Adam gidince koşarak hiç arkama bile bakmadan eve gelmiştim.
Yemek yiyip duşa girmiştim.Korkmuştum.Hâlâ da korkuyordum.'Benim olacaksın!'
Demişti.İçim içimi yerken Bu konuyu batuhana anlatmaya karar verdim.Telefonumu çıkartıp tam onu arayacakken o beni aradı.
"Alo?""Alo Sevgilim seni almaya geliyorum haberin olsun vakit geçiririz diye düşündüm"
Diyince
"Tamam bende tam seni arayacaktım.Bi konu hakkında konuşmamız gerek.Sana anlatacaklarım var.Tahminen kaç dakikaya burda olursun?"Endişeli sesi kulağımda geldi.
"Ne? Emre birşey mi oldu?""Hayır hayır birşeyim yok şuan.Kaç dakikaya burda olursun?"
"5 dakikaya oradayım"
"Tamam üstümü giyineyim" diyip onla vedalaştim.Hizla üstümü giyinip evimin kapısını kilitledim.
Arabasına doğru yürüyüp bindim ve
"Nereye gideceğiz?""Bi kafeye gidelim bana neler olduğunu anlatırsın orda"
Diyip arabayı Bi restorana sürdü.Hizli kullanmıştı merak ettiği belliydi.
İçimde hâlâ bir ürperti vardı.O adam çok güçlüydü.Beni baya sert tutmuştu.
Polis sayesinde kurtulduğum için şükrediyordum.Restoranda bir masaya oturup kahve sipariş verdik.
Ardından Batuhan meraklı sesiyle sordu;
"Sevgilim ne oldu anlat bana"Derin bir nefes alıp anlatmaya başladım.sinirlenecekti biliyordum.
"Ben şimdi okul çıkışı sizle ayrıldığımda kaldırımda yürüyordum.Sonra Bi anda bacağıma bir taş fırlatıldı.Kim olduğuna dönüp baktığımda simsiyah giyinimli biri olduğunu gördüm.Tabii korkuyla ondan kaçtım.İzimi kaybetsin diye yanlışlıkla ara sokağa dalınca beni yakaladı.Seni arayacakken telefonu elimden aldı.Ve bana 'Benim olacaksın!' Diye bağırdı.Seni de tanıyor Hatta sevgili olduğumuzu bile biliyor.Polisler ordan şans eseri geçerken kaçtı.Ondan çok korkuyorum Batuhan.Ne yapacağım ben? benim peşimi bırakmazsa nolucak?"
Batuhan sinirle bir nefes çekti içine.Ardindan bana baktı.
"Bunu bana iyi ki anlattın Emre.O senin peşini bırakacak.Bırakmasini sağlayacağım.Korkma sadece kendine dikkat et yeter"
Diyince
"Ama o çok güçlüydü Emre.Senin gibi yapiliydi.Beni duvara yasladiğinda kıpırdayamadim bile.Hem onu nasıl bulacaksın yüzünü bile görmedim sadece sesini duydum.Ya bana yine bişey yapmaya kalkarsa?""Yapamaz korkma.Biz bişey yapamazsak Polise ihbar ederiz polis bu işi halleder.Sana birşey yapmasına izin vermem"
Diyince düşüncelere daldım.Bi yudum kahvemden içtim.
"Bunu bizim gruba da anlatmalıyız onlar da bilmeli"
Dediğimde
"Onlara da anlatırız"
Dedi.Manzaraya bakarken kahvemi içiyordum.Batuhan her ne kadar sana birşey yapamaz dese de benim içimde küçük de olsa biraz korku vardı.Batuhana güveniyordum ama istemeden içimde bir korku oluyordu.Hava soğumaya başlayınca kahvelerimizi hızla içtik ve kalktık.
Arabaya binip yolculuğa çıktık.*****
Oy vermeyi unutmayın ❤️❤️ sonraki bölümde görüşürüz 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay olmak nasıl bir duygudur? (+18)
Fiksi Remaja!! Kitap çok fazla +18 sahne içermektedir.!! bacaklarımı kavrayarak beni duvara daha çok bastırdı.Dudaklarımı istila ederken karşılık vermekte zorlanıyordum. Altımda hissettiğim sertlik nefes almamı bile engelliyordu.Beni bu kadar arzuladığını bilme...