є хлопець, який мені подобається.
я стежу за кожним оновленням його сторінках в соцмережах.
це ж очевидно, що я хочу знати про особисте життя людини, яка мені подобається? у цьому немає нічого бентежного.
але я не хочу, щоб він знав.
бо я точно знаю, що мене назвуть сталкером.
зазвичай, у відносинах, хлопець-дівчина або вирішують почати зустрічатися, або
вони залишаються друзями.
але в моєму випадку обидва варіанти нереальні.Мене звати Коралайн.
я їду в метро, тримаюся рукою за перило, і думаю про те, як сьогодні я проведу вечір?
напевно, як завжди. візьму пива, і чіпсів, передивлюся фотографії і відео Алекса у нього на сторінці, а потім піду спати.
на мою ногу хтось наступає.
я опускаю голову.
сидить Алекс.
ЧОРТ.
він щось клацає в телефоні.
переписуються з якоюсь стервою.
навіть зараз я хочу спитати, що у нього з нею.
але... я не можу.на вулиці світло. світить сонце, від нього тепло. я стою навпроти його дверей з пакетом муки в руках.
Алекс не вдома. це я дізналася коли помітила відсутність авто біля хвіртки.
мої руки відчайдушно трясуться, і я відмовляюся вірити у власну тупість, нарцисизм, і пихатість.
беру муку в кулак, і розпилюю її на кодовий замок.«2,4,5,8»
тримаю листок на якому вичерпано всі спроби коду, і нарешті з завмираючим серцем набираю останній «5842».
навіщо я це роблю? заради кохання...
що ще залишається робити?Емоційно нестабільний розлад особистості, також межовий розлад особистості — розлад особистості, що характеризується нестабільністю настрою, міжособистісних стосунків і самоусвідомлення ще з молодих років.
чи була армія місцем де ми вперше зустрілися?
ні, це було в другій половині мого першого року навчання в коледжі, в який я поступила чотири роки тому.
тоді, я нарешті зрозуміла що мається на увазі під виразом «загальний улюбленець».
його тактичність, і спокійна аура сприяли йому.
але я краще за всіх-всіх на світі знала - я ніколи не буду з ним.
знайоме внутрішнє поколювання визнане збудженням, стало рости в мені.
мені ставало все цікавіше, який він коли займається цим..?
нашим єдиним зв'язком з ним, були погляди які колись зустрілися.
просто, згадуючи це, я відчувала зв'язок з ним..але потім...
після того як закінчився перший семестр, я отримала повідомлення з армії, про проходження фізичної перевірки.
я думала що мене відправлять на громадські роботи, в зв'язку з моєю недовагою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
вибити Сволоту.
Gizem / Gerilimя одержима Алексом. я хочу бути його тілом..я хочу бути пилом у його домі.. я хочу хочаб щось значити для нього... але все іде не так як мені бажалося. читати під "El-Metalico - Depressia. |Tiny Bunny OST".