Nereye kadar yayınladığımı unuttum.. neyse iyi okumalaarrrr
-Malia-
Heyecanlıyım. Bugün Kira'yla ikinci ayımıza girdik. Onun için özel bir şeyler yapmak istiyorum. Birinci ayımızda birlikte yemeğe çıkmıştık. O gün onunla geçirdiğim her gün gibi çok güzeldi ama bugün daha fazla uğraşmak istiyorum, çünkü, o mükemmel biri!
Evde dönüp durduğumu farkeden Derek mekik çekmeyi bıraktı ve ayağı kalktı. Ben o sırada mutfağı turlarken bir yandan ne yapacağımı düşünüyordum. Bir saattir aklıma hiçbir şey gelmiyordu. Acele etmeliydim. Mutfaktan çıkıp salona giriş yaptığım sırada Derek önümü kesti. Durdum ve başımı kaldırarak yüzüne baktım.
"Neden evde bir yandan bir yana dolaştığını sorabilir miyim?"
Soramazsın.
"Düşünüyorum."
Derek yanımdan geçti ve oturma odasına girdi. Bende biraz da oturma odasında dolaşayım diye düşünüp onun etrafından dolaştım. Koltuğun üzerindeki siyah dar tişörtünü üzerine geçirirken bir kez daha etrafından dolaştım. Yok hala aklıma bir şey gelmiyor. Biraz da dışarı çıkıp düşüneyim bari diye düşünüp oturma odasının açık kapısına doğru yöneldim. Tam o sırada Dereğin koltuğa oturduğunu, ardından ise sesini duydum.
"Ne düşünüyorsun? Yardımcı olabileceğim bir şey mi?"
Bir yardım teklifi? Derek ne anlar romantizmden kimi sevdiyse şerefsiz çıktı. Gerçi Stiles çok şerefsiz sayılmaz ama o da birazcık şerefsiz. Neyse yardımını kabul edeyim bari kibarlık olsun. Oturma odasından çıkmama bir adım kalmışken geri dönüp yanına oturdum. Kambur bir şekilde oturduğum koltukta doğruldum ve bacak bacak üstüne attım.
"Bugün Kira'yla ikinci ayımıza girdik. Bende ona özel bir şeyler hazırlamak istiyorum. O mükemmel biri, benden bile mükemmel biri ve ben ona hakettiği gibi mükemmel bir gün yaşatmak istiyorum."
Konuşmam bitince Dereğe döndüm. O düz bakışlarını önündeki duvara dikmişti. Düz bir çizgi halindeki dudaklarını yavaşça araladı.
"Çok düşünmene gerek yok. Ne yaparsan yap onun için uğraştığın sürece kusursuz olacaktır."
Başımı önüme çevirdim.
"Yani diyorsun ki. Önemli olan onu düşünmem ve onun için çabalamam gerisi önemli değil."
"Evet, aynen bunu diyorum."
Bu benim için yeterliydi, ne yapacağımı bulmuştum. Koltuktan kalktım ve başımı hafifçe ona çevirdim.
"Teşekkürler. Sahi, sen neden Stiles'la bir randevuya falan çıkmıyorsun?"
Bakışlarını duvardan ayırırken sol eliyle saçlarını karıştırdı.
"Bilmiyorum. Randevularda berbatım kesin her şeyi mahvederim."
"Kendine biraz güvenin olsun, koskoca Derek Hale'in birine çıkma teklifi edecek cesareti yok mu? Bak ne diyeceğim, hemen kıçını kaldırıyorsun ve aşık olduğun çocuğa çıkma teklifi ediyorsun."
Gülümserken dudaklarının kenarları yavaşça kıvrıldı.
"Sağ ol, aklımda bulunduracağım."
Ona son kez bir bakış attım ve odadan çıktım. Odama gidip kombinimi yapmam gerekiyordu. Merdivenleri çıkarken kulaklarıma dolan gıcırtı sesine lanetler okuyarak cep telefonumdan Kira'nın numarasını tuşladım. Kulağıma götürdüğüm telefon açılırken odama varmıştım. Sonuna kadar açık kapıdan odama girip yatağıma oturdum. Kendimi geriye doğru bırakırken telefon açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
amour [] thiam
ComédieThiam, sterek, scisaac, malira Allah ne verdiyse ortaya karışık. Thiam diye başladığım, içinde thiam dahil her ship olan, yazarken çok eğlendiğim, yeni arkadaşlar edindiğim ve güzel anılar biriktirdiğim bu kitaba hoşgeldiniz. Eğlence amacıyla yazılm...