39

1K 123 63
                                    

Merhabalar!

Evet kim dayanamayıp yb atıyordur? Ben tabikide. Neyse final yapmaya çalışıyorum çaktırmayın. Sınır yok çünkü yarın final bölümünü yayınlayacağım. 26 Haziran'da başlayan yolculuğum son buluyor... Ve finalden önce medyaya kendimi koydumm.
(Özel bölüm gelebilir aşklarımm)

İyi okumalar<3
~~~~~~~~
1 ay sonra~

Hyunjin ve bütün aile yeni doğan Minseo ile ilgileniyordu. Felix 2 saat önce uyanmıştı ve yine beyaz doğan kızını emzirmek için bekliyordu.

"Artık kızımı verip çıkabilirmisiniz! Emzireceğim de!"

"Aman kalmadık kızına!"

Jisung söylendikten sonra Hyunjin hariç herkes dışarı çıkmıştı. Herkes dışarı çıktığında Hyunjin Minseo'yu kucağına almış ve Felix'in yanına gitmişti.

"Ah sanırım ileride çok fazla kavga çıkacak saç renkleri hakkında. Ama bu sefer kızımızın gözleri beyaz ve gri arasında. Çilleride var"

"Eşitlemiş olduk Hyunjin bey. 2 tane sana benzeyen, 2 tane bana benzeyen"

Felix Minseo'yu kucağına aldığında Hyunjin Felix'in saçlarını önce koklamış sonra minik bir öpücük kondurmuştu.

"Doğum günün kutlu olsun minik kedim. Doğum günü hediyesi alamadım ama kızımız geldi"

"En büyük süprizim oldu zaten. Sanırım Minseo bu gün doğmak istedi"

"İyi ki doğmuşsunuz güzellerim"

_
2 ay sonra~

Felix ikizlerin doğum günü partisinden sonra yorgun olduğu için koltukta uyuyakalmıştı. Hyunjin ise Jaehwa ile evi topluyordu.

"Baba, Felix babam uyuyakalmış"

"Babanı birazdan götürürüm. İyi akşamlar meleğim"

"Tamam o zaman ev işi bitti. Ben odama çıkıyorum"

Hyunjin Jaehwa'nın gitmesi ile Felix'in yanına gitmiş ve kucağına almıştı. Kucağına aldığında Felix'in bu kadar sıcak olmasını beklemiyordu. Bu sıcaklığın tek bir sebebi vardı.

Kızgınlık.

Felix'in kızgınlık dönemine girmesine az bir süre kaldığında vücudu bu kadar sıcak oluyordu. Bunun ile Hyunjin gülümsemiş ve yarın bir şeyler alacağını aklına not etmişti.

Felix'i odaya getirdiğinde ilk önce Felix'i yatağa bırakmıştı. Sonrada dolaptan pijamalarını çıkartıp Felix'e giydirmişti.

Felix'in pijamalarını giydikten sonra yanına uzanmış ve çarşafı üzerlerine çekmişti.

-
Felix'den~

Jaehwa'yı anaokuluna bırakmış ve eve gelmiştim. Eve geldiğimde ise salonda oynayan ikizler ve Hyunjin'i görmüştüm. Minjun ve Minyoung beni fark ettikleri gibi emekleyerek yanıma gelmişti.

"Gelin bakalım yanıma"

Yanıma gelen ikizleri kucağıma almış yanaklarına minik öpücükler kondurmuştum. Hyunjin'de hemen gelip dudağımdan öptüğünde kıkırdamıştım.

"Hoş geldin bebeğim"

"Hoş buldum Hyunjin"

İkizleri daha fazla taşıyamayacağım için yere bırakmıştım. İkizleri yere bıraktığım gibi Hyunjin beni bileğimden tutmuş ve mutfağa getirmişti.

Mutfağa girdiğimizde beni hızla duvara yaslamış ve elini belime koymuştu. Woah, çok ani olmuştu.

"Dudaklarını özledim güzelim"

"O zaman özlemini gider. Tutan yok sonuçta"

Sırıtarak söylediklerimden sonra hemen dudaklarımızı birleştirmişti. Bende boş durmamak için kollarımı boynuna dolamış ve karşılık vermeye başlamıştım.

Hyunjin çekilip boynumu öpmeye başladığında inlememek için kendimi zor tutmuştum. Ah, kızgınlığım yaklaştığı için çok hasastım.

Minjun ağlamaya başladığında Hyunjin geri çekilmişti. Teşekkür etmeliydim canım oğluma.

"Bir kerede öpüşmemizi bölmeseler olmaz"

"Maalesef bu sefer oğlumuz ağlıyor"

Hyunjin belimi bıraktığında koşarak ordan kaçıyordum ki Hyunjin popoma şaplak atınca inlemiştim. Deliydi bu!

Neyseki düşmeden ikizlerin yanına gitmiştim. Gittiğimde Minyoung Minjun'un üstüne çıkmıştı.

Hemen koşarak Minyoung'u Minjun'un üstünden almıştım. 2. delilerde bunlardı işte!

"Babanız yetmedi sizde deli oldunuz"

"Ben deli değilim!"

Hyunjin'in konuşmasına kıkırdamış ve kucağımda uyuklayan Minyoung'a bakmıştım. Minjun'unda ondan bir farkı yoktu.

İkisinide kucağıma alıp yukarı çıkmış ve odalarına sessizce girmiştim. Çünkü içeride uyuyan bir minik daha vardı ve uyandırmak istemiyordum.

Minjun ve Minyoung'u beşiklerine yatırdıktan sonra uyumaları için biraz şarkı mırıldanmıştım. Onlar uyuduktan sonrada sessizce odadan çıkmıştım.

_____

Final geliyor bee.

Special Kitty/Hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin