PART 11

2.4K 250 6
                                    

SKOOL LUV AFFAIR

[ Padang Ghaib ]

[ Rong POV ]

" Omma !! Tolong Chorong kat sini !! " Jerit Chorong .

Namun tiada sesiapa mendengar .

[ VKookMin's POV ]

Kookie , Jimin , dan V berlutut di atas pasir kerana angin yang terlalu kencang . Sebaik sahaja angin berlalu , Mereka mendapat chorong sudah hilang . GHAIB .

" Chorong ah !!! Eodiya ??? " Jerit Jungkook .

Jimin hanya menjeling jengkel melihat perbuatan Jungkook .

Disebalik pasir pasir beterbangan , Rantai emas itu kembali muncul . Rantai itu terbang di bawa angin menghala ke arah sebuah pokok , dan mendarat di atas rumput .

Jimin mengambil rantai itu dan sekitar mereka berubah . Mereka sudah kembali ke alam mereka yang asal ?

Jawapannya YA .

Mereka berjalan disekitar sekolah , murid murid yang lalu menyapa mesra kepada mereka .

" Asal diorang x pelik pandang aku ? kenapa sekolah ini seperti biasa aku tengok ? " Soal Jimin kepada V dan Jungkook . * hairan *

" Aku pon rasa benda yang sama . " Kata V .

Jungkook hanya diam memerhati sekeliling .

" Jimin ah !! Jungkook ah !! Taehyung ah !! " Terdengar jeritan satu suara memanggil mereka dari belakanh .

Mereka berpaling ke belakang . Mereka Terkesima melihat Namjoon , Yoongi , Jin dan Jhope di situ.

" Haish , kenapa dengan korang bertiga ni ? kena sampuk ke ? Soal Yoongi .

" Haah , Korang dah kenapa " Soal seorang perempuan di belakang mereka * NamYoongJinHope *

Yup , Eunmi ada disitu , Mengejutkan Jimin dan Jungkook .

" Jimin , betulka kita masih hidup ? " Soal Jungkook kepada Jimin . *tampar pipi*

" Aku pun x pasti " Kata Jimin dengan badannya yang masih berdiri kaku .

" Ait , kenapa korang ni buat reaction pelik dkat kami ? " Soal Eunmi .

" Hrmmm , Tiada apa apa la . " Balas Jimin .

" Err okay " Balas Eunmi teragak agak

Mereka pun pergi ke Basketball Court untuk 'lepak'

[ SKIP ]

[ All POV ]

" Kenapa korang lain macam semalam ? " Soal Jin .

" Semalam ? " Soal Jungkook kembali .
" Kitorang tengok kau cam ada masalah ke semalam . " Kata Yoongi .

" Hrmm x de papela " Kata Jimin . * padal x tau nak cakap apa

Hrmmmmm .

Rupa Rupanya Naeun dan Chorong turut berada disitu . Naeun actually ada kuasa yang diperolehi semasa pertukaran Masa (1995 - 2015) . Ahli Bangtan Boys juga ada namun tidak semua menyedari benda itu .

" Siapa tu ? " Soal Chorong kepada Naeun . * Tunjuk kepada Eunmi *

" Oh tu ... " Naeun malas mahu terangkan .

" Tu sape ? " Soal Chorong Gelojoh .

" Ex - girlfriend Jungkook " Kata Naeun . Dia turut sedih menjelaskan perkara itu .

Chorong terkesima hingga terduduk . Melihat rupa paras yang sama membuat dia berasa kalah kepada Eunmi . Malahan Eunmi lebih ramah dan baik hati . Tidak seperti dia yg kasar .

Dan ....

~ BERSAMBUNG ~

Jangan lupa Comment + Vote ! Saya x kesah Silent reader , asalkan baca ya ! Sorry x update selalu . Malas nak Taip hohoho

SKOOL LUV AFFAIR [COMPLETED]Where stories live. Discover now