O Olaydan Sonra..

16 1 0
                                    

Uğur ya kendine birşey yaparsaa :(

Okula gittiğimde gözlerim uğuru aradı ama göremedim.Kantine indim kahvaltı yapamadım sabah.Poğaça ile cay içtim.Başımın tatli belasında geldi iste hic moralim yokken
-Günaydııın diye girdi kantine
-Günaydın dedi herkes onu nesesinden tanırdı.

Yanıma geldi

-Nasilsin aşkım dedi öptü ve oturdu.
-Iyiyim dedim olanlari anlattim.
-Yani uğur mesutu mu dövmüş ohaaa dedi şaşırdı onun bu hali beni gülümsetti.:)
-Galiba bilmiyorum mesut gelsin konusucam dedim.
-Tamam hadi sınıfa çıkalım giderken konusuruz askim dedi
-Tamam dedim.

Konusarak merdivenleri çıkıyordum ki karşımda hic görmek istemeyeceğim bi tablo.Şaşkınlıkla 2 dk bakmisimdir.

Uğur karşımda bi kızı öpüyo hemde dudaktan tamam dedim umursamak istemedim canım yansada sesimi çıkarmadım.Neslihanla sınıfa çıktık konuşmuyorduk konuşmak istemiyordum kafam o kadar karışıktı ki aklım başıma geldiğinde ders bitmiş.Lavaboya gittim elimi yüzümü yikadim.Sanki beynim gördüklerimi tekrarlamakla meşgul baska birşey hissetmiyodum.Biraz kendimi gelim dedim dışarı çıkmak istedim okulun arkası tenha cimlik bankların olduğu bi yerdir kafamı dinlerim diye düşündüm.Arkaya gittim Allahim ölmek istiyorum.

Başka kız ama ayni uğur sanki kızı yiyordu.Kızın sesleri yıkacaktı nerdeyse ortalığı.Gerizekali insan senden igreniyorum.Kızın göğüslerinden kafasını kaldırınca beni gördü.Pislik dedim ve gittim ordan direk sınıfa gittim çantamı alıp okuldan çıktım aglamicam derken daha fazla kendimi tutamadım.Deli gibi ağlamaya başladım.Kimseyle konusmak istemiyordum ama anlatmak istiyodum.Çocukken uğur la gittiğimiz sakin bi deniz kenarı vardi orası geldi aklıma ama icinde uğur olunca tiksindim.Rastgele bi sahile indim denize karşı bağırmak istiyordum kim olursa olsun.

Ugur senden nefret ediyorum ugur senden nefret ediyorum.Sen tam bir aşağılıksın.Sen tam bir derken bi el ağzımı kapattı.

-Tamam sakin ol dedi ki mesutmus gözünün üstünde yarabandı vardi birde ufak tefek çizik ama suan bu umrumda değildi.Sıkı sıkı sarılıp ağladım.

-Şiiişt sakin ol güzellik seni istemeyen insana ağlama.Gözyaşlarının tanesini haketmiyo o.Gül biraz bakalım hadi dedi hala somurtuyodum

-Pekala bi dakika dedi gozlerimi düzeltirken bi pamuk şeker geldi gözümün önüne.

-Tataaa bu seni güldürür dedi.Ben onun bu haline güldüm :)

-Sağol ben eve gitmek istiyorum dedim.
-Emredersiniz fıstık bi dakika dedi gitti geme nereye gitti bu çocuk yaa deli :)

-Taksi emrinize hazır hanımefendi benim arabamla gitmessiniz diye düşündüm taksi buldum hanımefendi dedi gülümsedim.
-Sağol hersey icin bana iyi geldin teşekkür ederim dedim sarılıp sarılmama arasında kaldım sarılmadım ilgisinin farkındaydım daha ileriye gidip ümit vermek istemedim.

Taksiden indim evin kapısına geldim.Ücreti verip inerken kapımı biri acti baktığımda Uğurdu.

Devamı geliyooo yakında :)

Aşk Nerden Gelir Bilinmez!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin