Eve varmamıza az kalmıştı.Ama ben çok sıkılmıştım.Batuhana döndüm.
Onu izlemeye başladım."Noldu Emre?"
"Birşey olmadı seni izliyorum"
"Hmm Neden?"
"Çünkü canım çok sıkıldı"
"Geldik zaten Sevgilim"
Evin bahçesine girdik ve arabayı durdurdu.
Arabadan indik ve evime çıktık.
Kapıyı kapatıp oturma odasındaki koltuklara fırlattım kendimi.Ardindan Batuhan da yanıma oturdu.Onun bacaklarına yattım.Saclarima ellerini uzattı.Ve okşamaya başladı.
"Niye bu kadar güzelsin Emre?"
"Hmm bilmem" diyip kikirdadim.
O da sırıttı.
Hâlâ saçlarımı oksamaya devam ederken gözlerine odaklanmiştim.
Şimdi dediğime inanmak istemezsiniz belki ama ben onu istiyordum.
Ve bunu dile de getirdim."Batuhan seni istiyorum"
Afalladi.bi süre bana bakakaldiğinda bacaklarından kalktım.
-Smut uyarısı ⚠️⚠️⚠️-
"Emin misin Emre?" Sonra pişman olmamdan korkuyordu.
"Evet.."
Diyip dudaklarına yapişinca direk karşılık aldım.İstediğimden emin olmuştu.Sarhoş falan olmadiğim için bunu dememi beklemiyordu ama demiştim işte.
Ona karşılık verirken beni tutup yere yatırdı.tişörtümü çıkardı.Bende onunkini çıkardım.Boynumdan aşağı doğru öpmeye ve minik minik ısırmaya başladı.
Sularımın boxerima aktığını hissederken inledim.
Pantolonuma geldi ve düğmesini çözüp kemeri çıkardı.Pantolonumdan kurtulunca kendininkinden de kurtuldu.Boxerimi çıkarınca utansamda arzu duygum ağır basiyordu şuan.
Gözlerime bakti onay almak istercesine.Gözlerimi tamam anlamında kapatıp açınca direk ağzına almasıyla ağzımdan bir yakarış koptu; "Batuhan!"
O ağzıyla git gel yaparken elimi kafasına koyup yardım ettim.Ağzimdan inlemeler kaçsada onu kendime daha çok bastırıp Bi kaç saniye bekledim.Sonrasinda kafasını bıraktım nefes alması için.Geri çekildi.Boxerindan kurtuldu.
Ve üstüme tekrar çıktı.Dudaklarima tutkulu bir öpücük bırakırken gözlerime odaklanmisti gözleri.
"Hazır mısın Sevgilim bir olmaya?"
"Hazırım Sevgilim" Diyerek altında kıvrandim.Onu Çok istiyordum içimde.Zevkle kıvranırken ona söylemeyi unuttuğum şeyi söyledim aslında söylemek istedim;
"Benim ilk seferim.Sert girm-"
Xümlemi bitirmeden içime sertçe girmesiyle Tüm binayı inletecek kadar Güçlü bağırdım;"Batuhann!!!"
Alt tarafimin yarılır gibi olduğunu hissederken altında acıyla kipirdandim.Batuhansa benden özür dilemekle meşguldü.
"Özür dilerim..Özür dilerim Sevgilim"
Diyip dudaklarıma öpücük bıraktı.
Yavaşça içime kaymaya devam ederken sırtını çiziyordum bende tırnaklarımla."Yavaş ol Batuhan!"
"Sevgilim yavaşça giriyorum zaten"
Tırnaklarımı ona geçirmeye devam ederken onun da sessizce inledigini duyuyordum.
Tamamen girdiğinde üstüme eğilip dudaklarımı tutkuyla öpmeye Başladı.
Ordan boynuma geçerken boynumu talan ediyordu.
İçimde hareketlenmeye başlarken kendimi istemsizce kastım."Sevgilim kendini bana bırak kendini çok kasiyorsun böyle yaparsan canın daha çok yanar"
Dediğinde kendimi ona bıraktım.İçimde hızlı hızlı hareketlenmeye başlarken ikimizin ağzından da iniltiler kaçıyordu.Kendini çıkıp sertçe bana doğru itmeye başlamasıyla ilk canımın acısıyla onun kollarını sıkıp sesli bir şekilde inlesemde şimdi sadece zevk alıyordum.
Bir süre toplarını bana vurmaya devam ederken Gözlerim kayıyordu zevkten.
Bi yandan hâlâ içimdeyken dudaklarimizla tutkuyla karşılık veriyorduk birbirimize.
Bi zaman sonra katılmaya başladığımı hissettim.
"Sanirim geliyorum"
"Bende geliyorum"
Diyen batuhanla yutkundum.Tekrar hızlı bir ritimde toplarını vurmaya devam etti bana.bi zaman sonra;
"Çıkacağım içinden" Zar zor cümle kurarken onu durdurdum.
"İçime doğru ak"
Diyince içimden çıkmadı.Son kez topunu bana vurunca içimdeki sıcak menileri hissettim.O hırlayarak boşaldi. içimden çıktı beni bosalacakken üstüne aldı.Onun üstüne menilerimi bırakınca derin derin nefes alıp veriyorduk.
(-Smut bitişi zjskjskal-)
Birbirimize bakıp gülümserken
"Seni Seviyorum Sevgilim"
"Bende seni seviyorum Sevgilim"
Diye bana karşılık veren batuhanla kikirdadim.
"Çok güzeldi"
Dediğimde
"Bir tura daha var mısın?"
Diye çapkinca sırıtarak bana soru yönelten batuhana bakıp güldüm."Yarın okula gidemem"
"Olsun Gitmeyiz"
"Batuhan çocuk gibisin ya sonra müdürden azar mi yemek istiyorsun? Valla son sene zaten bari devamsızlık yapmayalim"
Beni kolumdan tutup tekrar altına yatırınca
"Batuhan yaramazlık peşinde misin?"
Dediğimde Batuhan kikirdadi.Aslinda onla 2.tura da girmeyi çok istedim ama yarın okulda ördek gibi gezmek istemediğimden bu kadar yeterdi.
Bi daha ki sefere artık.."Olabilir olmayabilir de ama ben seni istiyorum hâlâ"
"A-a terbiyesiz beni mi istiyorsun ben namuslu bir erkeğim Bi kere"
"Belli oluyor Sevgilim belli oluyor"
Diyip kikirdayan batuhana bende katıldım.Ayaga kalkıp beni de kaldırdı.Etrafa fırlatılan kıyafetleri toplayıp odama çıktık.
Güzel bir duş alsak iyi olurdu******
Oy vermeyi unutmayın! Bu bölüme baya Bi oy gelirse diğer bölüme de smut koyacağım belki bu seferki daha uzun olabilir.. sonraki bölümde görüşmek üzere 💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay olmak nasıl bir duygudur? (+18)
Novela Juvenil!! Kitap çok fazla +18 sahne içermektedir.!! bacaklarımı kavrayarak beni duvara daha çok bastırdı.Dudaklarımı istila ederken karşılık vermekte zorlanıyordum. Altımda hissettiğim sertlik nefes almamı bile engelliyordu.Beni bu kadar arzuladığını bilme...