İSTİSNA

56 1 2
                                    

Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın, görünce çok mutlu oluyorummmm🤭

Keyifli okumlar!

'Ve her şeyi gidince insanın, toparlanması güç oluyordu.'
KİRA ASİLOĞLU

Aerosmith - Dream On

Boş alkol şişesi elimden kayıp, parkeye düştüğünde tok bir ses; sessiz oda da dangalanarak yayıldı. Gözlerimi ağır ağır kırpıştırarak bütün ormanı gösteren camlı bölmeye bakmaya devam ettim.

Oda çok sessiz olduğu için kulaklarım uğulduyordu, bu uğuldama; ayak sesleri ile kesildi. Ayak seslerine dikkat kesildiğimde nerdeyse bana yaklaşmıştı.

"Her şey hazır," adımları tam koltuğumun arkasında durduğunda arkamı dönüp bakmadım, hala sessizliğimi korurken; yürümeye başladı ve diğer tekli koltuğa oturdu.

"Biliyorum, zor geliyor ama," diye başladı cümleye ama sonra durdu, ne diyeceğini tartıyor olabilir ya da ne diyeceğini düşünüyordu, beni üzmek istemeden kurmak istiyordu, kelimelerini. Buna emindim.

Odayı sessizlik hakim aldı.

"Yazgı," içimi yakan o isimi dile getirdiğinde: kafam saniyeler içinde ona döndü, ağır ağır ona bakmaya devam ettiğimde, derin bir nefes aldı.

Kucağına koyduğu ellerine kaydı, gözlerim. Ellerini sıkıyordu.

"İçin." dedi tok bir sesle.

Gözlerimi ellerinden ayırdım, kafamı cama geri çevirdim, ardından oturduğum koltuktan kalktım. O da benimle birlikte ayaklandığında, kapıya doğru yürüdüm. O da arkamdan geliyordu.

"On dakika." dedim ve hızlı adımlarla odadan ayrılıp yanda ki odaya girdim, kapı arkamdan kapanırken; aynanın üstünde asılı olan fotoğrafa çarptı gözlerim. Ardından altında yazan tarihe.

04.04. 2020

Yazgı Evliya & Kira Asiloğlu

Gözlerimi zar zor tarihten çekip fotoğrafa odakladım, bir adam ile bir kadın vardı. Gülümsüyorlardı.

Son kez gülümsüyorlardı.

O günden sonra dudaklarımda olan o kocaman gülümseme bir eyrelti gibi durmuştu.

Ve ben artık içten gülümsemeyi bırakmıştım.

Sağ bileğimde olan saate baktım, iki dakika geçmişti bile. Dolabımdan aylar önce hazırlanan kıyafetlerimi aldım. Yatağımın üstüne bıraktıktan sonra bir çırpıda üstümde ki siyah tişörtü çıkarıp yatağa attım.

Üstümü tamamen giyindiğimde siyah uzun postalarımı ayağıma geçirdim, sol fermuarını da çektikten sonra doğruldum. Saçlarımı siyah şapka ile kapattım.

Yazgı'ı bana bıçakları çok seviyorum diye bıçaklardan küçük bir koleksiyon yapmıştı. Yılan desenli bıçağın yılan desenine baş parmağımı sürttüm.

Bıçağa son kez baktım ardından üstüme yerleştirmeye başladım, bir tanesini postalıma koyduktan sonra diğerlerini de üstüme yerleştirdim.

Ayna da son kez kendime baktım.

"İntikamımız için." diye mırıldandıktan hemen sonra hızlı adımlarla odadan ayrıldım, merdivenleri de aynı hızda indindikten sonra büyük dış kapıyı açtım.

İSTİSNA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin