Deel 1

8 0 0
                                    

Niall pov.

"Niall, alles oké?" Vroeg Louis toen ik met mijn hoofd boven de toilet hing. Het was al de vierde keer deze week dat ik moest overgeven. "Misschien moeten we toch maar eens met je naar de dokter gaan?" Voegde Louis er aan toe. "Nee, het zal zo wel weer over zijn. Morgen ben ik weer de oude" antwoordde ik. Diep vanbinnen hoop ik dat het ook zo gaat zijn. We zien wel. Ik slofte naar de zetel en plofte in de zetel die leeg was. "Alles goed? Je ziet er niet goed uit!" Zei Liam. "Nou bedankt maar ja nu gaat het weer beter." Zei ik snel. Ik legde mijn hoofd neer op het kussen in de zetel en viel als een blok in slaap. Ik ben zo moe de laatst tijd. Hopelijk is de hoofdpijn die ik nu heb tegen dan ook over.Ik word wakkergeschud door iemand. Ik bromde ik wilde niet opstaan en de hoofdpijn is nog steeds aanwezig en harder dan hiervoor. "Kom op maat, we moeten zo optreden!" Meldde Harry. "Mja ik kom!" Antwoordde ik. Hier had ik helemaal geen zin in. Ik ben moe ik heb hoofdpijn en ik voel me ook niet echt goed. Ik wrijf eens in mijn ogen en ik zet me recht. Wanneer ik wil opstaan zie ik allemaal zwarte vlekken voor mijn ogen. Ik besluit mij even vast te houden aan de leuning van de zetel waar ik in lag. "Niall!" Werd er geroepen. Ik denk dat dat het Harry terug was. Ik slof naar daar en zet me in de auto en leg mijn hoofd tegen het raam en ik doe mijn ogen toe. "Wat is er met Niall? Hij ziet zo bleek en moe. " hoorde ik iemand zeggen. "Ja, hij heeft ook al vaak moeten overgeven deze week." Werd er op geantwoord. "Als het niet betert moeten we misschien eens naar de dokter gaan" Dat was Liam zeker weten. Hij is altijd zo bezorgd.

Er wordt weer aan mijn arm geschud. "We zijn er. De jongens zijn al in de kleedkamer." Zei Paul. Ik stapte uit en ging direct naar de make-up. Lou was aan het wachten op iemand van ons. Lux zat in de zetel naar tv te kijken en die stond tamelijk luid. "Dag Niall." Begroette Lou. "Hey, Lux mag die tv een beetje stiller? Ik heb hoofdpijn." Antwoordde ik. Ik zette mij in de stoel toen Lux de tv een beetje stiller zette. "Oei Niall niet goed geslapen!?" Vroeg Lou. "Nee ik voel mij niet zo goed." Legde ik uit. Lou knikte en ging dan verder met de make-up. Het duurde langer dan normaal. waarschijnlijk om al mijn wallen weg te werken. Wanneer Lou klaar was ben ik naar de kleedkamer gegaan, heb ik mijn kleren aangedaan en mij terug in de zetel gelegd.

Ik kwam weer uit de zetel wanneer Paul had geroepen dat we nog maar twee minuten hadden. Ik kon de schreeuwende fans tot hier horen. Het deed nu al pijn. Ik liep het podium op en we begonnen best song ever.

Tegen het derde liedje begon ik draaierig te worden. Ik moest naar de toilet. Ik kon elk moment overgeven. Ik besloot om toch nog maar even vol te houden. Maar toen mijn solo in little things aankwam kon ik het niet meer houden, maar daar was het probleem we zaten op een vliegen podiumstuk. Ik kon niet naar de toilet lopen en ik kon zeker niet ernaast lopen. Ik hield mijn hand voor de mond voordat moest het komen dat het niet op de fans was. Louis had het gezien en deed onmiddellijk teken naar de crew. Het podiumstuk ging terug naar beneden. Louis had me ondertussen al van de beveiliging los gemaakt en ik spurtte naar de toilet. Net op tijd. Toen ik klaar was had ik een fut meer om verder te doen. Ik was gewoonweg te moe. Paul was al gekomen om te zien hoe het was, ook om te melden dat de bus aangekomen was. Hij gaat met mij naar de Bus. Ik kruip in bed terwijl Paul een emmer was gaan zoeken en die naast mij kwam zetten was ik al in slaap gevallen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 10, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

StrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu