*Lloyd szemszöge*
Hol lehetsz Luna ....
-Apa! Gyere!- a fiam hangja rázott ki a gondolataimból.
-Megyek már Felix....
Lynda bátyja háta mögé bújt, a négy éves tüneményem, a 10 éves fivére védelmezően állt előtte...
Egy fehér farkas volt...farka vége vörös és jelzés... hasonlóan nézett ki mint Qinxy....
A farkas hirtelen egy fekete hajú harmincas éveiben járó nővé változott...
°°°
Haldoklott...megtettem mindent ami tőlem telt....
-Felix ne nyúlj a hölgyhöz....
-De miért?- nézett rám a fiam akinek kék szemei zöldre változtak...
-A képességed miatt... Elég ha én tudom hogy ki...
...
Nehezen de elhittem hogy valahol van egy énem aki tovább élte az életét Ninjagoban...egy fagyos világban megismerkedett ezzel a nővel és családot alapított...
-Apu, a hölgy jobban van?-kerdezte a kissárkányom
-Igen, Lynda már jobban van...
A nő lassan magához tért...
Fekete haj mellé sárgás szem társult...
-Ő egy sith?-kerdezte a fiam suttogva az anyanyelvén, éppen a saját nyelvemre tanítom a gyerekeim...
-Nem nyugi...
-Lloyd te vagy az? -kerdezte a nő az anyanyelvemen amin kicsit lefagytam...
-Igen, de nem a te Lloyddod vagyok. Láttam az emlékeid miközben aludtál...
-Mi? -kerdezte értetlenül
-Én mondhatni a férjed egyik énje vagyok egy messzi-messzi galaxisból. A külhoniak minket Star wars világnak hívnak.-mondtam a nőnek de megint átváltottam a tanult nyelvemre...
-Üdv a Star wars világában Büszke Akita!
-És hol a férjem ? Hol a családom?!
-Kicsit eltévedtél a dimenziók között. Mikor a férjed átélte újra a múltat és megölte a kígyót vagy valami, véletlen megnyitott más dimenziókat is..-próbaltam kielégítő választ adni, és magabiztosnak hangzani...
-Akkor te ki vagy?
-Lloyd Garmadon vagyok Luna Kryze Kenobi férje, gyerekeink apja. Ők Lynda és Felix.
-Azta...Lynda nagyon hasonlít rád! Felix pedig....
-...Lunára. Láttam hogy neked is van két gyermeked. Nálatok a kisfiú hasonlít az apjára, a lányod pedig rád. De a belső tulajdonságok valószínűleg fordítva vannak mint nálunk...-Igen. De hogy jutok oda vissza?
-Kitalalunk valamit, ne félj. Addig is érezd otthon magad nálunk! Elsőre furának tűnhet hogy egy űrhajón vagyunk de meg lehet szokni...A fülemben lévő fordító megint meghibásodott és borzasztóan sipolt a fülem... Már is lefárasztott ez a sok kérdés, nem mellesleg alig alszom..
-Hogy kerültem ide hozzátok?
-Haldokoltál, de rendbe hoztalak..
-Ömm... Köszönöm szépen, hogy megmentettél. Adósod vagyok.
-Nincs mit. És most irány Mon Cala!
-Miért pont oda? Bocsi hogy közbe szólok.
-Az új köztársaságnak vannak ellenségei köztük titkos megmaradt birodalmi szervek, ott menedéket találhatunk, a halálosztagosok elől. És most menjünk..-Felix szemed legyen rajta, nem bízom benne!- mondtam a fiamnak az anyanyelvén
-Persze apa.
Amikor szobámba értem, bevettem egy fejfájás csillapítót borzasztóan fáj..
Után a fülemböl kivettem, második alkalommal de mint először olyan volt mintha jobb fülre süket lennék.
Sikerült végre megjavítani
-Apu! Gyere! Valami kék fény izé van az ablaknál.-mondta tündérien a sárkány lányom.edwardcullenandanime könyvében szerepelnek az általam kitalált szereplők.
Ez a könyvem Alternatív univerzumot folytatása.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egy fangirl Oc & Story terveinek tárháza
FantastikAhogyan a cím is mutatja, ide töltöm fel az original character-reim háttér történeteit és mindent ami velük kapcsolatos + drafban lévő történeteim egy részét. Ez teljesen saját ötlet szóval minden az én tulajdonom kivéve fandomomok és a kánon szerep...