راهنمای خرید قهوه ساز ارزان

3 0 0
                                    

لزوم داشتن شخصی را با یک مثال توضیح می دهیم. تصور کنید که برای نوشیدن یک قهوه مجبور باشید، از مترو یا اتوبوس پیاده شوید، قهوه را سفارش داده، نوش جان کنید و دوباره راه بیافتید به سمت محل کار یا دانشگاه. قطعا اصلا مقدور به صرفه نیست. ضمن اینکه درست کردن قهوه در خانه مزایای زیادی هم دارد.هر چند این فرایند ساده به نظر می رسد اما کارشناسان اعتقاد دارند که هر دستگاه قهوه ساز، نتایج متفاوتی در نوع قهوه و کیفیت آن دارد. دمای آب روی طعم استخراج شده تاثیر دارد، فشار عبور آب از روی دانه یا پودر قهوه، میزان تماس آب با قهوه، میزان قهوه و نوع مخلوط شدن قهوه با آب، همه در تولید یک قهوه ناب اثر مستقیم دارند.حالا شما به عنوان یک فرد تازه کار برای خرید یک دستگاه کافی میکر کدام را ترجیح می دهید؟ چقدر با دستگاه قهوه ساز آشنا هستید؟ چه نوع قهوه ای با کدام دستگاه قهوه ساز می توانید درست کنید؟ قیمت قهوه ساز چقدر است؟ چقدر دوست دارید هزینه کنید؟ میزان کافئین و طعم قهوه مورد نظر شما چقدر است؟دستگاه کافی میکر، هم داشته باشد یا نه؟اولین سوالی که به ذهن خطور می کند این است که قهوه ساز خوب چی بخرم؟ در واقع معیارهای مختلفی برای انتخاب و خرید قهوه ساز وجود دارد. این شما هستید که باید این معیارهای را انتخاب کنید.دستگاه ها تولید قهوه این روزها یا اتوماتیک هستند و یا نیمه اتوماتیک و یا تمام اتوماتیک. دستگاه قهوه میکر دستی یا قوری مانند نیز وجود دارد. برخی از آنها تنها با تنظیم چند دکمه در زمان مورد نیاز قهوه را آماده می کنند.اما دستگاه قهوه سازی هم داریم که به حداقل ۱۲ ساعت زمان نیاز دارد تا قهوه را برای شما آماده کند. دستگاه تولید قهوه سرد یا قطره ای از انواع دستگاه هایی هستند که زمان زیادی برای درست کردن قهوه نیاز دارند اما قهوه با کیفیت بالاتری تولید می کنند.در حالی که سازندگان دستگاه تمایل دارند که دستگاه قهوه ساز منحصر به فرد تولید کنند اما قهوه میکرهای هیبریدی هم وجود دارد که قادر به درست کردن حداقل دو نوع قهوه است. داشتن دو دستگاه روی پیشخوان خانه، فضای زیادی نیاز دارد.برای اینکه کار شما ساده تر باشد، پیشنهاد می کنیم قهوه ساز هیبریدی مناسب خود را خریداری کنید. این دستگاه فضای کمی اشغال می کنند و هزینه کمتری هم از خرید دو دستگاه نیاز دارند. یک فنجان قهوه می خواهید یا به اندازه تعداد نفرات خانواده می خواهید قهوه درست کنید؟ برخی از قهوه سازها تنها برای یک یا دو نفر قابلیت درست کردن قهوه دارند و برخی برای چند نفر می توانند قهوه درست کنند.برخی از انواع دستگاه های کافی میکر قابلیت درست کردن ۱۰ تا ۱۲ فنجان قهوه را دارند. که بعضی از دستگاه های این دسته می توانند این حجم از قهوه را همزمان و یکجا آمادنه کنند، درحالی که مدل های دیگر با فاصله زمانی حداقل ۳ دقیقه پس از هر نوبت، قهوه را آماده می کنند.

راهنمای خرید قهوه ساز ارزانWhere stories live. Discover now