CZTERY

312 15 2
                                    

[ ROZDZIAŁ CZWARTY ]

Ból

Ból

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ból

To było uczucie, do którego Alexandra była zbyt przyzwyczajona i zaznajomiona. Można nawet powiedzieć, że byli najlepszymi przyjaciółmi.

Życie ponad 900 lat nie jest dla wielu, a przeżycie tak długo bez cierpienia jest całkiem niemożliwe.

Aleksandra cierpiała.

Ale nie doceniła bólu. Ponieważ nigdy nie czuła takiego bólu, jak teraz, a co gorsza, nie może kontrolować tego bólu. Bo to nie jest to ból fizyczny.

To ból emocjonalny.

Price na zmianę spoglądał między Elijah i Klaus, którzy patrzyli na nią ze smutkiem, a potem wybiegła z rezydencji, patrząc dziko na wszystko na swojej drodze.

Po wejściu do samochodu pojechała do hotelu, w którym zatrzymała się, powstrzymując łzy.

Upadek do łóżka nie tylko przyniósł jej ciało do łóżka, ale także przywołał wspomnienia, które widziała w umyśle Klausa. Wspomnienia, których Aleksandra starała się unikać w drodze do hotelu.

Szczerze mówiąc, była prawie tak zła i zdenerwowana na Kola, Eliasza i Rebekę, jak na Klausa.

Oprócz zdrady męża, jej najlepsi przyjaciele – jej rodzina – ukryli tę zdradę, pozostawiając ją nieświadomą, że została okłamana.

A potem, widząc jej nędzne położenie, blondynka wybrała numer jedynej osoby – już nie Mikaelsonów – której ufała.

-Tak?- Kobieta po drugiej linii zapytała znudzona, patrząc na swoje paznokcie, zastanawiając się, czy powinna iść do salonu dzisiaj, czy jutro.

-Kat?-Alexandra zapytała zdławionym głosem, czekając na jej potwierdzenie by móc mówić.

-Róża? Co się stało? – zapytała z niepokojem Katarzyna. Rose to drugie imię Aleksandry, ale znał ją tylko 500-letni sobowtór i tylko ona ją tak nazywała.

-Zdradził mnie Kit-Kat. Z blondynką Caroline.-A Price-Mikaelson rozmawiała z pogardą i smutkiem.

Powiedzenie, że Katherine była zszokowana, było niedopowiedzeniem.

Oczywiście znała Caroline Forbes, nie tylko dlatego, że sama zmieniła ją w wampira, ale nie widziała niczego, co działo się między Klausem i Caroline, kiedy była w Mystic Falls.

-Chcesz, żebym tam pojechała?-zapytała Katherine. Tak, bała się Klausa, ale jej najlepsza przyjaciółka przewyższała wszystko, łącznie ze strachem przed Hybrydą.

THE EVIL | Klaus Mikaelson Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz