Edacigrc teşekkür ederim (:
1- İlk olarak, Edacigrc kimdir?
17 yaşındayım ve lise son öğrencisiyim. Şuan da önümdeki sınava çalışıyorum. Ayriyetten arkadan da kurgularıma bölüm yetiştiriyorum. Hayatımı özetlemek gerekirse pek dinamik ve neşeli bir hayatım yok. Sadece nefes alıyor ve yaşıyorum.
2- Ne zaman ve nasıl bir olayla yazmaya başladın?
2019 yılında yazın yazmaya başladım. Aslında yazmam için bir olay gerçekleşmedi sadece "Ben niye yazmayayım?" diye kendime sordum ve bu sorunun cevabını olarak yazmaya başladım.
3- Burada yazmak sana ne kazandırdı?
Burada yazmanın bana nasıl büyük deneyim kattığını anlatamam. Bunu kurgularımda fark ettiğinizde gerçek cevabı almış olacaksınız. Burada yazmak güzel bir deneyimdi.
4- En başka olan kurgun hangisi diye sorsam?
Kurgularımın arasında en başka diyebeilecek bir kurgum yok. Onları birbirinden ayırmayı pek sevmem. Çünkü hepsi birbirinden ayrı başka. Onları en başka yapan kişiler ise okurlarım. Bu sorunun cevabı onlara ait.
5- İdolüm dediğin bir yazar var mı?
Hayır, yok. Daha çok yazım dilini beğendiğim birkaç yazar var. Onlardan birisi de Beyza Aksoy.
6- Bu işte hep benimleydi diyebileceğin biri var mı peki?
Evet, var. Yaklaşık 2 yıldır beni gerçekten destekleyen bir kişi. En iyi arkadaşım, İrem♡ Her zaman benimleydi. Arkamda, önümde, yanımda. Asla beni desteklemekten vazgeçmedi. Bazenleri gerçekten bırakmayı düşündüğüm zamanlarda benim yanımda oldu ve hep benim için iyi olacak kararlar vermemi sağladı. Her başarımda beni arkadan gururlu bakışlarıyla izledi. Ona minnettarım<3
7- Yazarken dikkat etiğin unsurlar nelerdir?
Yazarken okurumun o bölümde yazdığım her olayı en dibine kadar yaşamış olmasını sağlıyorum. Çünkü bir şeyi tamamıyla duygularıyla hissetmezsen o şeyi anlayamazsın. Benimde en dikkat ettiğim unsur okurlarıma her şeyi komple duygularıyla yaşamış gibi yansıtmak.
8- Yazdığın şeylere ruhunu katığını söyleyebilir misin?
Evet, söyleyebilirim. Bunu söyleyen okurlarımlarımla da karşılaşabilirsiniz elbette. Kurgularımı yazarken o kadar içtenlik ve özenle yazdığım için bazenleri gerçek hayattan alınma bir hikaye olduğunu sanan çok okurum var.
9- Bir kitap karakteri olsaydın bu hangisi olurdu? Neden?
PHILOPHOBIA kurgumda yer alan Misel Rollas olurdum. Beni tüm içtenliğiyle yansıtan tek karakter olabilir. Onu yazınca kendimi görüyorum. Benzemek başka bir şey, ben onu kendim gibi hissediyorum. Yaşadıkları ağır şeyler altında ezilmemek için elinden geleni yaparken psikolojikmen çökmesi, girdiği kalabalık ortamlarda yalnız olması gibi. Kesinlikle Misel olurdum.
10- Son olarak gelecekte kendini nerede ve nasıl görmek istersin diye sorsam?
Kendimi gelecekte tek bir yerde görmek istemiyorum. Ben kendimi gelecekte tercümanlık yaparken ve arka planda da yazarlığıma devam ederken görmek istiyorum.
Umarım istediğin her şey gönlünce senin olur. Beni kırmayıp sorularıma cevap verdiğin için çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️
Ben teşekkür ederim♡
❤️❤️rica ederim
Edacigrc yazarımıza buradan soru sorabilirsiniz.
Bol bol yorum ve oy istiyorum (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZAR KÖŞESİ
Short StoryWattped üzerinde yazan yazarların bilinmeyenlerini soruyoruz... Hadi sende gel en sevdiğin kitabın yazarı hakkında bilmediğin şeyler öğren.