**Másnap.
Reggel gyorsan felkeltem felöltöztem, majd elmentem a Petiékhez. Este ugyan is át jönnek a fiúk mármint, Ati, Deshi, Geri, Árpi, Zsombi és livezunk eggyet. Mert ma kijön az új albumunk a Szandival.
Gyorsan beültem a kocsiba majd átkocsiztam a Petiékhez.
Odaértem, csengettem majd a srácok be is engedtek.
-Sziaaa!-pacsiztam le Mariccsal, Májlóval.-Akkor ma 8 órakor robantotok? -kérdezte Milo.
-Aham!-vágtam rá.
Bementünk a nappaliba leültünk a fotelre majd elkezdtünk dumcsizni.
-A Szandi hol van amúgy? -érdeklödött Marics.
-Vásárol.-erre a fiúk válaszul csak bólogattak.
-Na ès mizu a Lacival alakulnak a dolgok? -kédezték egyszerre.
-Mi van?
-Láttuk hogy néztek egymásra nem vagyunk hülyék.-jegyezte meg Marics.
-De nem is! -tiltakoztam.
Aztán videójátékoztunk else sokat, természtesen Milo nyert mint mindíg. Aztán a Májlóval megcsináltuk az ebédet, amíg Peti Andival beszélt telefonon. Gyorsan megettünk mindent.-Amúgy nem akartok este eljönni a Szandival a Heaven-be kicks it bulizgatni? -kérdezte Milo.
-De jó ötlet, írok neki!milla.offical
Szioo! Nem akarsz eljönni este a Heaven-be, ott lesznek a fiúk is!szandisingx
Kik lennének ott amúgy?-Halljátok fiúk kil lennének ott? -kérdeztem.
-Bruno,Laci, Sofi, Manu, Sári, Andi, Kevin csak a banda! -válaszolt Marics.milla.offical
Maricsék, Laci, Bruno, Andi, Sári, Manu csak a banda.szandisingx
Okes szenetm megyek.-Azt mondta jön! Na de srácok én megyek, mert még lesz egy live amit beígértem az Atiékkal.
Elköszöntem tölük, majd haza mentem. Este 10 Heaven, addig végeznünk kell a liveal. Gyorsan megettem az uzsim közbe mindenki megérkezett. Amíg elökészültek a srácok, addig én instáztam egyet. Megnyitottam Peti sztoryát, amiben ez állat:
Utána átmentem az oldalamra ahol ott volt a ma reggel kitett bejegyzésem.
DU LIEST GERADE
Ketten a világ ellen (Spacc ff.)
FanfictionEgy új duó énekes páros Milla és Szandi zenei élete. A megismerkedésükkel kezdődött minden de akkor még nem tudták, hogy ők lesznek Magyarország egyik legsikeresebb duója. Legjobb barátaik Azahriah és Desh mindenben támogatja őket. Megismerkednek a...