzadkim i potężnym gatunkiem w nadprzyrodzonym świecie.

Potem okazało się, że Alexandra Price Mikaelson nie jest czarownicą, wampirem ani wilkołakiem.

Ona jest Trybrydą.

☆☆☆

Akai Ito, Nici Losu lub lepiej znane jako „Bratne dusze”, to legenda o wiedźmowym pochodzeniu, w której bogowie związali niewidzialną linę między dwojgiem ludzi, którzy są predestynowani do bycia bratnimi duszami.

Ale to połączenie jest dość trudne do znalezienia i niewiele osób ma bratnią duszę.

Ta lina działa jako połączenie między dwojgiem ludzi.

" Niezależnie od czasu, miejsca czy okoliczności..

Nić może się rozciągać lub plątać

ale nigdy nie odejdzie"

Ta „legenda” jest dokładnie definicją relacji między Klausem i Aleksandrą. Związek, w którym zazdrości mu większość ludzi.

THE EVIL | Klaus Mikaelson Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz