AMK!!

393 10 4
                                    

Emir gelmişti. Lanet olsun ya tam biraz huzurlu vakit geçiricem dedim Emir piçi geldi amkk!!
-Lena ben gidiyorum.
-Caner dur gitme
-Lena!
-OF AMK OFF. GIT ULAN SENDE GIT BENI BURDA BU ŞEREFSIZLE TEK BIRAK. GIT ULAN GITMEZSEN ADAM DEĞILSIN!
-Lena ben seni gerçekten sevdiğimi söylemiştim. Bana bir şans daha ver ben gitmem...
-LAN SİKTİR GİT AMINA KODUMUN PİCİ. KİMSE YANLIŞLIKLA SOYUNUP SEVİŞMEZ BİLİYOSUN DİMİ??
Bu diyaloglar geçerken abim geldi. Bana geç gelicem demişti. Demek umrundayım. Neyse. Abim gelmişti Emir'le olanlardan haberi vardı. Onu kapıda gördüğü gibi yere atıp tekmelemeye başladı. İşin kötü yanı ne abimi ne de Caner'i durdurabiliyordum. Sağlam dövüyorlardı. Sonunda bizim güvenlik görevinin ne olduğunu hatırlayıp bizimkileri durdurmayı başardı. Abim ve ben eve geçtik. Ben hiç konuşmak istemiyordum hemen odama çıkacaktım ki abim çağırdı çok ciddi bi ses tonuyla.
-Lena.
-Efendim abi?
-Gel yanıma bi şeyler konuşucaz.
-Peki tamam.
Yanına gittim. Abim ilk defa bu kadar ciddiydi. Korkuyordum.
-Lena o çocuk kimdi?
-Caner bizim okuldan yeni geldi.
-Peki bizim evimizde ne işi var?
-Abi bak okuldan uzaklaştırma cezasını benim yüzümden aldı. Bende bize geçelim dedim.
-Senin yüzünden mi? Ne alaka?
Abime olayı anlattım. Abimin bakışlarından bir anlam çıkaramıyordum.
-Bir daha istemiyorum o piçi bizim evin yakınlarında!
-Ama abi ben napsam boş ki çocuk bildiğini okuyor. Dinlemiyor beni hiç.
-Lena biliyorsun ki fena kavga çıkar!
-Tamam deniycem.
-Ayrıca geçen gün için özür dilerim.
-Sıkıntı yok gerçekleri söyledin.
Gözlerim dolmuştu.
-Lena abicim ben öyle demek istemedim. Sen benim güzelimsin. Herşeyimsin. Ayrıca çirkin falan da değilsin. Ben sadece abazalık yaptım.
-Peki...
Odama çıktım. Hemen kıyafetlerii değiştirdim ve yatağa girdim. Uyumak istiyordum. Sadece uyumak. Ama uyuyamadım. Yataktan çıkıp bilgisayarın başına oturdum. Film izledim. Bittikten sonra salya sümük ağlayarak yatağa girdim. Uyumak istiyordum gerçekten çok ihtiyacım vardı. Tam uyuyacakken telefon çaldı. Benim değildi çünkü ben kapamiştım telefonumu. Abimin telefonuydu.
-Tamam
Diyip kapattı telefonu.
Ne olduğunu bilmiyordum ama hayra alamet değildi bu telefon...

PuCCa ÇakmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin