Gelişme Zamanı Dostumm😋

7 1 0
                                    

9 a geçince herşey daha rahat başlamıştı ortamlar arkadaşlar (Hepsu 2 yüzlü ) dersler var yada yok takii okulda bir hata yüzüne adın yayılana kadar mk bişi yaparsın olurda  mk müdürlede baglantın olmaz dimi herkes müdürün nesi oluyon vs fıstık vs (Boş muhabbet) neyse ben 9 da da pasiftim fazla konuştugum yoktu arkadsş ortamım yoktu (Bende mi sorun var acaba ?) Zaten 9 da fazla okula gitmiyordum sınavlara vs hani herkes 1 puan ister ya ilkokulda 97 alı0 aglayanlar lisede 60 üstü alınca ziyafet verenler oluyor 3 puanla taktirimi kaçırmıştım bi o zaman üzülmüştüm ama taktir nedir ki bir kağıt parçası e okulda ne yazio Taktir belgesi vs (Boş onları geç onu )
Neyse 9 uda böyle geçtik vs geldik 10. Sınıfaa ben eski okulum tadilat olxaktı ama bunun haberi daha yok eski okulda bir kız kankam vardı 2 3 de arkadaşlarım vs o kız kankamla normla erkekmiş gibi el şakası vs tokalasma vs yapioduk aramız iyidi (takii gidene  kadar) derslerde yardımlar olsun sigara muhabbetinde yardim olsun vs (Sigara o zaman 15 tl di öyle düsün) gel zaman git zaman derken okulda popüleşmeye başladık bizim sınıftan kafa dengi bir arkadasım olmuştu onla beraber sigara içmeler kavgalar vs derken hep beraberdik bir ögrencinin 3 4 sınıfta arkadaşı olur bizim 7 8 tane sınıfta vardı (Müdürün bile o kadar sınıf olsugundan haberi yok) her sınıfta arkadaş ortamları vs kendimce dedim oluyor herhalde en son dilek diye birisi vardı dedim numaranı verir misin die dünden razıymış gibi verdi ama sorarsan konuşyoruz mu hyr (Umrumda mı tabikide hyr) o son olmuştu sonra başka okula gittim o okula gidince bir yalnız kalmıştım( Alışıgım zaten) alışma sürexi vs derken bir çocukla tanıştım normal sigara alkol içen tipi yoktu sınıfta oturuyorum çocukla geldiler sma leş gibi sigara kokuyotlar bende o zamanlar az az içiyorum (kafama sıçim )  

DEVAMI DİGER BÖLÜMDE

Hayatın AMKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin