Puukko pt.2

553 59 17
                                    

Aleksin nk. Time skip
Kävelin peremmälle Joelin isän asuntoon. "Mee vaa makuuhuoneesee, nää huumeet on täs olohuoneenpöydäl." Joelin isä sanoi. Hän laittoi huumeet pöydälle ja lähti. Kävelin varovasti makuuhuoneeseen. Käänsin pääni olohuoneenpöydällä oleviin huumeisiin. Toisaalta voisin vain ottaa huumeet ja juosta pois. Samalla ajatellessani tuota, kuuliin aseen ladattavan. "Skidi älä ees yritä." Joku mies sanoi. Ääni oli todella tuttu. Käänsin pääni miestä päin ja näin Nikon isän. "Katos Aleksi, mitä sä tääl teet?" Hän kysyi. "Haluun huumeita, mut ei oo varaa maksaa rahal...." Kerroin. Mies virnisti.

"Eiks toi oo vähä säälittävää?" Hän kysyi. En vastannut. "Voidaanko vaa hoitaa tää nopeesti?" Kysyin hiljaa. Mies otti hiuksistani kiinni ja raahasi minut makuuhuoneeseen.

Time skip
Puin vaatteitani päälle. Nikon isä käveli olohuoneeseen ja tuli hetken päästä takaisin, hän heitti huumeet eteeni. "Vittu sä oot vajonnu alas." Hän sanoi ja lähti sitten asunnosta. Saatuani kaikki vaatteet päälleni, otin huumeet ja lähdin eteiseen laittamaan kenkiä jalkaan, jonka jälkeen lähdin.

Ollin nk. Time skip
Ovikello soi, joten menin avaamaan oven. Oven takana oli Aleksi. Päästin hänet sisälle ja me menimme huoneeseeni. Suljin oven. "Mitä sä tääl teet?" Kysyin. "Halusin puhuu sulle." Hän vastasi. "Mistä?" Kysyin. "Ooks sä vihanen mulle? Oonks mä tehny jotain? Ooks mä satuttanu sua jollain tavalla?" Hän kysyi. "Et oo. En mä oo sulle vihanen." Vastasin. "No miks sä oot käyttäytyny sit nii?" "Joonas on joutunu osastolle, koska se yritti tappaa ittensä.." Kerroin. "Anteeks....oon tosi pahoillani. Anteeks jos oon ollu kusipää tai jotain, en tienny." Hän sanoi. "Ei haittaa." Sanoin. "Hyvä sit. Onks meiä välit nyt kunnos?" Hän kysyi. "On." Vastasin. Aleksi käveli luokseni ja pussasi minua huulille, ja minä vastasin siihen. "Rakastan sua, muista se." Hän sanoi. "Samoin." Sanoin ja sitten Aleksi lähti.

Nikon nk.
Istuin Tommin olohuoneen sohvalla ja tuijotin eteenpäin. Näin jatkuvasti Joonaksen edessäni ja kuulin hänen äänensä. "Niko." Joonas sanoi. Hymähdin merkiksi että kuulen hänet. "Haluun näyttää sul jotai." Hän sanoi ja lähti kävelemään keittiöön, joten nousin ylös sohvalta ja seurasin häntä. Joonas avasi laatikon ja otti sieltä puukon. "Rakas mitä sä teet? Laita se puukko pois." Sanoin. Joonas naurahti ja käveli vessaa kohti. "Joonas oikeesti." Sanoin ja menin perään. Päästyäni vessaan, Joonas viilsi ranteensa auki ja siitä alkoi valumaan verta vessan lattialle. "Joonas! Lopeta toi!" Huusin, mutta poika edessäni jatkoi itsensä viiltelyä.

Tunsin kosketuksen olkapäilläni. "Joonas!" Huusin. Blondi poika makasi edessäni verilammikossa. "Niko." Hän sanoi heikosti hymyillen. "Niko!" Joku huusi. "Niko!". Tommi? Käänsin pääni sivulle ja näin Tommin. "Kaikki hyvi?" Hän kysyi. Käänsin katseeni takaisin eteenpäin ja Joonas ei enää makanut siinä, lattialle ei myöskään ollut verta. "Joo, on." Sanoin ja lähdin olohuoneeseen, ja istuin sohvalle. "Millo viimeks sä otit sun lääkkees?" Tommi kysyi. "En muista." Vastasin. Tommi huokaisi. "Anteeks." Sanoin ja painoin kasvoni kämmeniini. "Ei sun tarvii pyytää anteeks." Tommi sanoi ja istui viereeni.

Aleksin nk. Time skip
Istuin kalliolla ja tuijotin merta. Pian kuitenkin joku istui viereeni ja se oli Arvo. "Stalkkaaks sä mua?" Kysyin. "En." Hän vastasi. Kaivoin minikrippipussin taskustani ja otin sieltä pari nappia, ja söin ne, jonka jälkeen laitoin pussin takaisin taskuuni. Nousin ylös maasta ja Arvo teki samoin. "Voinko tulla sun luo?" Kysyin Arvolta. "Voit." Hän sanoi, joten lähdimme kävelemään hänen luokse.

Time skip
Istuimme Arvon olohuoneensohvalla ja katsoimme jotain ohjelmaa. "Miks sä käytät huumeit?" Arvo kysyi yhtäkkiä. "Se ei kuulu sulle." Vastasin. Poika vain hymähti. Hetken päästä poika siirtyi syliini ja pussasi minua huulille, mutta en vastannut siihen. Hymähdin. "Vitun huora. Ooks sä noin epätoivonen seksist?" Kysyin. "Entä sit jos oonki?" Hän kysyi ja vei kätensä paitani alle. "Et voi väittää ettenkö kiihottais sua ees vähä." Hän sanoi. Naurahdin.

"Vaiks oonki sekasin, oon silti lojaali mun poikaystäväl." Sanoin. "Ei sen tarvii tietää." Hän sanoi ja alkoi suutelemaan kaulaani. Otin hänen hiuksista tiukasti kiinni ja vedin hänen pään pois kaulaltani. "Mä tarkotan sitä mitä sanoin, joten älä ärsytä mua." Sanoin. "Hakkaa mut, ei mua haittaa. Mä tykkään kovakourasist otteist." Hän sanoi. Virnistin ja tönäisin hänet sitten alas sylistäni, jolloin hän löi päänsä olohuoneenpöytään. Nousin ylös sohvalta ja potkaisin häntä kylkeen. "Älä testaa mua." Sanoin ja kävelin keittiöön.

Otin lasin kaapista ja täytin sen vedellä, join lasin tyhjäksi ja laitoin sen sitten tiskialtaaseen. Näin Arvon puhelimen keittiöntasolla latauksessa ja se oli auki. Menin hänen galleriaan, jotta voisin varmistaa ettei hän oikeasti stalkannut minua, mutta olin väärässä. Näin tuhansia kuvia minusta ja Ollista, löysin myös pari videota minusta ja Ollista sängyssä. Mitä helvettiä. Ajattelin. Viha kiehui sisälläni. Ei minua haitannut jos kuvat ja videot olisivat olleet vain minusta, mutta että poikaystäväni näkyi myös niissä alasti. Katsoin puukkoa tiskialtaassa ja otin sen käteeni, jonka jälkeen kävelin takasiin olohuoneeseen. "Ale mitä sä nyt? Laita se puukko pois." Hän sanoi. "Minkä helvetin takia sulla on kuvia ja videoita must ja Ollist?!" Kysyin. "M-Mä tota....voin selittää." Hän sanoi. "Selittää vai!? Ja vitut voit!" Huusin, jonka jälkeen puukotin häntä.
》《》《》《》《》《
Sanoja: 793

Why me? 》Niko x Joonas《VALMISWhere stories live. Discover now