Když jsem přistála v Sydney bylo ráno a já byla po té dlouhé cestě hrozně unavená. Šla jsem poloprázdným letištěm až jsem došla k východu, kde si zatím poslední taxík, který byl k dispozici vzala nějaká paní, co přiletěla se mnou. Povzdechla jsem si a vrátila se do haly, kde se nacházely všemožné obchody a služby. Pár se jich už otevřelo, a tak jsem se do nich šla podívat. To mi trvalo asi hodinu. Posadila jsem se na jedno ze sedátek a pomalu jsem usínala. Vzpomněla jsem si ale, že jsem měla zavolat holkám a hlavně mámě, jakmile dorazím. Telefon se zapl a hned mi začal hlásit stovky nepřijatých hovorů, od mámy a Taylor. Strach z mámy mě přiměl, abych nejdříve zavolala Taylor.
,,Ano?"
,,Ahoj, stalo se něco? Říkala jsem, že zavolám až přistanu v Sydney, tak volám."
,,No...vlastně jo."
Strašně jsem se lekla a vytřeštila oči, ten kdo by mě v tu chvíli viděl by se lekl a vzal nohy na ramena.
,,A co? Něco závažnýho?"
,,Docela jo. Když jsme s Valerií vycházely s pokojeně z letiště narazily jsme na tvojí mámu, která ti nesla ještě něco s sebou, asi koláč. Začala se ptát, co se stalo a proč jsme neodletěli s tebou."
,,A co jste jí na to řekly?"
,,Vlastně nic. Pochopila to sama. Upustila balíček s koláčem na zem a spěchala k odletům, ale bylo jasné, že už tě nestihne." vylíčila Taylor.
,,Ahh...a ještě něco?"
,,Jasně! Ještě jsem to nedopověděla. Pak se rozzuřeně vrátila a prohlásila, že až se vrátíš, tak si to s tebou vyřídí. Několikrát ti volala, ale ty jsi měla mobil vypnutý. No nic, to je asi všechno, musim končit, táta mi něco chce. Tak se tam měj hezky." a zavěsila.
Ještě chvíli jsem zírala na mobil, jako nějakej blázen a dobrých deset minut jsem z něj nespustila oči. Nevěděla jsem jestli mám mámě zavolat a omluvit se, nebo čekat co se stane až se vrátim. Rozhodnutí je jasné, lepší zavolat a dát si nachvíli mobil od ucha, než se pak nechat seřvat na živo.
,,Becky! Konečně! Co tě to napadlo? Co sis myslela?! Že na to jako nepřijdu?!" začala na mě ječet.
,,Vyšlo by mi to, kdyby jsi mi nenesla nějakej blbej koláč, kterej bych stejně nesnědla."
,,Aha, takže slečna už je samostatná!? Ještě nejsi dospělá, Becky! Mám o tebe strach."
,,Jistě, už dávno. V jinejch zemích bych už byla, například tady v Austrálii."
,,Já to věděla, že poletíš tam. Za Lucasem. Jsem ráda, žes mi zavolala, to mě celkem uklidnilo. Rychle si ale najdi toho svýho Lucase, ať tam dlouho nebloudíš sama a há o tebe neměla strach."
,,Neboj, mami. Zavolam ti, ale ještě musim najít toho svého Lucase." zavěsila jsem a šla k východu, kde už znovu stály přistavené taxíky. Nastoupila jsem do něj a zadala taxikáři adresu. Cesta z letiště trvala déle, než jsem si pamatovala z minula. Nakonec po hodině a půl cesty, taxík zastavil před "naším" domem. Vytáhla jsem z tašky klíče a zasunula do zámku. Zámek zacvakl a já vešla dovnitř. Procházela jsem se po prázdném domě a hledala Luka, ale ten nikde. Asi bude někde s klukama, přece jenom vůbec neví, že jsem přiletěla.
,,Mám hlad." ozvalo se z chodby. To budou kluci, ale vůbec jsem neslyšela auto. Tašky jsem měla uklizené v ložnici a tak jsem se tam rychle přemístila. Nechci, aby kluci věděli, že tu jsem, nevím proč, ale prostě to nechci. Schovala jsem se zatím nahoru a ze schodů pozorovala, co kluci dělají. Vyndali si z mrazáku pizzu a zapli troubu. Luke zatím na zahradě natrhal rajčata, která zrovna pokládal na kuchyňskou linku.Kluci dělali bordel v kuchyni a to se mi vůbec nelíbilo. Co to je? Chovají se tu jako doma, ne že by mi to vadilo, ale bylo to až moc divné. Koukla jsem se do ostatních třech pokojů. Jeden z nich je pracovna, ten druhý byla taková místnost na cvičení a třetí pokoj pro hosty. Nakoukla jsem do pokoje pro hosty, jako první. Byla tam postel, ta samá jako vždy, akorát s jiným povlečením, o kterém si nepamatuju, že bych ho kupovala. Se Spidermanem, asi tu spí Michael. Zkontrolovala jsem ostatní dva pokoje jeden byl stále pracovna a v tom druhém nejspíš spal Calum. Stroje na cvičení tam stále byly a v rohu stála postel, na které leželo plno poházených černých boxerek a hromada tryček. Na zemi se válely vansky a černé kalhoty. Jo, jo, Calum. Řekla bych ale, že větší bordelář je Luke. Chtěla jsem se vrátit zpět ke schodům a pokračovat v pozorování, ale z chodby se začal ozívat hlasitý smích. Zpanikařila jsem a přiběhla jsem k oknu a už jsem se snažila vylézt z něj. Lekla jsem se když zaskřípaly dveře, převážila jsem se a vypadla jsem z něj. Naštěstí pod oknem rostla pnoucí růže, která se pnula po dřevěném obložení, o které jsem se zachytila a nespadla. Možná trochu jsem se poškrábala o trny, ale dalo se to vydržet, já hlavně byla ráda, že se držím.
,,Hej, kluci! Kdo z vás mi tu otevřel okno?!" křičel na kluky Calum. Kluci vběhli do pokoje a já radši přelezla okolo okna nahoru na střechu. Ze které jsem se nakláněla, abych slyšela co si povídají. Mohla jsem vlézt pod postel, ale co, já přece nejsem normální. Kluci se začali smát.
,,Calume, Calume. Měl si tu smrad, tak buď rád, že se ti to okno otevřelo." začal ho škádlit Mikey.
,,Takže tos byl ty! Jsi jako nějaká pokojská, pořád jenom uklízíš."
,,Hahah..dovol, abych se zasmál. Od tý doby co Luke chodí s Becky, je tu hlavní uklízečka on." podotkl Mikey.
,,Tak už toho nechte." vložil se do toho Ash.
Viděla jsem, jak se Calum nevěřícně naklání z okna. Pousmála jsem se a přivřela jsem oči.
Kluci odešli na zahradu kde už měli Lukem naservírované jídlo.
,,Luku, pojď se najíst." volal na něj Ashton.
,,Jo, hned jenom zavolám Becky." hned jak to dořekl vypla jsem si zvuk telefonu a čekala jsem až telefon začne zvonit. Radši jsem to nezvedala, ale ani jsem to netípla, jen jsem ho nechala vyzvánět. Po chvíli vyzvánění přestalo a já si oddechla.
,,Hele, čí je to taška v mým pokoji?" vyběhl na zahradu Luke. Ztuhla jsem a přestala jsem se usmívat. Drží v ruce mojí podprsenku, to je tak trapný!! Ups...Zrovna jsem si koupila novou, černou s krajkama. Takovou jsem nikdy nenosila, vždycky jenom takové obyčejné. Kluci vytřeštili oči, Calum se smíchy začal dusit pizzou a Mikey na něj ukazoval a začal se mu smát. Ashton jen zíral na vršek mého spodního prádla, kterým Luke mával okolo své hlavy.
,,Dík kluci, ale nemuseli jste mi věnovat tašku plnou holčičího prádla a oblečení." okřikl kluky.
,,To není vtipný! Nejdřív Calumovo okno a teď taška v Lukově pokoji." poznamenal Ash.
,,Někdo se Calumovi vloupal do pokoje a nasrčil Lukovi tašku s dámským prádlem." dodal Michael.
Musela jsem to nějak utnout, nechtěla jsem, aby si kluci prohlíželi mé spodní prádlo. Rozhodla jsem se Lukovi napsat smsku.
ČTEŠ
Ready for love {L.H.} cz (dokončeno)
Fanfiction# Začátek tohohle příběhu se může zdát nudnej, ale pak už to má 'nějakej' děj. # Becky, obyčejná holka z L. A., která ještě nenašla toho pravého. Jednou se jí naskytne příležitost, jet na půlroční výměnný pobyt do Austrálie. Sydney, jasná volba. Dou...