23.bölüm

1.4K 46 0
                                    

Ruhumun seninkine ihtiyacı var.








Seçil söylediği an elimden telefon düştü. Mirza öylece bana bakıyordu.
Gözüm kararmaya başlamıştı. Mirza gözlerime odaklanmıştı. Ona döndüğümde konuşmaya çalıştım.

"M-mirza ahsen"

Diyip ağlamaya başladım.

"Ne oldu ahsene , berçem konuşsana!"

Diye bağırmıştı.

"Ahsen intihar etmiş"

Diyip ellerimle yüzümu kapatip ağladım. Mirza hemen yiğiti pusete koydu. Ben de ustumu giyindim konaktan çıktık.



Yazar'dan

Ahsen evde odasında dinlenirken bir anda dedesi odasını bastı.

"AHSENNNN!!"


dedigi an ahsen yatağından firladı.

Hamit ağa  odaya girip ahsenin  saçından tuttuğu gibi sürükledi.

Ahsen  hiç tepki bile vermiyordu sadece goz yaşları akıyordu. Hamit ağa terasa çıkardı.

Ahseni yere fırlattı. Bir anda silahını çıkartıp ahsenin alnına dayadı.

"Oruspu, senden de ablandanda kurtulamadık. Herkes arkamdan hamit ağanın torunu fahişelik yaptı diyor"


"Öldür ne bekliyorsun öldürsene!
Sen öldürünce benim sadece bedenimi bu dünyadan alacakasın. Benim ruhum zaten ölü.!!!!"

Dedigi an hamit ağa bağırdı.

"Oldürücem seni. Şerefimi iki paralık ettiniz lan!!"

Diyip tam sıkacakken nihal hanım geldi. Ahsenin annesi.

"Ağam, Allah rızası için yapma."

"Sen karışma gelin

"Ne olur ağam ne olur yapma"

Dedigi an ahse  ofkeli bir sekilde aniden kalktı. Koşmaya başladı. Hamit ağa arkasından bağırıyordu ama ahsen  duymuyordu sanki.  konaktan çıktığında  Sokaklarda koşuyordu ağlayarak. Bir deniz kenarina geldi. Ucurumdaydı. Kollarını açıp kocaman bir nefes aldı.


"Allah'ım dayanamıyorum sen almadın canımı, sen kurtarmadın beni. Ilk önce benliğimi aldılar benden. Bu kalp dayanmıyor artık. Ablamı koru, yeğenimi koru Allah'ım. Onların sevdasını bozanları onlardan uzak tut.  Yaşayamadım Allah'ım senin verdiğin cana sahip çıkamadım. Yaşatamadım. Bitti kurtulacaksin ahsen"


Diyip gülerek kendini uçurumdan attı.


Denize düştü.  O sırada atladığını gören biri vardı. Efe. Gördüğü an deniz kenarına sürdü motosikleti. Geldigi gibi denize atladı. Meryemi bulmaya çalışıyordu. Yaklaşık 1 saat sonra bir el gördü. Oraya doğru yüzmeye başladı.



AŞKA ESİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin