Chapter 54

4.9K 505 69
                                    

" අහ්හ්ම්ම්ම්...චූටී මං මැරෙයි...."

හතරවෙනි වටෙනුත් ජාන් සෑහීමකට පත් නොවෙද්දි යීබෝ ඇඩුවේ පස්වෙනි වටේටත් ජාන් ආයෙම ඔහු තුළට ඇතුළු වෙද්දීය.

අද ජාන් එක් මොහොතකටවත් යීබෝගේ දෙතොල් අත් නොහරිද්දි යීබෝට දැනුනේ තොල් පැලිලා ඒවල ලේ රස...වට හතරෙදිම ජාන් කලේ ඔහුගේ දෙතොල් උරමින් උස් පහත් වීමම විතරක් වෙනකොට පැය ගාණක් ගිහිනුත් ජාන් තාම වචනයක් හෝ කතා කලේ නැත.

" අනේ දෙයියෝ..වදින්නම්...අනේ මේක නවත්තන්න...එක්කෝ කතා කරන්න...."

ජාන් මේ පිට කරන්නේ උදේ ලිප් කිස් එකේ තරහවත් දවල් බැන්න එකේ තරහවත් නෙවෙයි ඔහුට නොකියා දියණිය සමඟ park එකට ගිය එකේ තරහය.

" අනේ මාව bleed වෙනවා චූටි..." යීබෝ කීවේ ලා නිල් පැහැ ඇද රෙද්දේ ලේ නිසා තද දුඹුරු පැහැ පැල්ලම් මතු වෙද්දීය.

" ආශ්...." කිසිදු දැනුම් දීමක් නැතිවම යීබෝගෙන් ජාන් ඉවත් විය.

" චූටි...."

" shutup..."

යීබෝ ඇදේ එලෙසින්ම සිටියදි ජාන් බාත් රූම් එකට වැදුනේය.

" මාවත් clean කරන්නකෝ චූටි. "

ජාන් කිසිත් නොකියාම දොර වසාගද්දී යීබෝ ඉකිගසමින් අඩන්නට ගත්තේය.

ඇදෙන් නැගිටින්නට ගිය යීබෝ ඇද පාමුළ එලෙසින්ම වැටෙද්දී නැවත නැගිට ගන්නටවත් පණක් නැති වූ යීබෝ බිම එලෙසින්ම වකුටු විය.

යීබෝ ඇදෙන් වැටුණු ශබ්දෙට තොටිල්ලේ උන් දියණිය බිය වී අඩන්න ගද්දී යීබෝ කෙතරම් නැගිටින්නට උත්සහා ගත්තත් නොහැකි විය.

" යීබෝ උඹට දරුවා අඩනවා ඇහෙන්නේ නැද්ද..?" ජාන් නාන කාමරයේ සිට කෑ ගැසුවේය.

නැගිට ගන්නට බැරි වූ තැන යීබෝ බිම දිගේ ඇදී තොටිල්ල වෙත ගියේ අඩමිනි.

" ශ්...ශ්....අම්මී ඉන්නවා පුතේ.. අම්මී ඉන්නවා...නාඩා නිදියන්න මගේ වස්තුව..."

අමාරුවෙන් දියණිය දෝතට ගත් යීබෝ බිම දණ ගහාගෙනම ඔහුගේ තන පුඩුව උරන්න දෙද්දී යූ එක් තණපුඩුවක් කටේ ගසාගෙන අනෙක සිඟිති ඇඟිලි වලින් මිරිකමින් අඹරමින් අදිමින් විනෝද වන්නට විය.

නුඹට පමණයි (Zhanyi)(21+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora