9

177 22 4
                                    

שפתיו הרכות הרגישו כמו מקום מפלט בשבילי.
מגע השפתיים שלנו יחדיו גרם ל צמרמורות נעימות לעבור בעמוד השדרה שלי, החלטתי לזרום עם זה. אני צריך לשכוח מהכל כרגע, ואני לא יודע למה - אבל הארי גרם לי לשכוח מזה.

הנעתי את שפתיי כנגד שלו, ידיו כרוכות סביב מותניי, וזרעותיי סביב צאוורו. לשונו עברה על שפתי התחתונה - כמבקשת אישור, פתחתי את פי לרווחה. מגע הלשונות שלנו גרם לי לפלוט אנחה ולאחוז בשיערו המתולתל.

לשונו חקרה את פי, זרעותיו מקרבות אותי עוד יותר אליו. ניסיתי לעלות עוד יוצר על קצות אצבעותיי אך מעשה זה היה חסר תועלת, הארי הרים אותי, כרכתי את רגליי סביב מותנו וידיו נחתו על ישבני.

הרגשתי אותו עולה במעלה המדרגות, כנראה לחדרו.

אני לא מתכוון לעשות איתו יחסי מין, לא ללכת רחוק מדי. אבל אני רוצה שהוא יגע בי, זה מרגיש נכון.

גבי פגע במזרן המיטה והארי עלה עליי, ״כל כך יפה..״ מלמל, שפתיו הונחתו על צאוורי וגניחה רכה נפלטה מפי. הוא נישק נשיקות רכות לצאוורי, כשהוא נישק נקודה אחת גניחה נפלטה מפי. ״מצאתי..״ לחש, הוא מצץ נשך וליקק את הנקודה הזאתי. האופוריה השתלטה עליי.

הוא ניתק את שפתיו מצאוורי וחייך, הוא קרע את החולצה שלי (אני מניח שכבר לא אלבש אותה) והוריד את מכנסיי עם הבוקסר במכה אחת.

יבבה נפלטה מפי, רציתי שינשק אותי ויגע בי.
עיניו סרקו את גופי ונעצרו על איברי, לחיי התחממו - איברי היה כל כך זקור ועומד.

הארי קם מהמיטה והוריד את בגדיו - מפיל אותם לרצפה. ״לואי,״ לחש ונישק את בטני, ״יש לי קינקים.. אז תעצור אותי, אני לא רוצה שתראה את הקינקים שלי..״ לחש, אצבעותיו נוגעות בפטמותיי.. קימרתי את גבי ״א- אני ל-א יכול, הא-הארי.. זה נעים, בבקשה..״ לחשתי בזמן שיבבות יוצאות מפי.

״בסדר,״ לחש. ״אתה קורא לי דאדי.״ קבע והכניס במכה את איברי לפי - לא נותן לי להגיב. ״דאדי!״ צרחתי. אצבעותיו עדיין פטמותיי בזמן שהוא מוצץ את איברי, ״אה- אה דאדי..״ גנחתי, כל כך טוב.

הוא שיחרר מפטמותיי וירד איתם לאשכיי, משחק איתם. עיניי התגלגלו לאחור, הרגשתי את איברי פוגע בסוף גרונו, הוא הביט בי עם עיניו הירוקות.
קימרתי את גבי, הוא עזב את אשכיי והוציא את איברי מפיו, נצמד עם פיו לפטמה השמאלית שלי.

הוא מצץ את הפטמה הרגישה ונשך אותה, הוא ליקק את הפטמה ומצץ שוב - כאילו ניסה לינוק.
אצבעו טיילה על גופי ובמכה לא מוכנה נכנסה ישר לחורי. ״ד-דאדי!״ גנחתי בצעקה, גופי רועד מהתחושה הטובה.

פיו עזב את פטמתי ואצבעו את חורי, הוא קם מהמיטה. ״זה מרגיש טוב, בייבי?״ שאל, מוציא מהארון דילדו, ״אני יכול להחדיר לך את זה, בייבי?״ שאל. הנהנתי. ״אני כבר חוזר בייבי, אל תזוז או שאני אעניש אותך״.

הוא יצא מהחדר ואחרי דקה חזר עם חלב. ״אני רוצה ללקק את החלב מהפטמה שלך..״ הוא הכניס את הוירבטור בלי הכנה, ״הו- אה! דאדי דאדי דאדי דאדי!!!!״ צרחתי את נשמתי

.

אין לי שמץ מתי כתבתי את זה, אבל בטוח שזה היה כשהייתי ביום שרציתי דאדי

I'm sorry, baby// L.SWhere stories live. Discover now